19.Mariam

929 58 0
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Inteleg!" Mariam zambea cand s a ridicat de la masa. Si a luat incet la revedere si a iesit din cafenea.

Mergea pe strada si se gandea la tot ce i a spus Sargon. S a oprit langa o banca si s a asezat. Si a pus mana pe piept si a inceput sa inspire adanc, oprind lacrimile sa curga. Nu era suparata! Era jenata, era trista ca a trebuit sa auda de nunta prietenei ei de la altcineva!

Mariam era o persoana care nu si exprima sentimentele niciodata! Nimeni nu stia cand e trista sau nervoasa! Asa era de mica, mereu juca teatru!

Sargon urma sa se casatoreasca cu Shideh in cateva zile, iar logodna lor era anulata. Nu este ca si cum Sargon este singurul baiat de pe planeta! Se simtea tradata de prietena ei! Ea stia ca Sargon urma sa fie sotul ei, deci de ce se casatoreste cu el?

Ajunsa acasa, dupa privirile parintilor ei si a dat seama ca si ei stiu. Si a amintit de Amirali si a fugit spre camera lui. Avea idee despre sentimentele lui, dar nu stia daca a aflat si el.

Intrata la el in camera a realizat ca si el a aflat. Camera mereu perfect curata a lui Amirali era distrusa. Nimic nu era la locul lui. Amirali era asezat pe marginea patului, isi tinea capul cu palmele si tremura.

"Hei!" Mariam s a apropiat de el.
Amirali o privea trist si obosit.

"Se pare ca ai auzit si tu." Mariam s a asezat langa el si privea inaite.

"Nu este nimic! Ce este mult pe planeta asta sunt oameni! O sa gasesti o fata si mai buna intr o zi asa cum o sa gasesc si eu un baiat mai bun!"

Amirali a expirat fortat.
"Vreau sa fiu singur, Mariam. Iesi, te rog!"

Mariam s a ridicat si a iesit. Stia ca este incomod pt fratele ei sa si exprime emotiile. Asa erau ei! In familia asta nimeni nu stia cum sa fie suparata sau cum sa caute alinare!

Ajunsa in camera s a asezat langa geam si a inceput sa planga! Acum ca este singura poate sa fie ea! Poate sa planga si sa injure destinul pt ceea ce i a planuit!

Shideh a primit un telefon de la Sargon si a fost anuntata de intalnirea cu Mariam.
Era afara cu Soraya, Yasmina si Mary care alegeau un pat.

"Shideh ce zici de asta? Este mare si are un lemn dur." Soraya a spus asta si a facut cu ochiul. Shideh a aruncat o privire spre pat.

"Da, este bun."
Mary nu a mai rezistat.

"Shideh eu stiu ca iti este rusine, dar te rog da ti cu parerea! Pana la urma este zestra ta!"

Shideh a ridicat privirea spre Mary.
"Stiu matusa, dar credeti ma, chiar nu conteaza cate de mare sau mic este patul! Chiar nu conteaza ce culoare este fiecare lucru!"

Yasmina se uita urat la ea.

"Mary, este okay! Lasa ma pe mine sa le aleg! Shideh imi iubeste gusturile!"

Shideh nu se putea concentra pe cumparaturi! Tot ce o macina era Marima! Trebuie sa vorbeasca cu Mariam!

Ajunsa acasa, si a luat inima in dinti si a sunat o pe Mariam.

Shideh isi pierdea speranta si vroia sa inchida cand s a auzit o voce.

"A?" Era vocea ragusita de somn a lui Mariam. Shideh zambea.
"Dormi?" a soptit.
"Aham! Ce naiba vrei la ora asta?"
Shideh a inceput sa chicoteasca.

"Stii cat este ceasul? Numai tu poti sa dormi la ora asta!"
Mariam si a schimbat pozitia in pat si a inspirat adanc.

"Mai sunat ca sa mi faci observatii la adresa programului meu de somn?"
Mariam era ironica ca in totdeauna.
Shideh rasulfa linistita.

"Mariam?"
"A?"
"Imi pare rau!"
"Ar trebuii! Mai trezit din somn si visam ceva super!"
Shideh radea si plangea in acelas timp.
"O sa vii?"
Mariam a continuat cu acelas ton.
"Normal ca vin! Doar este vorba de mancare gratis si multi baieti frumosi!"

Shideh era trista! Ar fi preferat ca Mariam sa fie sincera cu ea si sa tipe la ea! Sa o acuze si sa o traga la raspundere! Asa Shideh putea sa o implore sa o ierte si sa faca tot ce poate ca prietena ei sa nu mai fie suparata! Dar Mariam asa era, mereu ascundea totul si nu o lasa pe Shideh sa se apropie prea mult de acea parte a ei.

Dupa ore in sir in care au vorbit si au glumit au inchis. Mariam privea in gol cu telefonul in poala.

"Te iert Shideh! Chiar daca acum simt nevoia sa te omor si sa te fac sa mi spui ce s a intamplat! Eu te iert!"

Mariam a soptit astea, dar pacat ca nu le a auzit nimeni.

'Ce fac frumosi mei?'
Shideh zambea la telefon.
'Nini (bebe in persana) face bine, dar eu nu!'

Sargon a sarit din scaun si s a grabit spre usa cu cheiile in mana.

Shideh s a incruntat cand a vazut ca a fost lasata cu seen.

'Pune ceva calduros pe tine! Te astept la usa!'
Shideh a zambit si a fugit spre geam. Sargon era jos, in curte la ea. Si a pus repede niste haine calde pe ea si a fugit spre scari.

"Nu mai alerga! O sa i faci rau copilului!!!"

Era Yasmina care tipa de jos. Shideh a inceput sa paseasca atenta spre usa.

"Imi pare rau! Am uitat."

Shideh a iesit pe usa si a coborat cu viteza cele 3 scari si a sarit in brate la Sargon.

"Se pare ca ti a fost foarte dor de mine!"
Shideh se agatase de gatul lui, Sargon o tinea strans in aer. Nu a durat mult si buzele lor  s au alaturat.

"Mi a fost foarte, foarte, foarte dor de tine!" Shideh spunea astea in timp ce il pupa in continuu pe buze.

Cei doi au inceput sa se plimbe in curte unul langa celalalt. Sargon a luat o usor de mana si le a adapostit in buzunar. Shideh ii povestea despre cumparaturi, iar Sargon ii spunea de cartile pe care le a cumparat. Carti pt viitori parinti.

Nunta se apropria! In cateva zile urma sa mearga la Sargon acasa si sa si dea cu parerea la aranjatul camerei. Urma ca dupa nunta sa plece in luna de miere.

Shideh isi dorea nespus de mult sa vada Clujul, iar Sargon era fericit cu orice isi dorea ea.

Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum