Farid a inchis usa dupa el si a aruncat o privire in casa decorata ca la carte cu mobila noua si diferite decoratiuni manuale pregatite de Soraya.
Mariam statea in picioare in mijlocul sufrageriei si nu stia cum sa scape de situatie.
Farid si-a scos sacoul si si-a deschis trei nasturi de la camasa.
"Vrei ceva de baut, sotie?"
Mariam a zambit fortat si a refuzat. Aceste comportamente rigide nu au scapat de sub privirea lui atenta.
"Mariam?"
Farid a incercat sa o atinga pe umar, dar ea s-a panicat si a tresarit.
"Hei! Calmeaza-te! Mariam, sufletul meu, nu te teme!"
Mariam si-a muscat buza de jos si si-a facut curaj sa vorbeasca.
"Farid.... Nu vreau sa se intample..."
Farid a zambit calduros si a asezat-o pe un scaun.
"Nu o sa se intample nimic pana nu vei fi pregatita! Eu pot astepta cat vrei tu! Pt inceput o sa ne obisnuim unul cu altul! Incepem cu pasi mici!"
Farid a spus asta si i-a luat mana si a sarutat-o.
Mariam i-a zambit, un zambet din suflet si fericit.
"Vrei ceai?"
Mariam s-a ridicat si a mers spre bucatarie cu aceasta propunere.
"Ma mai intrebi? Normal ca vreau! Mereu am visat sa beau un ceai facut de sotia mea!!"
Mariam a inceput sa rada in timp ce pregatea ceaiul.
Cei doi au stat la povesti cateva ore dupa care au facut pe rand dus si s-au
pregatit de somn.Farid isi usca părul cu un prosop si o privea pe Mariam care își împletea părul.
"Dacă vrei pot sa dorm pe canapea în seara asta!"
Mariam a început să chicoteasca.
"Nu este nevoie! Ma simt mai relaxată acum. Dacă vrei putem împărți patul."
Farid a aruncat rapid prosopul pe un scaun si a sărit în pat.
Cei doi erau întinși pe pat si priveau tavanul in liniste. Farid nu mai suportă tăcerea asa ca s a întors spre ea cu brațele deschise.
"Crezi ca te pot imbratisa?"
Mariam a dat rapid din cap si s-a cufundat în pieptul lui. Cei doi au început să se relaxeze unul in bratele celuilalt și să adoarmă.
Farid a fost bine instruit inainte de nunta! Stia ca in marea majoritate a cuplurilor religioase contactul sexual nu se desfășoară chiar in prima seara! Fata are nevoie de timp pt a se simti comod in preajma bărbatului si corpului sau! Acesta stia ce are de facut! Totul trebuie desfășurat treptat, îmbrățișare, sărutări, dormit unul lângă altul si tot asa pana cand fata simte nevoia sa aiba contact sexual cu el. Timpul era diferit de la o fata la alta, unele aveau nevoie de zile altele de săptămâni și uneori si luni!
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...