*Bonus*

911 55 0
                                    

Va rog nu uitati sa votați si sa lăsați comentarii daca va placut!❤

Va rog nu uitati sa votați si sa lăsați comentarii daca va placut!❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Isi aranja camasa in timp ce isi facea curaj sa sune la usa. Nu a durat mult si Hossein a deschis usa cu zambetul pe buze.

"Buna seara Sepehr! Bine ai venit!"
Sepehr a dat mana cu el si l a intrebat de sanatate in timp ce refuza sa intre!

Soraya alerga pe scari in jos spre usa. Ajunsa jos a tras aer adanc in piept si si a aranjat paltonul.

Odata aparuta in usa zambetul lui Sepehr s a marit ceea ce a determinat-o pe Soraya sa roseasca si sa si aplece capul.

Hossein ii privea pe cei doi tineri cu o fata usor amuzata.

"Nu uita Sepehr, loc public, maxim ora 21 si mainile in buzunar!" Hossein il privea amenintator in timp ce-l avertiza.

"Da, sa traiti domnule!"

Sepehr a indrumat-o pe Soraya spre masina lui si a asteptat ca aceasta sa urce dupa care i a inchis usa si s a urcat si el. Inainte sa porneasca masina s a intors spre ea si i a zambit.

"Buna!"
Soraya a zambit si i a raspuns.
"Arati minunat Soraya!"
Soraya a zambit si i-a aranjat gulerul de la camasa.
"Mersi! Si tu arati superb! Se pare ca te ai straduit!"

Soraya a zis asta in timp ce facea semn spre hainele lui Sepehr.
Acesta era genul de baiat care prefera hainele sport si comode, dar astazi era imbracat in camasa si pantaloni eleganti asortati cu niste cizme extrem de moderne care se asortau cu paltonul lui. Nici nu mentionez fularul de la gat care-l facea pe Sepehr sa arate ca un bussinesman abea plecat de la birou.

Cei doi au pornit spre o cafenea aleasa de Sepehr unde au servit cafea si au impartit o felie de tort din ciocolata, care era favoritul Sorayei.

Cei doi au vorbit ore intregi despre planurile lor pt viitor. Sepehr isi dorea o casa mare si 3 copii, dupa spusele lui el ar fi vrut 3 fetite, dar nu s-ar supara nici cu 2 fetite si 1 baietel.

In schimb Soraya isi dorea sa munceasca si sa traiasca intr-un apartament mic in centrul orasului, iar subiectul copii nu era ceva la care s-a gandit.

Dupa cafea au decis sa faca o mica plimbare in parc, chiar daca era destul de frig. Acestia mergeau si din cand in cand schimbau cateva cuvinte intre ei, dar in mare parte mergeau in liniste.

Era o liniste placuta nu una jenanta, una care ii calma si ii facea sa se simte in largul lor.

Sepehr si-a apropiat discret mana spre mana ei si i-a mangaiat mana cu degetele. Soraya intelegea ce vroia Sepehr si chiar daca si ea vroia acelasi lucru, parca ii era rusine sa o faca. Era intr-o dilema, dar pana la urma si a luat inima intre dinti si si-a strecurat degetele in mana lui.

Sepehr o tinea de mana si cei doi zambeau fara sa spuna ceva. Soraya ii povestea lui Sepehr cum Shideh a reusit sa recupereze o gramada din studiiul pierdut si cum se pregateste pt sesiune. Intre timp Sepehr si a stracurat mana in palton, miscare care a facut-o pe Soraya sa se apropie si mai mult de el.

"Uite Soraya eu propun sa organizam o petrecere mica si in vara sa ne casatorim oficial! Cu rochie de mireasa, petrecere si toate cele!"

"Da asa ar fi superb, am putea sa asteptam pana se naste micutul si dupa sa avem nunta!"

"Micutul? Crezi ca o sa fie baiat?"

Soraya a inceput sa rada.
"Da! Din cate am studiat pe internet si ce semne am vazut de la ea, am decis ca este baiat!"

Cei doi au intrat in masina in timp ce isi continuau conversatia.

"Deci dupa niste informatii si banuieli crezi ca e baiat? Eu sper sa nu ai dreptate si sa fie fetita!"

"Doamne ce obsedat esti! Eu sper sa fie baietel! Daca iese fata o sa fie prea rasfatata, adica gandestete, un tata iubitor, un unchi obsedat, 2 bunici disperati dupa fetite. Asa o sa fie rasfatata non-stop de voi!"

Sepehr conducea prin oras fara o directie anume.

"Deja esti geloasa? Promit ca o sa te iubesc pana ajung in pamant!"

"Promiti?"

"Da! Tu vei fi mereu prima!"
Soraya ii zambea si nu mai stia cum sa si controleze emotiile.

"Dar..!" Sepehr a rostit cuvintele acestea in timp ce o lua de mana. Soraya il privea cu atentie si usor incruntata!

"Dar?"
"Dar nu pot sa ti promit ca nu o sa o iubesc pe fetita noastra mai mult decat tine."
Soraya i-a dat o palma peste umar.

"SEPEHR!" Soraya i-a mai dat o palma si ceea ce-l determina sa rada si mai tare.

"Stii ca nu pot sa rezist! Macar sunt sincer si ti am zis din timp!"

"Da sigur! Atunci ma voi asigura sa iasa numai baieti!"

"Atunci o sa trebuiasca sa incercam pana iese si o fata!"

"Da si facem o echipa de football?"

Sepehr radea in hohote.
"Nu m-ar deranja!"

Cei doi au continuat sa se tachineze, ceea ce a determinat o relaxare totala inttre ei.

La ora 21 fix Soraya a introdus cheia in usa si i-a facut cu mana lui Sepehr care a asteptat cateva minute inainte sa plece. Dupa despartire cei doi zambeau in coontinuu si erau aerieni.

***

Soraya alerga pe scari si isi scotea paltonul. Fara sa fie atenta a deschis usa larg si a tipat.

"Shideh!!!!"

Din pacate Soraya a intrat intr-un moment nepotrivit! Shideh si Sargon erau usor ocupati, ceea ce a determinat-o pe Soraya sa tipe cat o tin plamani si pe cei doi sa sara din loc.

Shideh si a pus un halat si a tras-o pe Soraya de brat in timp ce Sargon injura de sub patura.

Shideh a impins-o pe Soraya in camera de studiu si a asezat-o pe un scaun.

"Soraya!"
Soraya era cam jenata sa o priveasca in ochi.
"Da?"
"Data viitoare sa nu uiti sa bati inainte sa dai buzna in camera unui cuplu proaspat casatorit!"
"Bine! Dar si tu sa nu uiti sa incui usa inainte sa intri in actiune cu fratele meu!"

"SORAYA!!!!"
"Bine, bine, gata! "
"Deci? Cum a fost?"
Soraya se juca cu buclele ei in timp ce i povestea ce a facut si ce a vorbit cu Sepehr.

In ultimul timp Shideh si Soraya erau inseparabile! Cele doua faceau totul impreuna si nu pastreau nici-un secret intre ele.

Soraya se ocupa de camera viitorului ei nepot/nepoata, prin a merge la cumparatui non-stop si a cauta pe net diferite modele de aranjamente.

Shideh se daduse batuta de cumparaturile pt copil de cand a plimbat-o Soraya timp de 3 ore in IKEA si in final nu a cumparat nimic pt ca nimic nu era suficient de bun pt gusturile Sorayei.

***

Dupa aceea seara Soraya il lua pe Sepehr cu ea la cumparaturi pt bebe si il facea pe acesta sa care o gramada de pungi.

In final Sepehr a fost obligat sa vopseasca camera si sa construiasca mobila. Soraya a desenat schitele si a decis materialele in timp ce Sepehr a construit totul!

Chiar daca Sepehr nu era prea sigur ce face, acesta nu putea sa dea o impresie proasta de fata cu viitoarea lui sotie.

Dar pana la urma cu indrumarea Sorayei si munca grea depusa de Sepehr totul a iesit minunat.

Sper ca va placut acest capitol bonus! Nu uitati sa votați! Cu ajutorul voturilor voastre si alti cititori pot descoperi această carte.
Va multumesc si va ador!❤❤

Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum