Melodia aceasta o ascult in continuu cand scriu! E o melodie superba. Daca vreti pot sa pun la fiecare capitol melodia pe care o ascult.💕💖
"Esti sigura ca vrei sa auzi tot?" Sargon a spus o atat de incet incat abea se auzea el.
Shideh a dat usor din cap si l a privit in timp ce se aseza pe scaunul de la birou pe care il apropiase de pat."Shideh, tu si eu, amandoi am crescut in familii mixte si stim bine ca amprenta tatilor nostrii este mult mai imprimata asupra noastra decat cea a mamelor. Stii cum functioneaza cu tradițiile și cum noi suntem diferiti de oameni care au crescut în familii vestice. Cum la noi exista limite clare si trebuie sa le respectăm. Cum la noi fetele si băieții nu au relații.
Eu am fost crescut traditional si legea numarul unu este ca niciodata nu vorbesc peste parintii mei! Acum mult timp cand nici macar nu stiam diferenta exacta dintre baieti si fete, parintii mei au luat o decizie in locul meu. O decizie care nu credeam ca o sa ma distruga asa."
Sargon avea capul plecat si incerca sa si faca ordine in minte.
"Parintii mei au avut o perioada mai grea cand traiau in Iran. Tata a fost desmostenit de bunicul meu datorita casatoriei cu mama mea. Nimeni nu a fost de acord sa accepte in familie o straina pe care o considerau din start o fata indecenta. Tata o cunostea deja de ceva timp pe mama si a avut incredere in ea si a decis sa si intoarca spatele familiei. I a fost extrem de greu la inceput pt ca nu muncise nici macar o zi singur si nu stia ce trebuie sa faca. In zilele acelea grele singura persoana care i a stat alaturi si l a ajutat a fost Hassan Amini, tatal lui Mariam. Pe atunci el lucra intr un magazin de covoare si l a ajutat si pe tata sa si gaseasca un job acolo."
Sargon a ridicat capul si o privea pe Shideh care l asculta cuminte.
"Tata Si unchiul (Hassan) au cumparat impreuna o casa vechie si au impartit o in doua si acolo si au inceput familiile. Incet incet au inceput sa se ridice si sa faca ceva cu viata lor. Eu aveam 2 ani cand s a nascut fata lui unchiu. I au pus numele Mariam. In acea zi parintii nostrii au luat o decizie copilaroasa ca ne vor casatorii cand vom fii pregatiti."
Shideh il privea socata.
"Stiu ca te gandesti ca asa ceva nu se mai practica de mii de ani, dar nu stiu cum s a intamplat. Dupa ceva timp bunicul meu a deceedat si a lasat toata mostenirea lui tata care era singurul lui baiat. Asa tata a plecat de acolo si ne am mutat, dar tata a continuat sa tina legatura cu ei. Dupa un timp datorita unor probleme legate de munca am inceput sa calatorim mult si sa pierdem usor legatura stransa. Cand ne am mutat aici tata a reluat prietenia cu unchiul si l a ajutat sa vina aici. Parintii inca nu au uitat promisiunea prosteasca si inca incearca sa ne casatoreasca. Mama a incercat sa i schimbe parerea tatalui meu dupa ce am insistat ca nu vreau sa ma casatoresc, dar tata nu a acceptat si a insistat ca trebuie sa ma casatoresc cu ea. Singurul lucru cu care a putut mama sa ma ajute a fost sa mi mai dea timp si sa l convinga pe tata ca inca sunt mic pt casatorie."
Sargon a inspirat adanc si a continuat.
"Singura modalitate prin care puteam scapa de casatorie era ca Mariam sa ma refuze. Asa am luat decizia sa o sun pe Mariam si sa vorbesc cu ea.
Shideh inainte sa te cunosc chiar nu mi pasa daca ma voi casatori cu Mariam sau nu! Tot ce ma interesa era cariera mea, dar dupa ce te am cunoscut mi am dat seama ca viata nu inseamna doar munca si placerea pe care o simt din incheirerea unui contract. Mi am dat seama ca exista lucruri mai presus si sentimente mai profunde si superbe. Cand te am vazut in acea zi plangand pe scari am simtit ca inebunesc, chiar daca nu te stiam si chiar daca era ciudat simteam ca vreau sa te protejez."
Shideh avea capul usor plecat si il privea printre gene.
"Nu stiu ce am zis in ziua aceea de am dat o alta impresie. Mariam nu m a inteles bine si a crezut ca eu o cer. Nu stiu cum s a intamplat. Te rog, crede ma inainte de aceea seara imi faceam planuri cum sa vorbesc cu ai mei si sa i conving sa vina si sa te ceara pt mine, dar dupa acea seara am luat decizia sa ma misc mai repede pt ca tu esti a mea si trebuie sa fac asta si legal ca nimeni sa nu aibe dubii!!"
Shideh a inceput sa sopteasca "Sargon, cum ramane cu Mariam?"
"Trebuie sa vorbesc cu ea si sunt sigur ca o sa ma inteleaga daca ii explic ca vreau pe altcineva! Ea este o fata intelegatoare si sunt sigur ca v a accepta!"
"Nu vreau ca Mariam sa sufere! Te implor fa ceva sa nu fie suparata!"
Shideh plangea incet si se gandea de unde a inceput totul? Unde a fost greseala? Nu putea sa inteleaga de ce in ultimul timp tot ce face este sa planga si sa se simta neajutorata.
Sargon s a ridicat si s a asezat pe pat langa ea si a luat o in brate "Iarta ma, crede ma ca te iubesc! " A sarutat o pe frunte, dupa atata timp Shideh simtea ca se poate relaxa.
Minute au trecut iar Shideh a adormit in bratele lui Sargon care o mângâia ușor pe cap si ii șoptea ca totul va fi bine. După ce s a asigurat că totul este in regula a plecat pe unde a venit.
Dupa cateva zile starea Shidehei s a inrautatit. Nu reușea să mănânce și daca o făcea vomita imediat. Tot ce o mai ținea în viața era sucul de portocale si apa.
"Doamna Yasmina, nu stiu ce sa fac, o tot strig si nu raspunde si arde toata!" Era Nina care o suna se pe Yasmina si ii cerea ajutorul in disperare.
"O sa sun eu la ambulanta asa ca tu pregateste te sa mergi la spital cu ea pana ajung si eu".
Dupa un sfert de ora o ambulanta a venit si cele doua au fost duse la spital. La urgenta doctorul i a cerut lui Nina sa paraseasca sala.
Nina era asezata pe un scaun si plangea cand i a venit o idee si a sunat o repede pe Soraya care ii specificase sa o sune imediat in caz de ceva.
"Alo? Domnisoara Soraya? Ajutati ma, de dimineata m am dus la domnisoara sa o trezesc si oricat am strigat o nu mia raspuns."
"....""Da acum sunt la spital cu ea si o astept pe doamna."
"..."
"Da sigur."Nina a mai vorbit putin cu Soraya si s a linistit.
Vestea ca Shideh e la spital a ajuns rapid la Sargon care a ajuns intr un suflet la spital.
(Chiar sunt curioasa ce parere aveti! Nu fiti timizi si lasati mi comentarii cu parerile voastre, chiar vreau sa stiu ce credeti! Daca ave ti propuneri despre plot sau intrebari! )
Va rog nu uitati sa votati si promit sa postez si maine!💖
Va ador!
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...