22. Luna de miere

1.1K 55 20
                                    

Iran:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iran:

"Doamna! Am primit o scrisoare din România!" Fata tânăra a pus scrisoarea pe masa micuță de lângă fotoliul urias si auriu pe care stătea o doamnă in varsta. Doamna consuma ceai dintr o ceasca in timp ce citea o carte.

Era o camera mare cu perdele uriașe de culoare auriu închis care ajungeau până la podea. Pe jos puteai observa un parchet închis la culoare acoperit cu un covor persan rosu închis. In centru era un fotoliu urias cu o măsuță lângă pe care era un telefon. In rest camera conținea rafturi uriașe care acopereau pereții. In rafturi erau o grămadă de carti in diferite limbi. Camera mirosea a carti vechi amestecat cu vanilie. Totul arata ca o scenă dintr un film istoric.

Si a scos ochelarii eleganți de citit si s a uitat spre plic. A lăsat totul din mână si cu o mișcare grațioasă a luat plicul si l a desfăcut.

Era o invitație la nunta. Doamna s a încruntat.

"Leila! Pregătește mi bagajele! Plecăm in Romania!" Fata a aplecat ușor capul si a iesit.
"Of Hossein, ce faci tu acolo?" Doamna a șoptit.

Si a întins mâna și a ridicat receptorul de la telefonul care arata ca o antichitate de vazut la muzeu, dar asa era ea, adora tot ce era unic si scump.

"Trebuie să plec intr o călătorie! Se pare ca straina și a făcut treaba și ne a distrus moștenitorul!"

"...."

"Voi pleca cu Leila! Nu este nevoie sa l anunti pe fratele meu!"

"..."

România, Cluj:

Shideh si a închis ochii și a tras aer adânc în piept. Era superb! Soarele se chinuia să bată în acea zi superbă de Decembrie in timp ce cuplul proaspăt căsătorit se plimbau pe străzile frumoase.

Cei doi erau îmbrăcați gros cu geci asortate, Shideh purta cizme care se terminau undeva sub genunchi, iar Sargon niște bocanci negri. Străzile erau liniștite si libere. Se mai observați din cand in cand cupluri care făceau cumpărături pt crăciun sau grupuri mici de tineri care erau in vacanta si se bucurau de timpul liber.

Cei doi au intrat intr o cafenea pt a se încălzi. Sargon a ales o masa lângă geamul imens si i a tras scaunul Shidehei.

Shideh se bucura de ceaiul cu fructe si il privea pe Sargon care admira strada liniștită.

"Ar fi superb sa trăim într-un oraș liniștit ca acesta! Am veni in fiecare zi aici si ne am bucura de un ceai si dupa ne am plimba toată seara pe străzi."

Shideh a inceput sa zâmbească, gandindu se la fanteziile lui Sargon.

"Orașul acesta ar fi superb daca eram mai in varsta! As inebuni daca as trăiți intr un loc atât de liniștit! Fara agitație și gălăgie nu as realiza ca sunt In viata!"

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum