Buna ziua lume frumoasa!!!
Va iubesc tare si pt mine conteaza extrem de mult ce credeti asa ca am luat decizia sa va intreb ce vreti sa urmeze dupa Început păcătos!
Am 3 carti in proces de scris(cat de gresit suna propoziția asta, dar v ati prins voi.)
1. Inceput confuz ( partea 2 inceput păcătos)
Povestea urmărește viata copiilor personajelor noastre iubite, printre principali fiind Siavash! Nu dau mai multe detalii!!😂😂🤭
Nota: nu am mult material încă la el.
2. Soție Invizibilă
Este o poveste mai tradițională unde o sa auzim mai multe despre obiceiurile mai vechi care se confruntă cu lumea modernă.
Rezumat:
O fata dintr-o familie tradițională dintr un oraș mic din Iran ajunge sa fie căsătorită cu un fotbalist din Teheran (capitala). Cei doi ajung sa trăiască forțat împreună, dar separat. Se vor apropia vreodata unul de celălat? O sa afle el vreodata ce secret ascunde ea?
3. Am salvat un mafiot si vreau să-l păstrez
O doamne! Aceasta poveste este una dintre poveștile mele de suflet. O scriu de ceva timp si nu ma prea grăbesc la ea pt ca vreau sa fie perfectă.
Rezumat:
Ea vine dintr-o familie numeroasă si religioasă care nu accepta nicio abatere de la reguli.
El dintr-o familie numeroasă, dar diferită de a ei. El are propriile reguli si este urmat ca dumnezeu dar ce se intampla cand este rănit si vulnerabil într-o țară străină, într-o alee întunecată si rece?
(Un mafiot, da stiu suna cliche, dar va promit ca este superba.!) A si inca ceva această carte are mici legături cu inceput păcătos! Personajul principal se numeste Bahar! Sunt curioasă cine isi aminteste de ea!
Indiciu: a apărut la nunta lui Mariam
Va rog sa lăsați comentarii la ce carte vreti sa fie publicata dupa Început păcătos! Cartea cu cele mai multe voturi va fi publicată!
P.S.: Inceput păcătos mai are 2 capitole si se termina 😭😭😭😭
Va rog sa nu uitati sa ma urmăriți ca sa vedeti ce mai postez si sa votați capitolele din această carte ca mai multi prieteni sa gaseasca această carte.
Va ador!
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...