"Sargon este rândul tău!"
Shideh incerca sa l trezească pe Sargon cu piciorul, dar acesta s a întors pe cealaltă parte si a continuat să doarmă.
"SARGON!!!"
Shideh era în șezut si se uita la Sargon in timp ce Siavash plângea pe fundal. Era 3 dimineata si cei doi erau epuizati. Usa s a deschis, iar Soraya a intrat în camera cu un halat si părul ciufulit.
"Sia, bebe mic!"
Soraya l-a luat pe Siavash si inainte sa iasa din camera a aruncat o privire încruntata spre cei doi.
"Cred ca a venit timpul să vă purtați ca niște adulți responsabili!"
Soraya a iesit si cei doi s au pus la somn rasufland ușurați.
La început totul a fost miere si lapte, a si prin inceput vreau sa zic prima săptămână! După a început nebunia! Siavash era un copil extrem de agitat si le făcea viata un iad celor doi părinți.
Sargon stătea mai mult la munca încercând să evite nebunia de acasa iar Shideh se simțea neputincioasă în fața noului născut. Era mereu obosită, nervoasă si nearanjata.
Siavash avea sistemul digestiv extrem de sensibil si de aceea plangea destul de des mai ales dupa masa. Vestea buna: este in tratament deci o sa-i treaca, vestea proasta : nu se stie exact cand.
Soraya a iesit cu cel mic si i-a lasat Shidehei o zi libera dedicata numai ei.
In fata oglinzii in camera usor intunecata era Shideh care se privea cu tristete si incerca sa accepte situatia in care este. Parul era nespalat si mirosea a lapte acru, pielea fetei arata de parca are 40 de ani de la toate noptile nedormite si ochii si-au pierdut stralucirea faimoasa.
"Asa nu merge! Nu pot sa continui cu situatia asta!"
Shideh a intrat in baie unde s-a frecat, sapunit si clatit in continuu pana a inceput sa se simta curata.
Niste machiaj si o rochita pana la genunchi si puff Shideh era din nou Shideh.
A pus mana pe telefon si l-a sunat pe Sargon! Isi dorea sa iasa cu el la un date ca pe vremuri! Ii era dor de plimbari romantice prin parc sau serile la restaurant cu o lumina scazuta, muzica usoara si mirosul de mancare proaspat gatita.
Sargon era in birou intins pe canapea si tragea un pui de somn cand a inceput sa vibreze telefonul. Acesta a deschis un ochi și la vederea numelui de pe ecran a întors telefonul cu fata in jos si s-a intors pe alta parte. Se simțea epuizat și in nevoie de putin timp singur.
Shideh a mai interact sa-l sune de cateva ori, dar in zadar. Acesta nu avea de gand sa raspunda. Dupa cateva minute depresive a luat decizia sa iasa singura in oras la o plimbare si poate niste cumparaturi.
Shideh era la volan cu volumul la maxim si masina decapotata, parul ii zubura in toate directiile posibile ceea ce o facea sa zambeasca ca un copil. Trecea cu viteza prin oras si din cand in cand canta cu melodia ei favorita.
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...