16.Decizia

1K 60 0
                                    

Soraya a terminat convorbirea telefonica si s a dus spre Sepehr care statea pe scaun, avea coatele pe genunchi si capul sustinut de palme

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Soraya a terminat convorbirea telefonica si s a dus spre Sepehr care statea pe scaun, avea coatele pe genunchi si capul sustinut de palme.

"Sepehr?"
Sepehr nu si a schimbat pozitia si a "marait" la ea.
"Ce au decis?"

Soraya intelegea prin ce trece deci l a lasat in pace.

"Se vor casatorii in 2 saptamani."

Sepehr a inceput sa si frece fata si sa injure in soapta. Soraya s a dus spre camera in care Shideh si Sargon asteptau.

"Hei! Cum te simti?"
Shideh i a zambit, "Sunt bine!"
Shideh era intinsa pe pat iar Sargon statea pe scaun langa ea. Soraya s a asezat pe canapeaua de langa geam.

"A sunat Yasmina. Mi a spus sa va anunt de decizia lor. O sa va casatoriti in 2 saptamani. Maine o sa inceapa sa dea invitatii la nunta si or sa spuna ca a ti decis de ceva timp aceasta casatorie, dar va grabiti pt ca unchiul Ali nu se simte prea bine si isi doreste ca singura lui fata sa fie la casa ei cat mai repede." Soraya a inspirat adanc si a continuat.

"Maine la pranz o sa ne strangem la noi acasa si o sa vina si un prieten a lui tata care este hagi si o sa va citeasca un sighe pt a fi casatoriti religios pana la nunta oficiala. Stiti voi frazele care se citesc din Quran pt a lasa o fata si un baiat sa se atinga legal si sa fie practic sot si sotie in fata lui Dumnezeu."

Soraya simtea ca este usor jenant sa zica asta unor viiitori parinti care deja facuse cam tot ce nu trebuia!

"Dupa aceea in cele 2 saptamani aveti timp sa mergeti la cumparaturi si sa va pregatiti pt viata care urmeaza sa o aveti. Parintii au decis ca sunteti prea tineri ca sa va lase singuri asa ca o sa traiiti la noi acasa pana... pana ... stiti voi pana mai creste copilul si Shideh isi termina studiile!"

Cei doi erau usurati si chiar fericiti ca totul era planuit incat sa nu le fie greu pe viitor.

Sepehr a deschis usa, avea ochii rosi de la oboseala si umerii usor lasati de la tot ce s a intamplat intr o singura zi.

"Imbracate! Plecam in 5 minute! Te astept jos."

Nu a asteptat un raspuns si a plecat. Shideh s a ridicat cu ajutorul lui Sargon.

"O sa te duc eu! Soraya suna l pe Sepehr si spunei sa plece!"
Soraya se uita urat la el.
"Inceteaza Sargon! Ea inca nu este sotia ta legala deci nu ai nici un drept asupra ei! Eu propun sa o lasi sa plece acasa cu Sepehr daca vrei sa mai vorbesti vreodata cu familia ei! Prin ce faci tu doar o indepartezi de ei si mai tarziu o sa te urasca pt asta!"

Sargon era nervos si avea pumnii stransi. Intelegea ce zice sora lui, dar ii era greu sa mai astepte 2 saptamani!

Shideh l a luat usor de mana si i a zambit. "Ne vedem maine la masa, okay?"

Sargon a dat usor din cap si a iesit. Soraya a ajutat o sa se imbrace si a dus o la masina unde o astepta Sepehr.

In masina era liniste. O liniste incomfortabila care o agita pe Shideh care tremura usor de la frig si se juca cu degetele. Era un tic pe care il avea din copilarie. Cand era stresata sau se temea de ceva incepea sa traga de pielita din jurul unghiilor pana isi dadea sangele.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum