(Bună! Chiar sunt curioasă ce părere aveți si ar fi superb sa mi spuneti ce credeti.)
A doua zi ,CMS:
Shideh alerga ca in totdeauna dar de data asta avea 100 de hartii in mana alaturi de un caiet si o carte de anatomie. Era imbracata in niste blugi stramti deschisi la culoare ,o camasa bej, parul era prins sus si impletit . Datorita grabei si a pus ochelari de vedere rotunzi in loc de lentile. Mai avea de trecut de holu asta si ajungea la vestiar cand de odata sa izbit de cineva,foile au zburat in aer si ochelari de vedere au cazut "oh, fuck it ,trebuia sa mi pun lentilele",persoana de care s a izbit s a ridicat si i a pus ochelari la ochi, "oh, imi pare rau ,sunt putin grabita si n am apucat sa fiu si atenta pe unde merg" tipul a inceput sa stranga foile " Nici o problema se mai intampla. Lucrezi aici?" Shideh a ridicat o spranceana "Mda , ceva de genul ,de ce?" tipul i a dat foile pe care le a strans "Ei bine ma plimb de 5 minute pe aici si nu reusesc sa gasesc sala pt analize de sange"
"Aaaa,ahaha, mda stiu spitalu asta e foarte complicat,uite daca mergi pe holu acesta pana in capat o sa vezi o usa pe care scrie laborator de analize, intri si dupa prima usa pe dreapta" Baiatul i a zambit "Multumesc, dar parca te grabeai " Shideh si a amintit de ce alerga "shit" si a inceput sa fuga.
Dupe ce si a luat halatul si si a lasat foile ,si a luat mapa si a fugit spre salon. "Domnisoara Khosroy, sunteti chemata in laboratorul de analize" era vocea asistentei sef, ceea ce insemna probleme, odata ajunsa in laboratorul de analize a vazut o pe mama sa cu o față cam nervoasa "Shideh Khosroy, esti in mari belele.." si asa a inceput discursul chinuitor de 10 minute ,dar de data asta pe la minutul 6 s a intrerupt "Doamna imi cer scuze ca va deranjez" Amandoua s-au intors si l-au vazut pe tipul de inainte ," Adevarul este ca e vina mea ca domnisoara doctor au intarziat"
Shideh il privea socata pe tip "Oh asa deci, dar dumneavoastra cine sunteti?" Tipul a zambit " Ma numesc Sargon" Yasmin n a apucat sa spuna ce vroia din cauza anuntului "Rugam prezenta urgenta a directoarei la biroul central""Imi cer scuze trebuie sa plec, Shideh te iert dar acum vreau sa te vad in sectia de pediatrie imediat."
"Ok ,adica, sa traiti doamna"
Yasmina a plecat in fuga.
"Hei, multumesc pt ajutor,raman datoare" si a plecat si Shideh la datorie.
Seara la petrecere:
Shideh era imbracata intr o rochie pana in pamant ,mov si lucrata cu pietre albe si negre, rochia avea maneci 3sferturi, in picioare avea niste pantofi cu toc de culoare neagra care se asortau cu geanta neagra. Mariam avea o bluza lunga pana la genuchi si niste pantaloni largi maro care se potriveau cu jacheta galben pai de pe bluza,in picioare avea niste balerini.La petrecere erau foarte multi oameni importanti care aveau origini diferite, de la Francezi pana la Africani. Fetele se plimbau prin jur si vorbeau cu diferiti oameni. "Hei Shideh ,o vezi pe tipa de acolo? O cheama Mari, adevarul e ca are un baiat si din cate am inteles de la tata cand eram mica m au cerut pt baiatul lor, asa ca e posibil ca in viitor ea sa fie soacra mea, hai sa mergem sa o salutam" Shideh o privea pe femeia care nu prea avea fata de iranianca, fiind blonda cu ochii albastri
"Buna seara doamna Navazi ce mai faceti?"
"Oh buna Mariam ce mai faci draga mea? O ,dar cine este persoana de langa tine?" Mari ma privea cu niste ochi mari de copil curios
"Ea este prietena mea Shideh Khosroy" Mari a intins mana spre Shideh"Incantata, eu sunt Mari"
Shideh a dat mana cu ea "Imi pare bine doamna Navazi" dupa a inceput clasica conversatie ,a intrebat o de studii, talente, hobbyuri,bla bla bla, dar ce a fost ciudat a fost faptul ca a vorbit mai mult cu Shideh decat Mariam, dupa minute in sir de intrebari s a despartit de ele cu un zambet. Restul serii a decurs normal fetele se plimbau prin jur si vorbeau cu diferiti invitati. Din cate a auzit Shideh de la Mariam se pare ca Mari este o Franțuzoaică care sa cunoscut in Franta cu Hossein un romano-iranian care a mers in Franta pt munca, in momentul de fata aveau un baiat si o fata. Hossein era presedintele unei companii foarte mari si Mari era caznica.
O lună mai tarziu in CMS:
Shideh isi vizita pacientii ca deobicei, "Shideh misca repede in sala de operatie 4 ", era vocea asistentei sef, se pare ca azi va participa intr o operatie de urgenta. "Shideh Khosroy la datorie domnule doctor",
"Ok bine ca ai venit mai aveam nevoie fix de o persoana in echipa, adevarul este ca sansele de supravietuire sunt foarte mici dar vom incerca tot ce putem." Intervenția chirurgicală a inceput si a durat in jur de 4 ore, dar din pacate inima pacientului a cedat si dupa 1 ora de resuscitare pacientul a fost declarat decedat. Pt prima oară Shideh a fost martoră la decesul unui pacient, socata a iesit din sala de operatie, nu putea sa si adune gandurile adica tocmai a vazut o persoana murind langa ea..mergea spre casa scarilor ,odata intrata acolo s a asezat pe scari
"Hei,...Shi...hei..Shide" Shideh si a ridicat privirea ,era Sargon care o striga
"Hei te strig de pe hol ,mergeai ca un zombi si am zis ca poate ai patit ceva, esti bine?" auzind aceste cuvinte a inceput sa planga "Eu.. azi...a murit.." nu si putea controla emotiile,
"Hei este inregula, nu este vina ta" Sargon o mangaia pe cap si ii stergea lacrimile chiar daca nu era sigur ce se intampla.Dupa ce a ramas fara lacrimi Shideh a observat situatia,era in brate la Sargon, un strain, si acesta o tinea strans si o mangaia, s a dat incet la o parte "Multumesc, acum ma simt mai bine".
"Sigur?" Shideh s-a ridicat.
"Yep."
Sargon nu a insistat si nici n a încercat să pună întrebări. Shideh i-a zâmbit."In semn de multumire o sa ti fac cinste cu o cafea instant" Au inceput amandoi sa rada. Shideh l a condus pe Sargon spre camera ei privata, era o camera mica cu o canapea in forma de L cu o masa patrata pe care erau multe carti si snack-suri ,era o dezordine colosala, in partea cealalta a camerei era o chiuveta mica cu un mini frigider si un microunde, si un pat care era plin de asternuturi si haine,original locul patului era in perete dar se pare ca n a avut chef sa l stranga, pe jos intr un colt era un covoras rotund langa care zaceau niste cuti de bere si ambalajuri.
Odata deschisa usa ,Shideh a inceput sa de-a la o parte cu picioru niste ambalaje
"Mmm sorry adevarul e ca nu prea am avut timp sa curat" ,Sargon privea cu atentie in jur.
"No problem, asta patesc si eu uneori cand sunt super ocupat."Shideh sa dus spre canapea si i a facut lui Sargon loc, dupa ce s a asezat , ea s-a dus si a scos din frigider o doza de cafea si o cutie de lapte cu capsuni. A intins cafeaua spre Sargon si s a asezat langa el "Stii, laptele cu capsuni este cel mai bun medicament pt suparare."
Sargon a zambit,"Chiar? Dar pt nervi exista un asemenea medicament?" Shideh a inceput sa i raspunda serios si cu entuziasm "Sigur ca da ,laptele cu banane tot de la firma asta, am si din acela,il beau deobicei dupa ce ma cearta directoarea ,vrei?"
Sargon a inceput sa rada "Da, cred ca o sa am nevoie mai tarziu la munca, adevarul e ca am si eu un șef super stresant cum e directoara ta."
Si asa au început să vorbească despre lucruri diferite, de parcă se cunoșteau de o veșnicie. Shideh i a povestit putin despre familia ei, iar Sargon o asculta cu atentie si râdea de fiecare dată când Shideh povestea nervoasă certurile mamei ei.Dupa cateva minute de liniste Sargon si a terminat cafeaua.
"Aici mananci deobicei?"
"Da, intotdeauna stau aici in pauza de masa, nu prea imi place sa merg la cantina, stii e situatia aia aiurea cand nimeni nu sta langa tine sau daca sta cineva este genul de persoana falsa care vrea sa te foloseasca, asa ca prefer sa stau aici si sa citesc sau pur si simplu sa lenevesc. Oh Doamne cat vorbesc."Sargon chicotea "Nu, stai linistita este placut sa te ascult, dar wow exact la fel ma simt si eu uneori, dar parca nu pot sa suport nici singuratatea,...la ce ora ai pauza de masa ?"
"Ei bine, de la 12 la 1 in fiecare zi,de ce?"
"A, asa, doar intrebam...ok mersi pt cafea ,eu ma voi retrage acum."
Sargon s-a ridicat, iar Shideh la condus pana la iesirea din CMS.Va rog sa nu uitati sa votați si sa lăsați comentarii în caz că v a placut😍
Va ador!
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...