Vergeet niet te stemmen🙈❤️
—————————————————:/:/:/
Previously on Familie SalehPerspectief Boutaina:
Ik wacht buiten op Selma, mijn nicht. "Salam, hbiba" groet Selma me. "Ik heb gehoord dat Kaoutar terug is... Maar wallah ze denkt echt dat het feest is ofzo ik ga haar echt klappen als ik haar zie." zegt Selma boos. "Rustig, we kunnen niks doen." zeg ik. "Wie zegt dat?" zegt ze met een sluw lachje.
—————————————————————-:/:Back to the story
Perspectief Fatine:
Ik zit nu even ontbijt te maken voor Oussama. Arme schat, ik heb hem met hoofdpijn wakker gemaakt🙈. Ik hou echt van hem, ik zou me zelf niet kunnen zien met een andere man. Natuurlijk vraagt iedereen zich af waarom hij mijn hand nog niet heeft gevraagd. Laten we zeggen dat mijn vader niet de makkelijkste is, zeker nu hij me wil uithuwelijken. Ik ga vandaag met hem praten, In Sha Allah."JE ONTBIJT IS KLAAR!" schreeuw ik als ik zijn kamer binnen kom, waarbij hij schrikt en weer valt op de grond. "Fatine ben je serieus?" vraagt hij. "Ik en serieus? Laat me niet lachen, ezelstaart." lach ik. "Ezel staart?" "Ja, E Z E L S T A A R T." "Gekke Fatine, wat heb je gemaakt?" vraagt hij.
"Awh wat lief, chokran hbiba." zegt hij. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en begint met eten.
Niet veel later krijgt hij een bericht van Amine. Oussama opent zijn whats app en kijkt naar een meme die hij heeft gestuurd. "Haha, Fatine wallah dit ben jij."
Ik kijk hem met een pokerface aan en gooi de darboegha die op het bed lag, naar zijn hoofd toe. "Auw." kraamt hij uit van de pijn. Oops... misschien veelste hard😳 . "Ik ben echt grappig." zeg ik. "Wallah, kifesh niet eens vragen hoe gaat het ofzo?" "Imma savage." antwoord ik, terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg. Hij schud lachend met zijn hoofd.
Perspectief Boutaina:
"Selma, wat denk je dat we kunnen doen tegen Kaoutar?" vraag. "Ik heb het perfecte idee." zegt ze vol blijdschap. "Heeft het met de dood te maken?" vraag ik. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Ik heb nu een VEEL beter idee." "Heb je je hoofd gestoten, jij bent bijna nooit blij." zeg ik lachend. "Blij is mijn tweede naam" zegt ze met een knipoog. "Nou, vertel eens meid.""Kaoutar maakte vroeger altijd de opmerking dat ik ongesteld was, omdat ik vaak chaggie was. Maar ze moet echt niet denken dat als ik chagrijnig ben ik ongesteld ben, dus als ze slaapt ga ik DENKEN dat ze dood is en begraaf ik haar onder de grond." legt ze met een glimlach uit.
"Ben je nu serieus." vraag ik met mijn hand op mijn voorhoofd. "Ja". Zonder iets te zeggen loop ik door naar de winkels. "EY WACHT OP MIJ."
Perspectief Fatine:
"Straks komen Aicha en Amine langs" zegt Oussama. "OMG YASSSS DAN KUNNEN WE JULLIE DUBBEL ZOVEEL IRRITEREN!" roep ik blij. "..." "Ik ga even Couscous maken dan, het is toch vrijdag." zeg ik terwijl ik naar de keuken loop.Later
"Deurbel"
"Aaaaaahh, OMGGGG!!!" schreeuwen Aicha en ik tegelijkertijd, terwijl de jongens ons heel raar aankijken. "Heb je iets van ons aan ofzo?" vraagt Aicha high class. Zonder iets te zeggen lopen de jongens de woonkamer in.
"Wallah, we moeten echt bijkletsen voordat we couscous gaan eten." zeg ik. "Yes, jou couscous is echt lekker." "Zal ik Oumaima ook bellen?" stelt Aicha voor. "JAAA, doe en vraag of Hamza mee komt, dan kan hij met de boys idk, gamen ofzo" zeg ik.
-
"Ja, Oumaima komt en Hamza ook, maar ze klonk niet blij." vertelt Aicha na haar gesprek. "Wat zou er zijn denk je?" vraag ik. Ze haalt haar schouders op en zegt: "Misschien iets met de verloving."
-
Deur bel
"GIRLLLLLLLLLLL!!!!!!!" schreeuwen Aicha en ik blij. "Hamza, de boys zijn in de woonkamer" Hij knikt en loopt weg. "Kom naar boven."
"Heyy Oum, wat is er?" vraag ik bezorgt. Ze zucht... "Het gaat echt goed tussen Hamza en mij, hamdulilah. Maar mijn vader wil opeens niet meer dat ik met hem ga trouwen." zegt ze verdrietig. Aicha en ik geven haar een dikke knuffel. "Lieve schat, hoezo? Hij had toch toegestemd." vraagt Aicha. "Wallah, ik weet niet..." "Misschien dat mijn speciale couscous je kan opvrolijken?" vraag ik met een grijns. "JAA COUSCOUS!!!" zegt Oumaima blij.
Perspectief Mohamed (Vader van Boutaina en Fatine):
"Salam, Ali?" groet ik hem. "Salam, 3amou, hoe gaat het met Fatine?" vraagt hij. "Gaat goed, hamdulilah, en ben je klaar om haar hand te vragen?" vraag ik. "Maar als ze nee zegt?" "Ze heeft geen keus...Perspectief Kaoutar:
Ik neem de pistool aan en geef de man het geld.
Nu kan mijn plan echt werken. Fatine hoef ik niks aan te doen, want ze word toch uitgehuwelijkt. "Arme Boutaina, je leven zal niet makkelijk zijn." zeg ik met een grijns. Ik bel Amine op."
Amine: Wat moet je?
Kaoutar: Niet zo boos doen, werk je niet mee of ik zal Aicha wat aan doen.
Amine: Wat wil je.
Kaoutar: Ik wil dat je iets aflevert...Salam 7abaybi,
Hoop dat jullie het leuk vonden❤️❤️❤️
To be continued
JE LEEST
Familie Saleh (Voltooid)
RandomGebeurtenissen spelen zich af dat met het verleden te maken heeft. Zullen Fatine en Boutaina het verleden weer onder ogen kunnen komen? Of zal dat leiden tot hun diepte punt? Volg het leven van de Marokkaanse familie Saleh. Met als hoofdpersonages...