12. Romeo2

1K 61 5
                                    

(Va rog sa nu uitati sa votați!💖)

(Va rog sa nu uitati sa votați!💖)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acasa la Shideh:

"Ma bucur sa va vad domnisoara Soraya, pe aici, va rog." Nina o indruma pe tanara spre camera Shidehei. "Puteti sa intrati, domnisoara nu se simte prea bine, a mancat foarte mult la pranz si a vomitat tot, eu i am spus sa nu manance asa repede, dar nu ma ascultat si acum nu mai poate de greturi." Nina era vorbareata ca intotdeauna. Soraya a batut usor in usa si a intrat "Hei, Shideh! Cum te simti?"

Shideh a zambit usor la vederea lui Soraya "Hei!" a incercat sa se ridice, dar n a reusit cine stie ce.

"Stai, nu te ridica".Soraya s a asezat langa ea pe pat "Ce ai patit? Am auzit ca nu te simti bine si am crezut ca este o gluma, dar acum ca te vad realizez ca este foarte serios." Shideh a inceput sa i povesteasca tot.

Shideh isi dorea nespus de mult sa o intrebe despre posibilitatea unei nunti intre Mariam si Sargon, dar nu se simtea suficient de puternica pt a auzi raspunsul.

"Shideh, eu nu stiu ce sa zic, dar cred ca ar fi mai bine sa discuti chiar cu el despre asta, tu ce crezi? Adica mai bine auzi si partea lui de poveste." Shideh a acceptat spusele lui Soraya si a decis sa l vada pe Sargon maine seara, dar desigur pe furis. Urma ca Sargon sa devina Romeo2 si sa sara in balconul julietei2,dar nu pt a i canta balade de dragoste ci sa i explice de tradare.

Imediat dupa plecarea lui Soraya a urmat o alta vizita "Shideh, cum ai putut sa te prefaci atat de bine incat sa scapi de munca?" Era vocea vesela a lui Mariam care se pare ca era in forma maxima.
"Doamne cand am auzit de la matusa ce sa intamplat m am sperit, dar dupa mi am dat seama ca joci teatru, adica nu s a mai intamplat asa ceva in istoria ta asa ca..." Shideh auzea doar bla bla, se uita la buzele prietenei ei si se gandea la ce a vazut.

"Shideh, Shideh ma auzi?"
"Ah, da spune."

Marima a inceput sa chichoteasca si sa roseasca.
"Adevarul este ca ieri m a sunat Sargon si m a invitat la el la birou. Eu am acceptat si m am dus, m am aranjat, parfumat si mi am pus si o pereche de pantofi eleganti si m am dus la el, adevarul este ca chiar daca nu prea am sentimente pt el, il pot accepta adica are o situatie buna si toate cele necesare. O casatorie aranjata cu el n o sa ma distruga pe viata. Asa si cum spuneam, la intrare ma astepta asistenta lui personala, doamne daca ai fi vazut cat m au respectat toti pe acolo, zici ca eram cine stie ce mare doamna."

Shideh inghitea in sec si isi amintea cum a fost ea tratata la intrare, Mariam a continuat.
"Am mers la el la birou si dupa niste vorbaraie clasica de genul ce mai face mama tata bla bla, a inceput sa traga discutia spre casatorie. Am incercat sa ma controlez si sa i arat ca nu ma supara idea si dupa cand l am vazut frustrat am inteles ca el se gandeste la fericirea mea si vrea sa fiu de acord. Ca sa l fac sa ma creada m am dus la el si  am...stii tu...noi...adica...m a sarutat!" Shideh s a ridicat din pat, Mariam o privea

"Ce ai patit?" Shideh mergea spre baie, unde a inceput iar sa vomite. Mariam ii tinea parul si o mangaia incet pe spate.

"Off, ce i cu tine Shideh? Nu ti se potriveste, unde este razboinica Shideh pe care nu o doboara niciun virus?"

Shideh vomita si varsa lacrimi, ce o durea pe ea nu era faptul ca baiatul pe care il place s a sarutat cu prietena ei cea mai buna ci faptul ca ea s a indragostit fara sa si dea seama de baiatul pe care prietena ei il placea.

"Mariam, imi pare rau..., Mariam, ...imi pare rau...."Shideh plangea si isi cerea scuze,  ceea ce o speria pe Mariam care incepuse si ea sa planga.

"Ce se intampla? De ce iti pare rau?" Shideh a plans pana la epuizare, Mariam a pus o la somn pe prietena ei dupa care a plecat acasa.

A doua zi Shideh a dormit pana la pranz dupa care s a trezit mai obosita si fara chef de viata. "Buna dimineata domnisoara, ce a ti dori pt azi?" Shideh o privea plictisita pe Nina, "Azi vreau o supa acra, dar una mai light, stomacul meu este in razboi cu mine."

Dupa un dus ,Shideh a mancat supa delicioasa preparata de Nina dupa care s a dus in camera si si a ales o rochita de casa alba cu flori, arata superb in ea, si a prins parul in coada de cal si s a pus la biroul mare din camera ei,vroia sa se foloseasca de timpul liber pt a recupera putin din lectiile necitite.

Orele au trecut si a venit seara, Shideh incepea sa si piarda rabdarea cu gandul ca urma sa vina Sargon. Dupa niste tropaituri s a auzit un ciocanit silentios in geamul de la balcon, Shideh a deschis geamul, Sargon era imbracat in niste pantaloni negri stramti cu un pulover negru, un rucsac gri si o seapca neagra, se pare ca si a luat in serios rolul de spargator de case.

Dupa ce a intrat a inchis usor geamul in spatele lui, Shideh s a asezat pe coltul patului, "Hei!" vocea lui Sargon era atat de joasa incat parca nu vroia ca Shideh sa l auda, s a apropiat de pat si s a pus in ghenunchi in fata ei, i a luat mana dreapt si a sarutat o.

"Ma bucur ca esti bine! Arati superb!" Shideh si a retras usor mana, Chiar daca simtea dupa atata timp caldura pe care o iradia Sargon.

Shideh simtea ca tot ce face in acest moment este o greseala imensa, dar nu putea sa traieasca fara Sargon. Nu putea sa accepte ca a devenit si ea ca restul fetelor care isi dau viata pt iubire, dar adanc in sinea ei stia ca ceva se intampla.

'Amm?Alo? Nu crezi ca uiti ceva? Mariam este viitoarea sotie a acestui domn minunat fara de care nu poti traii!!'

Shideh a tras ușor pătura de pe pat pe picioarele ei încercând să acopere goliciunea. Se uita in alta directie si respira încet.

"Shideh, stiu ca o sa sune penibil, dar totusi, te rog, asculta ma!"

Shideh in a nu l putea privi. Sargon a întins mâna și i a întors capul cu blândețe. O privea in ochi si incerca sa caute acea sclipire pe care o iubea, dar a rămas surprins cand a observat nu mai tristețe și teamă. Shideh tremura chiar dacă în camera ei era cald.

Sargon i a luat mâinile reci si a incercat sa le încălzească în timp ce a inceput sa vorbeasca.

(O sa postez si diseara daca votați💖)

Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum