8.Micul de jun

1.4K 70 35
                                    

Dedic acest capitol :
anonygirl_anonygirl
(Sper sa ti placă)

Dedic acest capitol :anonygirl_anonygirl(Sper sa ti placă)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



De dimineata Sargon s a trezit primul si o privea pe Shideh care dormea ca un bebelus langa el, într-un fel era foarte fericit si zâmbea, dar in acelaș timp îi era frică și simțea că a făcut o greșeală imensa! Shideh nu era o fata ca oricare alta! El chiar avea gânduri serioase cu ea de ceva timp si nu se aștepta la întâmplarea asta. Oricum el avea de gând să o ceară, dar a tras până acum de timp ca sa Si faca curaj! Dar ce o sa faca daca Shideh nu o sa l vrea ca soț? Dar mai rau daca Shideh o sa creada ca o cere de milă pt ca i a furat virginitatea sau ca se simte responsabil si nu este din iubire.
Sargon o mângâia si săruta din cand in cand, dar discret! Nu si dorea ca ea să se trezească, merita un somn lung.

Dupa ceva timp Shideh s a trezit ,
"Buna dimineata", au durat cateva secunde pana sa realizeze ce se intampla, Shideh sa ridicat brusc dupa care si a aplecat capul, dupa ce a vazut ca nu poarta nimic a inceput sa tipe , noroc ca Sargon a oprit o cu un sarut,

"Nu te speria, gandestete putin si dupa o sa ti amintesti ce s a intamplat!" Sargon se uita la ea cu un zâmbet larg. Shideh a inceput sa si caute prin memorie "Ok deci aseara am fost in club, dupa am venit aici si dupa in bucatarie si...oh Doamne aseara noi..",
Sargon zambea larg, nu mai putea de fericire ,
"Aseara am baut foarte mult ceea ce ne a dat curaj!",
Si i a facut cu ochiul, dar Shideh tot nu reusea sa iasa din soc. Începea să se gândească la cele mai groaznice lucruri si începea să se panicheze!

Sargon s a ridicat si s a dus spre dulap,"Intri tu prima sau eu?",

Shideh il privea ingrozita "Unde?" Sargon a inceput sa rada ,
"La dus, normal, nu?Nu mi spune ca te gandeai la prostii?",
Rasul lui Sargon s a intensificat, Shideh sa ridicat de pe pat tafnoasa, infasurata in patura "Ma duc.." Nu a reușit să continue cand a simțit o durere groaznică in partea de jos a abdomenului. Sa ghemuit de durere cu lacrimi în ochi. Sargon s a panicat si a ajuns repede lângă ea "Esti bine? Ce ai pățit? Shideh ma auzi?", Shideh a șoptit printre dinți "Ma doare burta rau."

Sargon s a prins imediat de situație și a inceput sa o maseze pe spate ca sa se calmeze. "Esti mai bine?"
Shideh a inceput sa respire normal, dar încă simțea o mica durere. Uitase de această durere care era fiziologică. "Da sunt okay, dar mie frică să mă mai mișc." Ultimele cuvinte le a zis mai încet, fiind cam jenant pt ea.

Sargon chicotea cand si a dus brațele spre ea si a ridicat o cu o mișcare rapidă de la pământ.
"Sargon ce faci?" Shideh era șocata, dar îi si plăcea. "Nu vreau sa aud nimic! Te duc eu la baie."

Shideh n a mai zis nimic si si a cufundat capul in pieptul lui bine antrenat. Shideh se gândea la aseara si la toate sunetele pe care le a scos si tot ce a vazut, oh Doamne! Aseara Sargon i a șoptit in continuu ca o iubește și mereu o întreba dacă e de acord sau daca o doare ceva sau daca vrea sa se oprească. Shideh si a dat acordul si chiar i a placut.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum