3.Companie placuta

1.8K 95 2
                                    

           

Urmatoarea zi,CMS:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Urmatoarea zi,CMS:

"Nu va suparati ,dar aceea este o zona restrictionata ,nu puteti merge pe acolo." era asistenta sef car il oprea pe Sargon "Oh , buna ziua, am venit sa o vad pe domnisoara doctor Shideh",

"O cunoasteti pe shideh?",

"Da ,sunt... un prieten",

"Nu , stiu ce sa zic ,nu pare credibil ce spuneti.." Sargon a ezitat putin.

"Doamna ,dupa cum observati am cumparat niste mancare si am venit pt a manca impreuna, am fost in camera ei si ieri , daca nu va suparati eu o sa ma retrag."
Sargon a intrat in zona restrictionata fara sa mai astepte un raspuns de la asistenta .
Sa auzit o bataie in usa si Shideh asa lungita pe canapea a strigat " Intra",
usa sa deschis si Sargon a intrat cu pungile de mancare inauntru,
" Buna, pot sa intru?"

Shideh s a ridicat imediat si l privea socata " Buna, da sigur ,intra. "

Sargon a pus pungile pe masa si a inceput sa scoata niste casolete "

Adevarul e ca mi a impachetat mama niste mancare si m am gandit ca e prea mult doar pt o persoana ...iti place mancarea gatita in casa?"Shideh a inceput sa rada "Glumesti ?O ador! Nu prea am parte de ea, deci e bine venita."
Shideh a inceput sa l ajute cu despachetarea , era pui cu un sos, orez si alte modele de mancare care aratau foarte gustoase ,alaturi de 2 perechi de tacamuri.
"Oh Doamne arata minunat,"
"Chiar iti place? Daca stiam ca vei fii atat de entuziasmata as fi adus si desert."
Shideh a inceput sa rada in timp ce manca "N-ai adus desert? Esti groaznic! Mâncarea asta este geniala ,raiul pe pamant".

Dupa cateva imbucaturi Shideh s a oprit brusc "Ia stai, mâncarea asta este specifica Iranului, mama ta stie sa gătească mâncare iraniana?" Sargon a inceput sa rada "Kind of. A învățat in timpul liber." Shideh a trasarit "Of, daca era si mama asa.. amândoi suntem corcituri, dar avem familii atât de diferite. Un lucru haios si ciudat este că ne am gasit unul pe altul ." Sargon o privea socat si amuzat in acelasi timp "Mmm, da , presupun ca da. Este ciudat, dar poate asta ne-a fost destinul." Cei doi au început să râdă in hohote si încet încet au schimbat cursul discutiei. Parea ca niciunul  nu dorea sa discute despre familii, origini si alte aspecte triste din punctul lor de vedere.

Shideh si Sargon mancau si vorbeau de diferite carti pe care le citise amandoi si despre hobbyurile(n-am idee cum se scrie:)) ) pe care le au si asa a trecut o ora ca un minut.

Dupa ziua aceea Sargon a continuat sa vina in vizita la Shideh uneori cu mancare alteori cu mana goala stateau in camera si vorbeau ,citeau, se jucau pe telefoane uneori poate abea scoteau doua cuvinte pe gura dar important era ca stateau impreuna, Shideh deja se obisnuise cu el si il astepta in fiecare zi . Adevarul este ca nu prea stiau multe unul despre altul, nu ii interesa familia averea sau originea, se simteau bine unul in prezenta celuilalt si asta era suficient.

Dupa cateva zile ,cafeneaua de langa CMS:

Shideh cu Mariam erau la o cafea , se pare ca Mariam avea niste vesti pt Shideh "Ei bine, o mai ti minte pe doamna Mari de la petrecere?"

Shideh s-a incruntat putin " Despre cine vorbesti?" ,
"Sti tu ,tipa care urmeaza sa mi fie soacra, chiar daca nu l cunosc pe baiatul ei, dar ce este important este ca el a urmat o facultate buna si e bogat, a si mama zice ca arata bine deci restul nu mai conteaza. "
Shideh a inceput sa rada si sa si dea ochii peste cap, prietena ei avea o gândire complexă in privinta căsătoriei  "Aaaaa,da am inteles cine, ok da cei cu ea?"
Mariam a continuat cu o fata mai serioasa "Ei bine, adevarul e ca dupa ce s-a intalnit atunci cu tine, a intrebat despre tine la mama si mama i-a povestit de tine si familia ta, si i s-a parut uimitor ca ai trait in Franta 2 ani si a vrut sa va cunoasca mai bine asa ca v-a invitat famila si familia mea la cina vineri seara."
Shideh a privit o cu o fata de soricel in capcana pe prietena ei "Si chiar tre sa merg?"
Mariam parca sa mai relaxat dupa ce a vazut reactia prietenei ei "Asta am zis si eu , i am zis lui mama ca n o sa vrei sa mergi dar ea a tot insistat si a zis ca o sa trimita si o invitatie oficiala."
Shideh era frustrata de la vestea primita. Telefonul Shidehei suna pe masa dar aceasta nu l auzea deoarece se gandea cum sa scape de petrecerea nedorita,
"Shideh suna, vrajitoarea sef,...cine e?" "Ah , e asistenta sef , alo, buna ziua , cine? ah ok vin imediat."
Dupa ce a inchis a inceput sa si stranga lucrurile,
"Scuze Mariam dar am uitat total de timp tre sa plec." Mariam a oftat "Ok dute, ai grija".
Shideh se grabea sa mearga la CMS, ceasul era 12 si Sargon o astepta. In ultimul timp se simțea extrem de bine in compania lui Sargon si il aștepta in fiecare zi si se gândea la el fara sa si dea seama.

CMS,camera Shidehei:

"Sorry Sargon, m am intalnit cu o prietena si n am observat trecerea timpului." Sargon a deschis o cutie de lapte cu capsuni "E in regula nici o problema." Shideh s a oprit in mijlocul camerei si l privea pe Sargon ,
"Ce ai patit?"
"Ce vrei sa spui?" ,
"Bei lapte cu capsuni, stiu ca esti suparat, cine te a suparat?"
Sargon s a uitat la cutie si dupa a zambit,
"Ai dreptate chestia asta chiar functioneaza, adevarul e ca mama e disperata sa ma insoare, dar eu nu vreau, imi doresc sa ma casatoresc cu cineva pe care iubesc nu o fata oarecare, adica prima oara mi a gasit o tipa cu un tata important si sus pus si chestii de genu, o tipa pe care n am mai vazut o si dupa imi zice ca mi a gasit alta care cica e frumusica si bogata dar nu e prea sociabila, si mai vrea sa particip la o petrecere stupida."

Shideh a inceput sa rada "Ei bine cu prima parte nu prea stiu ce sa zic, pt ca parintii mei sunt disperati dupa cariera nu casatorie, dar cu petrecerea sa fiu sincera si eu sunt obligata sa merg la o petrecere stupida si n am nici o cale de scapare, urasc petrecerile astea." Shideh s a ridicat si si a luat si ea o cutie cu lapte cu capsuni si s-a pus langa Sargon amandoi sorbeau in tacere. Dupa ce au terminat de baut Shideh a inceput sa citeasca cu voce tare un pasaj dintr o carte pe care amandoi o citeau simultan.

(Hei! Sunt curioasă ce părere au părinții voștri despre căsătorie!
Va plac petrecerile? Daca da ce fel de petreceri?)

Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum