Previously on Familie Saleh:
Perspectief Aicha:
"In Sha Allah ghair!" zeg ik, terwijl ik een hand op Oussama's schouder leg. We lopen langs de villa's en stappen de villa van Oussama's oom binnen.Back to the story
Perspectief Boutaina:
"NEE, LAAT ME LOS JULLIE DOEN ME PIJN!!!" hoor ik Kaoutar plotseling schreeuwen. Ik spring uit bed en loop naar mijn deur. Als ik de deur wil openen, zit hij opslot. Tfu, lekker dan... Ik hoor allemaal slagen en klappen. "Ik wou je niet vernederen bij die andere, maar dit verdien je a zbel." hoor ik mijn vader zeggen."Ja, je vader heeft gelijk! Je bent een schande!" hoor ik een bekende mannen stem zeggen. Wie zou dat zijn? "Je gaat lekker naar je neef Hassan in Marokko! Zodat jij voelt hoe het is om uitgehuwelijkt te worden!" blijft mijn vader door schreeuwen. Goed ik weet dat Kaoutar allemaal mosiba dingen heeft uitgevoerd, maar we hebben haar nodig! Zij weet precies hoe Amine is! Ik bonk keihard op de deur.
"PAPA DOE OPEN!!! LAAT KAOUTAR HIER!!! WE KUNNEN HAAR GEBRUIKEN OM FATINE TE VINDEN!!!" probeer ik zo hard mogelijk te schreeuwen. Ik hoor voetstappen richting mijn deur in de hoop dat het wordt open gedaan. "SKOET ENTINA (stil jij)!! Jij gaat helemaal niks doen! Jullie kinderen blijven opgesloten in jullie kamers, TOTDAT deze mesjakiel (Problemen) zijn opgelost!
Tfoe, 7awlilah... "Please!!! DOE OPEN!!!" probeer ik weer. Geen antwoord... alleen klappen. Ik geef het op en loop terug naar mijn bed. Deze mosiba gaat nooit opgelost worden als ze niet luisteren. Meskiena... ik krijg wel medelijden met Kaoutar nu... Het blijft mijn zus. Ik ben Fatine waarschijnlijk al kwijt en Ilias Allah y Rahmoe.
Ik loop terug naar mijn bed en ga liggen. Wat nu?
Perspectief Fatine:
"Blijf waar je bent en kom niet dichter bij!!!" zeg ik dreigend. "Wil je geen kindje?" vraagt Amine onschuldig. "Een kindje, mehoela!" zeg ik. Hij rolt met zijn ogen. "Omdat je pas bent getrouwd ga ik nog even wachten! Maar denk niet dat dit niet op mijn lijstje staat." zegt Amine sneaky. Met die woorden loopt hij weg.Met tranen in mijn ogen loop ik naar het raam. Ik kijk om me heen en zie een groepje jongeren lopen. Twee meisjes en een jongen. Ik kan hun gezichten niet goed zien, maar die jongen doet me denken aan Oussama... Wat mis ik hem. Hij is vast gelukkig getrouwd met Firdous.
Ik loop naar mijn bed toe en val gelijk in slaap...
Volgende ochtend
Ik word wakker en loop richting de keuken. Ik maak wat American Pancakes en snij stukjes fruit. Al zit ik in een gevangenis, goed eten gaat er altijd in. Plots voel ik twee gespierde armen om me heen. Ik wurm me los en kijk Amine boos aan, waarna hij me grijnzend aankijkt. "A zbel! Blijf met je vieze kakkerlak poten van me af." zeg ik boos.
Hij rolt met zijn ogen en gaat aan tafel zitten. Ik leg het ontbijt op tafel en begin te eten, maar ik voel dat iemand me de hele tijd zit aan te kijken. "Wat moet je?" vraag ik bot. "Jouw." zegt hij strak. "Ga ga eten!" zeg ik snel. "Ga me voeren!" beval hij. Wallah ik leef met een baby'
Ik loop naar hem toe en pak een pannenkoek met fruit en slagroom. Hij doet zijn mond open, maar in plaatsvan geven, smijt ik de pannenkoeken in zijn gezicht. Ik proest het uit het van het lachen. Hij kijkt me met een pokerface aan. "2-0 voor moi!" zeg ik triomfantelijk🤗. Voor ik weg wil lopen, voel ik dat er een bord naar me wordt toegegooid. "auw!" kraam ik uit.
M'n schouder vol met bloed. "2-1" zegt hij emotieloos en met dat loopt hij weg . Rennend met tranen in mijn ogen kom ik mijn badkamer binnen. Ik probeer er jodium op te doen, maar het prikt als een bezetene. Ik kraam het uit van de pijn, maar het lukt me toch om de wond schoon te maken...
....
Perspectief Oussama:
Ik loop naar buiten om wat boodschappen te halen. Plots zie ik een man uit de mystrieuze villa verschijnen. Nee! Dat kan toch niet! Is dat Amine?! Ik verstop me achter de bosjes en kom dichterbij. Stfu! Het stikt van de bewaking! Als ik goed kijk, zie ik inderdaad Amine lopen anar zijn auto.Was die vrouw van gisteren dan Fatine? Wat zou ze hier doen met HEM?! Ik ren zo snel als ik kan terug naar mijn ooms villa.
"OUMAIMA! AICHA! HIERKOMEN NU!" schreeuw ik. Ik zie Oumaima en Aicha als een wiederweer mijn kant op rennen. "W-Wat is er Oussama?! Het lijkt alsof je een spook hebt gezien?" zegt Oumaima buitenadem.
"DIE SHAJTAN IS HIER!" roep ik boos. "Wie?!" vraagt Aicha. "AMINE!!!" Ze kijken me geschrokken aan. "A-Amine?" zegt Aicha bijna huilend. "Je weet toch die mystreuze villa, met de bewaking? Daar zag ik hem uit lopen. Waarschijnlijk is die vrouw van gisteren bij dat raam toch Fatine!" leg ik gespannen uit.
"Wat doet ze hier bij hem?" vraagt Aicha verward. "Één manier om achter te komen." zegt Oumaima.
...
"Goed! leg me uit waarom ik als een behaarde pizzaknul er zo bij loop?" vraag ik chagerijnig. "Simpel! Je loopt naar de bewaking als een oude pizza knul! Zegt dat iemand pizza heeft besteld en ze laten je binnen!" zegt Oumaima blij.
"Leg me dan uit waarom ik er als een hippie uit moet zien en wie de hel besteld er pizza om negen uur in de ochtend! Kunnen we niet wachten?" vraag ik. "En het risico lopen dat Amine thuis is." zegt Aicha.
...
Ik loop als een oude pizza knul naar de villa. Ik zie dat er een groepje bewaking mij ziet. "Yo mensen! Een dame heeft pizza besteld!" zeg ik met een schorre stem. "Om negen uur in de ochtend?" vraagt een bewaking. "Die vrouw zei dat ze dringend een pizza nodig heeft." zeg ik snel. "Waarschijnlijk is ze dan zwanger, ofzo." zegt een andere bewaker. "Loopt u maar naar binnen!" zegt iemand anders weer.
Ik knik en loop richting de achterdeur, zodat niemand me ziet. De achterdeur is open en ik loop naar binnen. Ik leg de pizza op het aanrecht en loop naar de woonkamer. "Is er iemand?" vraag ik.
"Wie ben jij en wat doe je hier?" hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie Fatine staan met een koekenpan in haar hand. "FATINE!" ik ren op haar af en knuffel haar bijna dood. "Wat de hel! Hippie man! Defuck ben jij?" vraagt ze verward.
Ik doe mijn pruik en hippie baard af en zie een grote schrik op Fatine's gezicht. "Oussama?" vraagt ze zacht.
Salamailikoum 7abaybi!
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden❤️🙈 Vergeet niet te stemmen!Would you rather: Kunnen vliegen of kunnen teleporteren?
Thallah
JE LEEST
Familie Saleh (Voltooid)
RandomGebeurtenissen spelen zich af dat met het verleden te maken heeft. Zullen Fatine en Boutaina het verleden weer onder ogen kunnen komen? Of zal dat leiden tot hun diepte punt? Volg het leven van de Marokkaanse familie Saleh. Met als hoofdpersonages...