9.Rujul

1.1K 63 45
                                    

   

    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   


 CMS:

Shideh nu a  întârziat la munca, chiar a ajuns cu 10 minute mai devreme, s a oprit la intrare și a salutat o pe Ana, doamna de la triaj, cu care a intrat intr o conversație scurta si placuta, ceea ce a uimit o pe Ana care deobicei abea de își primea răspunsul la salut.

A acceptat o cafea proaspătă de la Dragos, medicul rezident de la oftalmo, care a inceput sa o tachineze,

" Shideh eu zic sa mergi la un consult la Sebi(neurologul), azi esti dubios de bine dispusă!" ,
Shideh i a tras o palmă peste umăr, " Nu este adevărat, mereu sunt asa!"

Dragos a inceput sa mimeze o durere incredibilă "Tu nu accepti niciodată cafea de la mine si nici nu o bagi in seama pe Ana, dar azi o întrebai de sănătatea familiei si neamurilor!"

Shideh a inceput sa rada in hohote.  In acest timp a intrat si Sebi ,"Oh buna dimineața! Ce bine dispuși suntem!"

Cei doi l au salutat in acelaș timp oferindu-i un loc la masa,
"Cafea?" L a intrebat Shideh politicos.
"Sebi, cred ca Shideh are nevoie de un consult!" Dragos i a spus in timp ce i oferea o cafea.

"Nu te mai lua de fata mea frumoasa! Ai un zâmbet superb azi, pari chiar mai frumoasa decat deobicei! S a intamplat ceva? Ai vești bune?"

Shideh s a înroșit, " Nu e nimic important, ma am trezit bine dispusa."

Shideh a mai stat 20 de minute la vorbă cu cei doi, după care s a retras.

S a dus fredonand spre camera ei si a inceput sa se priveasca in oglinda vesela, parca i se părea ca s a facut mai frumoasa, a deschis raftul de sub chiuvetă si a inceput sa caute in el un ruj vechi pe care candva il adora. Era un ruj rosu aprins, s a dat cu el si dupa l a pus in buzunar si a iesit pt turele de dimineata. Azi parca toti o complimentau si ii faceau observati dulci la adresa rujului. 

Era 11.40 cand Shideh s a postat in fata usii, nu mai avea rabdare vroia sa l vada pe Sargon. A inceput sa sune telefonul, era Mariam,

"Hei ce zici sa iesim la o cafea in pauza de pranz?" Shideh s a panicat, "Amm, nu prea am pofta de cafea." Mariam a continuat sa insiste,

"Ok atunci hai sa luam pranzul." Shideh era foarte loiala si nu suporta minciuna "Mariam..nu te supara pe mine dar adevarul este ca am promis deja altcuiva..." Mariam a facut o mica pauza dupa care a inceput pe un ton haios,

"Oooo, trebuia sa spui asa de la inceput nu era nevoie sa te scuzi asa, nici o problema dar imi ramai datoare!!" Shideh a inceput sa rada "Ok, fac cinste in weekend." Mariam radea, "Ok, hai ca te las ,pup.",
"Si eu ,pa".

Dupa conversatia asta Shideh se simtea foarte vinovata dar ii era frica sa spuna adevarul si tot ce s a intamplat zilele trecute, chiar daca prietena ei era foarte deschisa si moderna totusi traia intr o familie traditionalista, defapt tot anturajul Shidehei era unul traditionalist si cu totii ar fi considerat asta un pacat.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum