Salam 7abaybi! Dit deel en het aankomende deel gaan over Boutaina&Ayman. Na deze deeltjes komen er weer verschillende perspectieven en komen we meer over Aicha's ongeluk te weten.
———————————————————/;//::Perspectief Boutaina:
Ik kijk onoplettend uit het raam. Ik zit in een café met Ayman. Fatine is al getrouwd... Ik ben echt blij voor haar, maar ik weet zelf niet of ze zelf blij is. Ik had haar graag gelukkig gezien met Oussama. Lhi 3ta Allah 3ta. Ik ben zo erg in gedachtes verzonken, dat ik niet merk dat Ayman tegen me praat."Ey prinsesje" roept hij. Ik schrik op. "Gaat het? Het leek alsof je verdwaald was." vraagt hij bezorgd. "Het is niks Ayman..." "Zeg wollah?" vraagt hij. Ik zeg niks en kijk naar mijn bord. Hij pakt mijn handen vast, waarna ik hem aanstaar. "Prinsesje." begint hij lief te zeggen. "Je kan me alles vertellen, dat weet je toch?" Ik knik en gun hem een glimlach.
"Ik maak me gewoon zorgen om Fatine, ze wilde zo graag trouwen met Oussama." vertel ik verdrietig. "Ik weet dat je je zorgen maakt, maar ze is een hele sterke meid ze vindt wel een oplossing." probeert Ayman me gerust te stellen. "En wat als ze dat niet vind?! Stel je voor, je hele leven lang met iemand zijn, waarmee je niet wil zijn..." zeg ik machteloos.
Hij kijkt me bedenkelijk aan, waarna hij gelijk glimlacht. "Je hebt een idee, of niet soms?" vraag ik hoofdschuddend. "Wat als we er voor zorgen dat Oussama zich gaat bewijzen voor haar vader!" "Dat kan wel werken, maar wie zegt dat Ali na afloop de scheidingspapieren gaat tekenen? Het is nu veel te laat daarvoor." leg ik verdrietig uit. "Je hebt gelijk, dat was stom van mij om te denken".
"Nee Ayman! Het is juist lief en goed van je dat je meedenkt." zeg ik snel. Ik sta op en geef een kus op zijn voorhoofd. Hij staat op en geeft me een knuffel en fluistert: "Je bent nu mijn prinsesje en alleen van mij, als we getrouwd zijn word je mijn konining."
-
Nadat ze hadden gegeten bracht Ayman haar thuis en ging Boutaina douchen, niemand was thuis... Niet wetend wat iedereen deed...
Ik pak mijn chamira (In Tetouan zeggen we voor vrouwelijke huisjurken ook Chamira) en doe me haar los.
Ik ga op bed liggen en pak mijn telefoon erbij. Ik open mijn SnapChat en ik zie dat Kaoutar iets op haar verhaal heeft geplaats. Ik open haar verhaal en kan mijn ogen niet geloven!!!
Ik zie een foto dat Oussama met zijn rug naar de camera toe gedraaid is en dat hij een meisje kust in een bloemenwinkel!!! Er staat geschreven:
Gefeliciteerd BFF Firdous!!! Je gaat trouwen met Oussama!!!
Sinds wanneer gaat Oussama vrijwillig trouwen?! Dit moet Fatine weten...
(Herinner jullie je nog toen Kaoutar, Oussama zag in de winkel? Voorgebogen, dus niet kussend! Kaoutar maakt van iets kleins, iets HEEL groots)
Ik bel Fatine gelijk op:
Fatine: Salam!
Boutaina: S-Salam
Fatine: Is er iets? Je klinkt een beetje onzeker..
Boutaina: Ik wil je dag niet verpesten, maar heb je Kaoutars snap verhaal gezien?
Fatine: Nee, hoezo?
Boutaina: Ik denk dat je dat zelf moet zien.Ze hangt gelijk op. Ya Allah, laat Fatine niet boos zijn...
Ik bel Oumaima op, om te vragen hoe het met haar en Aicha gaat.. Ik heb Oumaima sinds het ziekenhuis incident niet gezien... Ik zoek Oumaimas nummer op en begin haar te bellen.
Haiii crazy people!!!! Met Oumi!!! Ik ben er niett dus spreek wat in na de sexy piep.
Sexy pieppppppp
Oeff voicemail... Ik doe mijn kamerdeur opslot en ga op bed liggen. 'Tik Tik'. Weer dat getik op mijn raam... Ik loop naar mijn raam toe en ik zie Ayman WÉÉR steentjes gooien. Ik open het raam en zeg: "Ayman, wat moet je?!" "Ik mis je..." zegt hij verdrietig. Ik rol met mijn ogen en doe het raam verder open, zodat hij erin kan klimmen. Hij glipt langs de bomen en spingt mijn kamer in.
Hij kijkt me met een big smile aan.
Perspectief Ayman:
Ik kijk haar met een grijns aan. Wat is ze mooi, haar mooie ogen twinkelen in het donker door het maanlicht die naar binnen schijnt... Ik kom wat dichter bij staan en neem haar hoofd in mijn handen. "Je bent prachtig." zeg ik met een schorre stem, waarna ze moest blozen en op de grond kijkt. "Wanneer kan ik je hand komen vragen?" vraag ik."Ik moet nog één jaar op het HBO voor verpleegkundige." verteld ze. "Maar ik wil nu met je trouwen." zeg ik teleurgesteld. "Ik ben nog maar 18 en jij 19." legt ze uit. "Over een week word ik 20 en jij wordt over 2 maanden 19." zeg ik met een grijns. "Ayman... Ik weet niet of het mag... Mijn ouders willen zowiezo dat ik mijn school afmaak." verteld ze bedenkelijk.
"Ik heb een idee!" stel ik voor. "Vertel.." "Trouw met me en maak dan gewoon je studie af, terwijl we samen wonen!" leg ik met een grijns uit. "Dat kan dan wel..." zegt ze twijfel achtig. "Je hoeft je geen zorgen te maken over het geld, ik word binnenkort de directeur van de Volkswagen dealerij in Nederland, mijn vader gaat binnenkort stoppen." stel ik haar gerust.
Ze kijkt naar de grond en kijkt me weer aan, waarna een glimlach op haar gezicht verschijnt, die ik zelfs kan zien in het donker... "Goed!" zegt ze blij. Van blijschap til ik haar op en geef een kus op haar voorhoofd, waarna ze moest lachen. Ik leg haar weer neer en zeg: "Binnenkort ben jij de mijne." "En jij de mijne." zegt ze terijl ze haar armen om mijn nek heen slaat.
"Mag ik je vaders nummer?" vraag ik. Ze knikt en pakt haar telefoon erbij. "06########" begint ze op te noemen.
Nadat Ayman en Boutaina nog verder praatte, was het al 3:00 uur s'nachts en was het tijd voor Ayman, om naar huis te gaan. Hij klom uit het raam en liep terug naar zijn huis.
Perspectief Loubna (moeder van Fatine en Boutaina)
Ik loop langs Boutaina's kamer en hoor een mannen stem komen vanuit de kamer. Ik leg mijn oor op de deur en luister mee:Ze luisterd het gedeeltje af, dat Ayman haar hand wil komen vragen etc
Zomaar een jongen binnen laten... Maar goed ik ga hier geen probleem van maken, want die Ayman lijkt me een goede jongen. In Sha Allah vind Mohamed (de vader) het ook goed. Ik laat ze verder praten en loop mijn slaapkamer binnen.
Perspectief Boutaina:
Ik duik mijn bed in en begin te dromen over Ayman... My man...Salam 7abaybi!
ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden❤️ Vergeet niet te stemmen🙈❤️Deel 17 2/2 Ayman&Boutaina, komt deze week ergens uit In Sha Allah.
THALLAH
JE LEEST
Familie Saleh (Voltooid)
RandomGebeurtenissen spelen zich af dat met het verleden te maken heeft. Zullen Fatine en Boutaina het verleden weer onder ogen kunnen komen? Of zal dat leiden tot hun diepte punt? Volg het leven van de Marokkaanse familie Saleh. Met als hoofdpersonages...