7.Păcatul

1.6K 64 18
                                    

Casa Navazy :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Casa Navazy :

Soraya a deschis usa dupa care i a poftit pe ceilalti, "Bine a ti venit in umila noastra casa."
Fetele au fost conduse intr o camera unde era foarte cald, pe jos era un covor pufos si in colt erau niste fotolii arabesti joase, in alt colt era un mini bar plin cu bauturi din toate modelele.

Soraya a luat o sticla mare de Vodka si 4 Shoturi, le a pus in mijlocul camerei dupa care a mai adus si niste snack-uri, cei patru s au asezat intr un cerc si au inceput sa joace un joc in care cel care pierdea avea pedeapsa de a bea un shot. Dupa cam o ora au ajuns la limita, toti 4 erau beti, iar Mariam se întinsese pe jos si atipea, Soraya a aprins Tv ul si a inceput sa se uite la un film,
"Hei, mie foarte foame, ce ziceti sa faceti ceva de mancare?" Soraya se uita la Shideh si Sargon,
"Sigur, daca imi arati bucataria" a răspuns Shideh.
Soraya i a facut semn lui Sargon "SG, îi arati tu bucataria te rog?", Cei doi s au ridicat si au iesit pe usa, pana la bucatarie, Sargon mergea in fata iar Shideh il urma in liniste.

In bucatarie cei doi au decis sa faca o omleta, dar n au mai apucat, a fost suficienta o mica atingere a pielii. Sargon a tras o pe Shideh si a sărutat o blând, Shideh incerca sa se controleze.
Mintea îi dicta "Shideh îndepărtează-te! Nu ai voie! Acesta nu este calea corectă! Ai promis ca nu o sa ai nici o relație până la căsătorie!" , dar nu reușea să si mai audă gândurile din cauza bătăilor inimii. Sargon a ridicat o si a așezat o pe masa, devenind mai violent cu saruturiel. O mușca ușor de buza dupa care se îndepărta sa o lase sa respire putin dupa care o saruta si mai adânc.

Alcoolul din ei nu le mai permitea sa se controleze, saruturile s au intensificat, Sargon i a părăsit buzele si a inceput sa exploreze parti noi din ea. A început cu gâtul, unde a lăsat niște semne, si a continuat cu clavicula si a vrut să coboare, dar rochia îi stătea în cale. Shideh era pierdută în timp si spatiu, avea degetele in părul lui Sargon si picioarele infasurate in jurul lui, fiind lipită de el.

Sargon nu a mai rezistat si a luat o in brate, a dus o in camera la el, tot drumul a a fost parcurs greu deoarece buzele lui egoiste nu aveau de gând să renunțe la buzele ei deja roșii și ușor inflamate.

Ajuns în camera, Sargon i a dat drumul si o privea pe Shideh cum ateriza pe patul lui. Pieptul ei se ridică si cobora in viteza, părul castaniu era împrăștiat pe pat in valuri. Sargon si a umezit buzele in timp ce Shideh il privea nerăbdătoare muscandusi buza.
Sargon s a năpustit asupra ei si a inceput sa o sărute in timp ce scăpa de hainele ei si in acelasi timp de ale lui.

Dupa jumatate de ora cei doi erau intinsi unul langa celalat pe pat încercând să si tragă sufletul. Sargon a acoperit o cu patura albastra, Shideh isi odihnea capul pe pieptul lui Sargon iar acesta ii mangaia parul,
"Sargon, ce am facut?",
Sargon a zambit dupa care i a sarutat parul, Shideh nu puta sa inteleaga ce s a intamplat, adică de mică a fost instruită ca actul sexual se desfășoară numai cu partenerul de viață și ca sexul in afara căsătoriei este strict interzis! De ce Sargon este asa relaxat? De ce ea este asa relaxată si fericita? Ce o sa se întâmple acum? Practic in acest moment ea si a pătat onoarea și numai este fata. Cum o sa le explice părinților? Dar era prea mult de rezolvat chiar acum deci de la oboseala cei doi au adormit .

Flashback :

"Am o fata, e frumoasa,
unica in regat,
Cu ochii te vrajeste,
Cu buzele te indulceste,
Cu râsul te inveseleste,
Pură și inocenta in casa asteapta,
Pe șapte cărări sute de împărați,
Pe cai ei vin cu ai lor viteji,
Toti mână fetei vor,
Fata mea, Pură ca o zâna,
Eu sunt tata si ma mandresc,
Nimănui nu i o dau!!
Fata mea pură ca un trandafir,
A mea va rămâne!!"
Ali canta mândru in timp ce o mângâia pe Shideh care tocmai se întorsese de la scoala. Ali o iubea nespus de mult pe fetiță lui care avea doar 8 ani. Îi făcea toate poftele si era dispus să facă orice pt ea.

Yasmina il certa pe Ali sa nu o mai rasfete atâta. Dar cui ii pasa? Ali o iubea și simțea că dupa nasterea ei el a primit cel mai de pret dar din lume.

"Tati o sti pe colega mea Diana?" Shideh tocmai terminase clasa a 4a.
"Fata cu părul lung mereu prins?" Ali era un bun ascultător si ii cunostea toti prietenii lui Shideh.
"Da ea. Azi mi a povestit că are un prieten. El este clasa 5 a si mi a zis ca acum 2 zile a pupat o." După Shideh s a oprit si i a făcut semn tatălui ei sa se apropie si i a șoptit la ureche "Pe buze!! A pupat o pe buze!!!" Ali era surprins nu știa să râdă sau sa se uite urat.
"Așa a făcut? Si ea l a lăsat?"

"Da l a lăsat si ea mi a mai zis ca Alex din clasa noastră ma place si ma gândeam...." Ali era deja ușor iritat.

"Uite Shideh asculta cu atentie! Tu esti mare acum și tati stie ca tu o sa l asculți si o sa faci ce trebuie! Fetele nu au voie să aibe prieteni. Adica tu nu ai voie... Tu esti diferită de restul fetelor de la scoala! Tu esti fata lui tati si o sa fii cuminte! Cand o sa te faci mare tati o sa ti aleaga cel mai frumos si destept băiat cu care te vei căsători, dar până atunci cel mai important lucru este sa înveți!!"

Din aceea zi activitățile extra școlare ș au dublat, iar Shideh nu mai avea deloc timp. Cu Diana nu a mai vorbit deoarece ce făcea ea i se părea gresit!

Ea era de acord cu tatăl ei! O fata trebuie sa astepte pana la căsătorie!

Si asa Shideh s a cufundat în studii si alte activitati si a inceput sa se simtă din ce in ce mai singura si neînțeleasă.

Si acum este întinsă lângă Sargon. Oare ce o sa se întâmple cu ea si onoarea pierdută?

Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum