Deel 1

990 54 26
                                    

Welkom: Salamailikoum, Ik hoop dat jullie veel lees plezier zullen hebben.
thallah❤️

Perspectief Boutaina:
"Tbarkellah 3lik, benti" zegt mijn vader trots. Ik heb namelijk mijn één na laatste jaar afgerond van het HBO, nog één jaar en dan kan ik aan de slag als verpleegkundige, In Sha Allah.

Mijn naam is (zoals jullie al hebben gelezen) Boutaina Saleh, ik ben 18 jaar oud en ik ben van Marokkaans afkomst. Ik heb één oudere zus, genaamd Fatine, zij is 22 jaar oud. Je zou denken dat ze volwassen is, maar ik irriteer me nog heel erg aan haar kinderlijke gedrag. Ze heeft wel haar HBO afgerond en werkt als wiskunde docente op de middelbare school, Ma Sha Allah. Verder is er niks te vertellen over mij, daar komen jullie wel achter.

"Eyyyy flikker!" roept Fatine luidruchtig. "Fatine gedraag je, je bent 22." zeg ik chagerijnig. "Sorry hoor!" zegt ze lachend. "Hoe kan jij ooit het goede voorbeeld zijn op school" vraag ik. "Knap en niet zo ouderwets zijn" zegt ze vol passie. "Wesh je bent helemaal gek? Jij en knap zijn twee aparte dingen" zeg ik lachend. "Wallah ik ga het tegen papa zeggen" zegt Fatine. "Doe maar, dan zeg ik wel dat je me flikker noemde" zeg ik met een grijns.

"PAPA, BOUTAINA CHANTEERT MIJ!!!" Schreeuwt Fatine. "FATINE, SKOET ENTINA, BAKI BABY?" (Fatine, Stil jij! Ben je nog een baby?) Schreeuwt mijn vader terug. Ik schiet in de lach. Mijn moeder komt de kamer binnen. "Wachkayn?" (Wat is er) vraagt mijn moeder. "Fatine is weer raar" zeg ik. "FATINE, WANNEER GA JE TROUWEN?" schreeuwt mijn moeder. "NOOIT, IK BEN TE KNAP VOOR IEDEREEN" schreeuwt ze terug. "Benti, jij gaat nooit iemand vinden als je zo doet" zegt mijn moeder terwijl ze haar hand op haar voorhoofd legt. "Ik heb geen man nodig, mama" zegt Fatine. "Fatine, als jij echt geen man nodig had, zat je niet steeds te denken aan die jongen die vroeger net als jij in de supermarkt werkte." vertel ik met een grijns. "WELKE JONGEN?" schreeuwt mijn vader.

Fatine wordt rood. "Niemand papa , ik ga toetsen nakijken" zegt ze snel. "A ezel het is zomervakantie" antwoord ik. Snel loopt Fatine weg. Ik kan niet meer bij, haha.
-
Ik ga even naar de AH om wat chocola en popcorn te halen. 

Ik doe een shirtje met ruitjes aan en daar onder een zwarte broer met hakken en een witte jas. Ookal is het zomer, het is niet heel erg warm hier in ons regenlandje

Ik pak mijn sleutels en loop richting de AH, ik zie daar een groepje jongens staan en als ze me zien beginnen ze te fluiten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pak mijn sleutels en loop richting de AH, ik zie daar een groepje jongens staan en als ze me zien beginnen ze te fluiten. Ik kijk ze boos aan en zeg: "Ik wist niet dat er een zwerm rare vogels stonden voor de AH".  Ze kijken me aan en beginnen te lachen. "Hbiba o hbiba, je bent niet zo mooi, a zina a zina" zingt iemand. "Als ik niet zo mooi zou zijn zou je me geen zina noemen, a hond" zeg ik en ik loop de AH binnen. Als ik binnen kom knal ik tegen een jongen aan die daar werkt.

Damn, wat was hij mooi😍. Hij had zwarte krulletjes een licht getint huidje en mooie spieren. Oefff, waar ben ik mee bezig, ik doe niet aan jongens. "Sorry, gaat het" vraagt hij. "Ja het gaat, uhm werkse" zeg ik stotterend. "Je hoeft je niet verlegen te voelen zegt hij glimlachend (DAMN DIE KUILTJES). Ik glimlach en loop weg....

Ik pak alles wat ik nodig heb:
3 repen milka chocola
4 zakken m&ms
3 zakken popcorn
2 blikjes cola zero

Hmmmm, I love my life.

Als ik naar buiten loop zie ik die jongens nog staan. "En waar ga jij naar toe?" vraagt een jongen sneaky. "Naar de hel, dus ga weg" antwoord ik. "Ga weg? Yek? Mezian tbarkellah, je gaat gewoon met mij mee" zegt een jongen. Hij pakt me vast en trekt me mee. "LAAT ME LOS HOND!!!" schreeuw ik. Als ik zie dat mijn eten op de grond valt, word ik boos. "A EZEL, NIEMAND SPEELT MET MIJN ETEN ZO!" schreeuw ik. Ik schop hem zo hard als ik kan in zijn (je weet zelf) dat zijn klein kinderen het nog zullen voelen. "AUW, TFOE" schreeuwt hij.

"Wat denk jij a kech?" voor hij weer naar me toe kon lopen, viel die vieze hond neer. Iemand had hem geslagen. Als ik opkijk wie het is, zie ik de jongen van net (van de AH) staan. Als ik om me heen kijk, zie ik dat alle andere jongens weg zijn, hamdullilah. "Gaat het?" vraagt hij bezorgd.

"Ha-Ha-hamullilah" zeg ik stotterend. "Kom, ik breng je thuis." zegt hij. "Ik ken je niet eens" zeg ik bot. "Ik ben Ayman" zegt hij. "Oh, uhm dank je wel Ayman, maar ik kan zelf wel lopen" zeg ik. "Nee, ik wil zeker weten dat die jongens je niet achtervolgen." zegt hij bezorgd. "Ik weet niet hoor.." antwoord ik twijfelend. "Please?" smeekt hij. "Voorruit" zeg ik. "Yallah, zied" zegt hij blij. DAMN DIE KUILTJES.

-

Thuis aangekomen

"Dank je wel, Ayman" zeg ik. "la chokran" (geen dank) zegt hij. "Wat is je naam trouwens?" vraagt hij. "Boutaina." "Ma Sha Allah, mooie naam" zegt hij. Ughhh, waarom word ik rood. Hij pakt met zijn hand mijn kin en draait het naar hem toe. "Je hoeft niet te blozen" zegt hij met een glimlach.  "Uh, ik moet gaan" zeg ik. "Mag ik je nummer?" vraagt Hij. "Ik weet niet" . Ik doe snel de autodeur open en stap uit. Ik draai me niet om en loop naar de voordeur toe. Was ik te gemeen? Nehh, ik doe niet aan jongens.

Perspectief Fatine:
Ik kijk uit het raam en ik zie Boutaina zitten in de auto met een jongen. WAT DENKT ZIJ, IS HET FEEST OFZO. Niemand mag met Boutaina nemen, ze komt net uit haar luier, oke ze is 18, maar nou en. Als ze mijn kamer binnen komt kijk ik haar sneaky aan.

Perspectief Boutaina:
Als ik Fatine haar kamer binnen loop, kijk ze me sneaky aan. Opeens rent ze op me af en springt op me en dat is dus de oorzaak dat ik hard op de grond val. "A ZEBI, WAT DOE JIJ, WESH 7MAKTI?" schreeuw ik. "GA VAN ME AF!" schreeuw ik nogmaals. "Niet tot je verteld wie die jongen was" zegt ze. "WA SHMEN JONGEN?" vraag ik. "Die van die auto, ezel" zegt ze. "Gewoon iemand!!! en ga van me AF, of ik roep papa!" roep ik. "HAHAH KAN NIET, MAMA EN PAPA ZIJN BIJ GALTI SIHAM!!!" schreeuwt ze. "TFOE"

-

Na twintig minuten lag Fatine nog steeds op me. Tfoe die grond doet pijn. "Ey, Fatine?" vraag ik. Als ik naar haar gezicht kijk, zie ik haar slapen. Awilwiliwli, waar heb ik zo'n zus aan verdiend.

Salam 7abaybi,
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden. Niet vergeten te stemmen❤️😊

Familie Saleh (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu