11.Fratele

1K 58 22
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Shideh a iesit din lift si a dat nas in nas cu Sargon.

"Lasa ma sa ti exp-.."
Sargon s a oprit cand l a vazut pe Amirali in spatele ei.

"Sargon?"

Sargon a incercat sa se controleze si a dat mana respectuos cu Amirali.

Sargon o privea pe Shideh cu niste ochi care o implorau sa astepte, dar vazand sacoul si mana lui Amirali care acum ii inconjurau umerii  Shidehei, s a oprit.

Nu se stie cum, dar cei doi barbati se priveau de parca era un concurs cu cine se uita mai urat castiga.

Amirali incepea sa banuiasca ce se intampla.
"Sa mergem." Amirali a tras o pe Shideh spre iesire. SArgon o privea neputincios.

Ajunsi la masina, Amirali i a deschis portiera si a ajutat o sa se aseze. In drum spre casa Amirali a fost tacut. Conducea cu o mana pe volan si una sub barbie.

Privea tacut drumul si se gandea. Shideh era asezata langa el cu capul sprijinit de geam si multumea in sine pt tacere! Amirali era un barbat adevarat si intelegator! Stia ca in acest moment Shideh are nevoie de liniste.

Masina s a oprit in fata casei, iar Shideh a multumit incet, i a lasat sacoul si a plecat.

Shideh a deschis usa de la casa si  s a dus direct in dus si a stat acolo timp de 2 ore, iar dupa sa bagat in pat la culcare.

Se pare ca nu mai avea energie, iar tot ce si dorea era sa adoarma fara a se gandi la ceva.

"Printesa....printesaaaaa,...unde este mica mea printesaa?"

Era vocea lui Sepehr care auzise de la mama lui faptul ca Shideh nu era la munca.

"Printesaaa, unde esti?" Sepehr a batut incet in usa si a intrat,

"Hei, aici erai!" s a apropiat de pat, Shideh nu a reactionat, se trezise dar se prefacea ca doarme.

Sepehr s a asezat pe pat,

"Printesa nu te mai preface stiu ca nu dormi!" A inceput sa o mangaie si sa i sarute fruntea.

"Ce ai patit? Deobicei faci asta cand esti extrem de suparata. Cine te a suparat?Spune mi si o sa ma duc sa i ..."

"Nimeni.." Shideh a raspuns fara sa si iasa din rolul de adormita.

Sepehr o privea pe Shideh si zâmbea gandinduse ca nu s a schimbat deloc si se comporta ca micuța prințesă pe care o iubește.

"A da?Ok atunci o sa o sun pe Mariam si o sa o intreb."

Auzind asta Shideh a sarit pe Sepehr si i a smuls telefonul din mana.

"Sa nu indraznesti!" Sepehr radea in hohote.
"Ooooo,probleme in paradis?" Shideh era incruntata "Nu, doar nu o suna."

Sepehr sa ridicat "Ok, nu o sa ma bag, esti destul de mare incat sa ti rezolvi singura problemele, dar sa nu uiti ca sunt aici in caz de ceva."

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum