18.Parinti

975 62 1
                                    

(Vocea lui este foarte comuna, dar de fiecare data cand il ascult imi vine sa plang!)

(Vocea lui este foarte comuna, dar de fiecare data cand il ascult imi vine sa plang!)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Un quran, o calatorie la Meca, o oglinga si lumanari, plus 1000 de monezi de aur." A rostit omul religios care se ocupa de ceremonie.

Tatal lui Sargon a tusit pt a atrage atentia tuturor si a inceput sa spuna.

"In afara de acestea va rog sa mai adaogati un apartament din noua cladire construita! Shideh merita mult mai mult, dar asta e tot ce i pot oferi!"

Ali a dat usor din cap.

"Nu este nevoie Hossein! Tot ce era deja decis este suficient!"

Adultii discutau despre conditiile de inainte de casatorie. Tot ce a fost spus mai devreme este scris intr o carte/contract si este semnat de adultii prezenti ca martori. Mirele trebuie sa i ofere miresei toate cele scrise! De obicei monezile de aur sunt oferite in caz de divort!

Dupa 10 minute cartea era semnata de tatal Shidehei si fratele ei si de asemenea de Hossein.

Omul religios le a citit o fraza din Quran ca cei doi sa fie logoditi pana la casatorie.

Soraya se plimba ca un fluturas prin camera si facea poze si filmari scurte. Shideh era imbracata intr o rochie bej simpla si avea si o esarfa subtire pe cap. Sargon era intr o camasa alba si pantaloni eleganti.

Dupa terminarea ceeremoniei familiile s au asezat la masa pt cina. Shideh era langa Sargon care ii umplea farfuria cu diverse mancaruri.

Teoretic era un moment fericit, dar practic in aer era o tensiune continua. Cei mari se prefaceau ca totul este okay, dar era clar ca sunt extrem de suparati!

Shideh nu indraznea sa ridice privirea! De cand a aflat vestea nu a reusit sa vorbeasca cu tatal ei! De cand se stie nu se intamplase sa nu vorbeasca cu tatal ei.

Familia Shidehei au decis sa lase darurile la casa Navazy deoarece urma ca Shideh sa se intoarca aici dupa 2 saptamani.

Sargon a cerut permisiunea sa o coduca el pe Shideh acasa, iar Ali a acceptat.

In masina caldura era data la maxim, chiar daca scotea sunete dubioase. Shideh a inceput sa rada cand i a murit motorul inainte sa iasa din curtea uriasa.

"Nu mai rade! Am ramas fara masina si din cauza ta!"
Shideh radea cu lacrimi.

"Masina asta este geniala! Este asa normala si usoara! In cealalta masina iti era frica sa respiri ca nu cumva sa strici ceva! In asta ma simt comod!"

Sargon o privea confuz! Lui ii se parea groaznica masina! Era inghesuita si greu de manevrat! Cel mai naspa era ca nu era automata!

"Sargon nu te mai plange! Am gresit si trebuie sa fim pedepsiti intr un fel!"
Sargon i a luat mana si a sarutat o dupa care a pornit.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum