Previously on Familie Saleh (Ayman&Boutaina)
Perspectief Boutaina:
Ik duik mijn bed in en begin te dromen over Ayman... My man...Back to the story
Perspectief Boutaina:
Ik spring uit de douche, waardoor ik uitglij. "Auw..." Ik sta op en droog me snel af. Ik doe een badjas aan en ren naar mijn kamer. Ik ben heel erg gehaast, want Ayman wil met mijn ouders praten vandaag... Ik ben echt bang voor mijn vaders reactie.Tring Tring
Oef mijn telefoon. Ik bekijk mijn telefoon en zie dat ik word gebeld door Oumaima.
Boutaina: Hey oumi! Ik had je nog gebeld, maar je nam niet op.
"Lange stilte"
Oumaima: I-ik heb geen tijd o-om het uitteleggen!
Boutaina: Oumaima, wat is er aan de hand?!
Oumaima: A-aicha...
Boutaina: WAT IS ER MET AICHA?!
Oumaima: Z-ze
Boutaina: ZEG HET!!!
Oumaima: Z-Ze i-is ver-Je hoorde rare geluiden komen van de andere kant, "HELP!!!" hoor je Oumaima schreeuwen.
Boutaina: Oumaima?!!! OUMAIMA?!
Piep piep piep
Geschrokken laat ik de telefoon vallen... Ik probeer Fatine te bellen, maar ze neemt niet op. Wat zou er aan de hand zijn? Een golf van paniek overspoeld me. Ik pak mijn telefoon van de grond en bel Ayman op. Mijn tranen konden het niet laten... Huilend toets ik het nummer in.
Ayman: Salam habibi
Boutaina: We we moeten alles afkappen (huilend)
Ayman: habibti? Waarom huil je, ik kom naar je toe blijf waar je bent
Boutaina: Maar-Piep piep piep
-
Niet viel later hoor ik weer steentjes tegen mijn raam. Ik open snel het raam en ik zie Ayman naar binnen klimmen. "Prinsesje! Waarom huil je?!" vraagt hij bezorgd. Ik leg hem alles uit van A tot Z, tranen stromen langs mijn wangen. "Ayman!! Ik weet niet wat ik moet doen! Alles word me teveel! Wat als er ook iets met jou gaat gebeuren!! Fatine, Oumaima, Aicha, Ilias!!! Met iedereen waarvan ik hou gebeurd wat!!" roep ik huilend uit.
Hij komt dichter bij en geeft me zonder wat te zeggen een stevige knuffel en een kus op mijn voorhoofd. Ik graaf mijn hoofd ik zijn nek en zo bleven we uren staan. Dit is precies wat ik nodig had. Ayman kijkt me recht in de ogen aan en fluisterd met een hese schorre stem: "We gaan een oplossing vinden, niemand speelt met mijn toekomstige konining."
Ik smelt, waaraan heb ik hem verdient? Hij verdient het niet om met mij te maken te hebben, hij verdient een vrouw die hem gelukkig kan maken, zonder problemen...
Een oceaan van schuld gevoelens beginnen naar boven te komen. Uit het niets laat ik wat tranen vallen. "I-ik verdien jou niet." komt er uit mijn mond. Zijn kaken spannen samen. Hij houd mijn gezicht vast en zegt: "Zeg dat NOOIT meer, oke? Je bent perfect, ik heb zoveel geluk dat ik een pracht meid als jou heb leren kennen, elke keer als ik opsta denk ik aan jou, elke keer als ik buiten loop denk ik aan jou, elke keer als ik mijn ogen sluit denk ik aan jou. JIJ bent het enige die mij gelukkig kan maken, JIJ bent de enige die een glimlach laat toveren op mijn gezicht en JIJ bent de enige waarmee ik een toekomst wil."
Woorden kunnen nu niet omschrijven hoe ik me voel... Dit is echt te lief voor woorden. Ik veeg mijn tranen af en geef hem een knuffel. "We kunnen ook later met je vader gaan praten?" stelt Ayman voor. Ik wil zo graag dat mijn vader het weet, maar Oumaima helpen is nu mijn eerste prioriteit. Ik knik. "Laten we naar Hamza gaan, oké?" stel ik voor.
Perspectief Ayman:
We zitten nu in de auto, onderweg naar Hamza's huis. Arme Boutaina, ze is echt verdrietig... Wat kan ik doen om haar weer beter te laten voelen? Ik ben zo in gedachtes verzonken, dat zelfs Boutaina het merkt. Ze legt een hand op mijn been en gunt me een glimlach. Wat een pracht meid.-
Aangekomen, springt Boutaina uit de auto en rent ze naar Hamza's huis toe.
Perspectief Boutaina:
Ik spring uit de auto en ren naar Hamza's huis toe. Buitenadem druk ik op de bel... Hamza doet open en kijkt me met een rare blik aan. Vanachter voel ik Ayman's hand op mijn rug. "Hey, wat doen jullie hier?" vraagt Hamza. "OUMAIMA WEG EN BOOM!!!" is het enige wat ik kan uitbrengen."Huh?" "Wat Boutaina probeert te zeggen... Verteld alles." Legt Ayman uit. "Wat?! Vandaar dat Oumaima mijn telefoontjes niet opneemt!" roept Hamza boos. "Wat nu?" vraag ik. "Ayman man, ga eerst naar Boutaina's vader, ik regel het wel." zegt Hamza. "Maar Oumaima?" vragen Ayman en ik tegelijkertijd. "Ga nu!"
-
Aangekomen op het strand, voel ik de spanning opkomen. Ik staar over het water. Ayman draait zich naar me toe en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Blijf hier zitten." Ik neem plaats op een bankje verder op en ik zie Ayman lopen naar mijn huis... De spanning kon je hakken met een hakbijl.
Perspectief Ayman:
Ik druk op de bel en wacht af. Als de deur opengaat zie ik Boutaina's moeder staan. Boutaina had het al tegen haar moeder gezegd, ze had haar moeder serieus om 6 uur s'ochtends wakker gemaakt. Gekke Bouti.Ze kijkt me glimlachend aan en doet de deur verder open, zodat ik naar binnen kan lopen. "Mar7ba weldi." zegt ze aardig. "Salam gelti, is 3amou Mohamed binnen?" vraag ik. "Zeg het maar niet tegen Boutaina, maar ik heb hem al een deel verteld, hij was onder de indruk." fluisterd ze. Ik gun haar een glimlach en loop de woonkamer binnen.
Als ik naar binnenloop, staat haar vader op en groet me met een stevige handdruk. "Salam bni, ik denk dat we veel te bespreken hebben." begint haar vader.
-
Perspectief Boutaina:
Het leek wel uren te duren, de spanning zat me letterlijk op te eten! Als ik opkijk zie ik Ayman mijn kant oplopen. Hij ziet er verdrietig uit... Hij loopt naar me toe en zegt niets. "Oh nee wat heeft hij gezegd?" vraag ik verschrikt. Tot schrik zie ik dat Ayman op één van zijn knieën gaat knielen. "Boutaina Saleh, wil je met toestemming van je Ouders met mij trouwen?"Ik kijk hem met geschrokken ogen aan. "JAAAA!!" schreeuw ik blij. Hij doet de ring om mijn vinger en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Tranen glijden over mijn wangen...
Niet van verdriet, maar van geluk.
Salam 7abaybi
Ik hoop dat jullie de twee deeltjes van Boutaina&Ayman, leuk vonden😘
Vergeet niet te stemmen!!🙈❤️wat zal er gebeuren met Oumaima en Aicha? Gaat het al met Fatine? Of is ze door gedraait? Zit Kaoutar achter de verwijning van Oumaima en Aicha?
Thalah
JE LEEST
Familie Saleh (Voltooid)
AlteleGebeurtenissen spelen zich af dat met het verleden te maken heeft. Zullen Fatine en Boutaina het verleden weer onder ogen kunnen komen? Of zal dat leiden tot hun diepte punt? Volg het leven van de Marokkaanse familie Saleh. Met als hoofdpersonages...