17.Pregatiri

1K 60 3
                                    

(Sus aveti o poza cu masa pe care a aranjat o Soraya)

Soraya a reusit sa convinga parintii sa tina petrecerea seara ca ea sa aiba timp sa cumpere cateva cadouri pt Shideh

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Soraya a reusit sa convinga parintii sa tina petrecerea seara ca ea sa aiba timp sa cumpere cateva cadouri pt Shideh.

Traditita era clara! Baiatul trebuie sa i ofere niste daruri fetei. O esarfa alba, un inel de aur, 2 pietre de zahar, un Quran, pantofi pt logodna si niste bijuteri! Soraya s a mai gandit.
"Ah sa nu uit de flori si prajituri!"

Erau multe de facut si nu avea timp asa ca a iesit dimineata devreme din casa impreuna cu ajutoarele ei.

Mina prietena ei cea mai buna ii promisese ca se va ocupa de Pietrele de zahar si Quran. Alina, secretara lui Hossein, a promis ca o sa rezolve cu florile si prajiturile.

Mary nu se simtea prea bine deci a ramas acasa cu ajutoarele ei si a promis ca va avea grija de curatenie si prigatirea salonului.

Sargon era plecat la munca, iar Shideh inca dormea. Soraya era in masina si se gandea la ce are de facut. Prima oara trebuie sa merga la unchiul Habib si sa cumpere esarfe si niste haine! Se gandea la Shideh si corpul ei incercand sa i ghiceasca masura!

Ajunsa la magazinul lui Habib a intrat vesela.

"Salam!"
Habib a intors capul si vazand o pe Soraya a inceput sa zambeasca.
"Salam! Ce faci Soraya?"

Habib a facut semn tanarului de langa el si i a spus sa pregateasca un ceai pt Soraya.

"Bine unchiule. Tu ce faci? Cum merge afacerea?"

Habib a indrumat o spre o camera in spate care era biroul lui. Soraya s a asezat pe canapea dupa ce s a asezat si Habib.

"Bine fac fata mea. Afacerea merge bine, multumesc lui Dumnezeu! Ce fac parinti? Sargon e bine?"

Soraya a zambit politicos si a multumit tanarului care i a pus pe masa din fata o cesca de ceai si niste curmale proaspete.

"Cu totii sunt bine si va saluta cu caldura!"

Soraya stia ca daca nu trece repede la subiect discutia politicoasa o sa continue pana maine! Asa sunt Iranieni! Parca au un scenariu in mana si il repeta de fiecare data cand se vad. Aceleas intrebari si raspunsuri!

"Unchiule am venit sa cumpar niste esarfe si haine!"

Habib se uita la ea cu un zambet cand a facut din nou semn la tanar.

"Abbas! Spune i lui Zahra sa aduca cele mai noi produse! Fata mea preferi o culoare anume? Le vrei pt tine sau?"

Soraya a zambit. "Le vreau pt o prietena o ajut cu cumparaturile de Baleborun(O petrecere in care o fata accepta cererea in casatorie a unui baiat, iar adulti aka parinti si unchi sunt adusi ca martori etc.) Stii fratele ei se casatoreste curand."

Soraya stia ca o sa se prinda ca minte, dar era jenant sa zica de fratele ei. Stia ca daca afla ii v a pune multe intrebari!

"Oh! Atunci ai venit la cine trebuie! O sa ti le aranjez cum trebuie! Cu decoratiuni cu tot! "

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum