30.Flori

976 50 1
                                    

Sunt curioasa daca ascultati melodiile pe care vi le pun! Daca da, va plac?

Sedinta de la companie s-a incheiat cu bine si baietii au primit permisiunea pt tot ce au planuit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sedinta de la companie s-a incheiat cu bine si baietii au primit permisiunea pt tot ce au planuit. Terenul era mare si in periferia orasului, cu masina dura 30 de minute de la centru pana la teren.

Constructiile vor incepe curand si deja au aparut mai multe familii de Iranieni care vor sa cumpere case.

Sepehr era arhitectul sef in proiect, Amir se ocupa de publicitate si vanzari, Farid se ocupa de muncitori si tot ce tine de primarie. Sargon se ocupa de partea financiara si se folosea de cunoscuti pt a gasi investitori. Soraya era sufletul echipei, ea se ocupa cu Sepehr de tot ce inseamna decoratiuni si aspect.

Sargon era extrem de fericit si simtea ca este timpul sa dea vestea cea mare Shidehei. Acesta a comandat o groaza de flori si a decorat tot biroul cu flori naturale si in mare parte trandafiri rosii care erau favoritii Shidehei.

Soraya l-a ajutat si impreuna au aranjat un spatiu cu perne unde sa-si petreaca noaptea.

Shideh era la cumparaturi cu Mariam si incerca sa fie extrem de grijulie in cat incerca sa umple locul doamnei Amini, care nu a insotit-o pe fica ei deloc la pregatirile pt nunta.

Rochia de mireasa era facuta de un croitor arab, avea maneci lungi si gatul acoperit. Mariam era extrem de fericita cu rezultatul.

"Shideh, ce zici?"

Shideh o privea usor incruntata.

"Este superba, dar eu nu inteleg ceva! Tu ai zis ca Farid si familia lui au propus ca nunta sa fie impartita in barbati si femei! Familia ta a fost de acord si la fel si tu!"

Mariam se uita confuza la ea.

"Asa si ce nu intelegi? O sa fie 2 saloane unul jos si unul sus, femeile o sa stea sus si barbati jos!"

"Pai exact! Daca barbatii or sa stea separat de noi de ce iti iei o rochie asa acoperita!"

Mariam a inceput sa rada. Mariam era obisnuita cu traditii de genul pt ca facea parte dintr-o familie religioasa ca si familia lui Farid, dar Shideh nu le intelegea deoarece familia ei nu era religioasa si erau mai libertini.

"Ei bine in primul rand, se filmeaza! In al doilea rand, vrem sa facem poze inainte si avem si citirea religioasa unde sunt si barbati. Crede-ema ste mai comod pt mine asa!"

Shideh a dat din umeri si a acceptat vorbele ei.

"Okay! Daca spui ca iti place eu te sustin! Si mie imi place cum iti sta si sunt sigura ca o sa faca infart Farid cand te vede!"

Mariam a inceput sa roseasca.

***

Sargon astepta nerabdator in usa, acesta a aprins lumanri peste tot in camera si tot ce-i lipsea era sotia.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum