34.Vesti

927 48 0
                                    

Hei lume!!! Va multumesc din tot sufletul pt voturi si comentariile lasate! Sunteti minunati si va ador! Astept in continuare parerile voastre si sper sa va placa acest capitol!

Hei lume!!! Va multumesc din tot sufletul pt voturi si comentariile lasate! Sunteti minunati si va ador! Astept in continuare parerile voastre si sper sa va placa acest capitol!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Shideh a ajuns acasa epuizata cu toate cumparaturile in mana si le a lasat langa usa camerei. Intrata in camera lui Siavash a realizat cat de tare i-a lipsit micutul. L-a luat in brate si a inceput sa-l pupe si alinte. Astazi a fost o zi dedicata ei si totusi acum la sfarsit de zii a ajuns la concluzia ca nu a fost o zi asa placuta, se pare ca este adevarat ca odata ce devii mama nimic nu este mai placut decat sa-ti petreci timpul cu copilul. In acest timp scurt, Siavash a devenit lumea Shidehei si gandul ca in scurt timp o sa se intoarca la facultate o devasta.

Dupa ce l-a culcat pe Siavash s-a intors in camera ei. Soraya a venit cu ideea ca este timpul ca micutul Siavash sa doarma in camera lui, separat de parinti si poate asta o sa-i ajute si pe parinti.

Intrata in camera Sargon o privea nervos de pe scaun.

"Unde ai fost toata ziua?" a intrebat el cu mainile in san. 

Shideh s-a dus in baie fara sa-i raspunda si a inceput sa se dezbrace in timp ce pornea apa de la dus. Sargon a trantit usa nervos si a intrat peste Shideh in baie, dar s-a blocat cand a vazut-o pe aceasta sub dus, cu parul umed. Incepea sa-i treaca starea aceea nervoasa si sa fie inlocuita cu altceva, dar si-a tras o palma si a incercat sa se concentreze.

"Cu tine vorbesc! Unde ai fost toata ziua?"

Shideh care pana acum era cu spatele la el, s-a intors spre el si l-a privit plictisita.

"Am fost la cumparaturi! Nu cred ca am vreo obligatie sa-ti dau raportul!"

Sargon o analiza cu atentie si era uimit cat de repede i-a revenit corpul la normal si parca arata si mai sexy cu acele kilograme in plus, dar din nou, s-a controlat! Acum era timpul sa se certe nu sa o admire. 

"De ce nu mi-ai raspuns la telefon? Te-am sunat in continuu!"

Shideh si-a dat ochii peste cap.

"Tu nu ai deloc timp pt mine, de ce mi-as face eu timp pt tine? Astazi pt prima oara dupa atata timp am avut si eu o zi libera pe care o puteam dedica relatiei noastre de sot si sotie, dar tu nu te-ai obosit sa-mi raspunzi!"

Shideh simtea o durere in gat si stia ca o sa inceapa sa planga curand asa ca s-a intors sub dus si i-a intors spatele. Sargon incepea sa realizeze ce greseala enorma a facut si regreta ca nu i-a raspuns la telefon, dar acum era prea tarziu.

"Shideh, imi pare rau! Nu a fost int-.." Sargon a facut o pauza nervos ca Shideh nu-l privea. Sa dus spre ea si a luat-o de brat in timp ce zicea :

"Uitate la mine cand vorbesc cu ti-..."

S-a oprit imediat cand a observat ochii rosii si fata aia de copil nervos pe care o facea Shideh cand plangea. Nu a mai stat pe ganduri si a luat-o in brate si a strans-o tare la piept.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum