Previously om Familie Saleh:
Perspectief Oumaima:
"Niemand kan mijn puppy gezicht weerstaan." zegt Fatine highclass.Als Fatine weet dat ze gaat eten, dan is ze super blij, maakt niet uit wat ervoor is gebeurd.
Back to the story
Perspectief Fatine:
Ik sluip voorzichtig naar de kamer van Selma en klop zachtjes op de deur. Als ik haar kamer binnenloop zie ik al dat ze wakker is. "Oh my God! Vandaag is Boutaina haar verassingsbruiloft!" fluister ik blij. "Jammer dat er geen Hennah feest is." fluisterd Selma.Ik haal mijn schouders op. "Het is dit of, Boutaina die nooit een zet gaat nemen." antwoord ik. "Daar heb je gelijk in, maar uhm... Hoe gaan we dit doen?" vraagt Selma. "Als Boutaina zo wakker wordt staat er een jurk voor haar klaar om aan te doen, en een briefje met dat ze naar de keuken moet komen, daar zal zich een groot ontbijt bevinden, met een kaart dat ze naar de salon moet, en daar wordt ze verast door Oumaima en Kaoutar, want wij moeten de zaal in de gaten houden en kijken of alles er is." leg ik uit.
"I already love this!" zegt Selma vol met blijdschap.
Perspectief Boutaina:
Ik word rustig wakker en merk gelijk dat er kleding is opgehangen. Ik sta op en zie een briefje erbij hangen.Hey lekkerd,
Maak je klaar en trek deze jurk aan, kom daarna naar beneden. Er staat je een mooie dag te wachten In Sha Allah.Doei eend
xFatineIk moet ervan lachen en neem de jurk mee naar de badkamer, ik doe mijn dagelijkse routine. Ik ga eerst bidden en trek daarna mijn nieuwe jurk aan, dit is het resultaat:
Dit is zo leuk!! Ik ben er nu al verliefd op. Ik loop naar beneden en kan mijn ogen niet geloven. Een heel groot ontbijt staat klaar op de tafel:
Waaraan heb ik dit verdiend? Als ik me omdraai zie ik mijn moeder en vader staan. "Salamailikoum benti!" zegt mijn moeder blij. "Wa ailikoum Salam! Wat leuk dat jullie zijn gekomen! Maar wat gebeurd hier?" vraag ik verward. "Daar kom je later wel achter, oke?" zegt mijn vader. Ik knik en ga aan tafel zitten. "Waar zijn de rest?" vraag ik weer. "Ze zijn even wat doen." terwijl mijn vader dat zegt geeft hij me een kaart aan.
JE LEEST
Familie Saleh (Voltooid)
RandomGebeurtenissen spelen zich af dat met het verleden te maken heeft. Zullen Fatine en Boutaina het verleden weer onder ogen kunnen komen? Of zal dat leiden tot hun diepte punt? Volg het leven van de Marokkaanse familie Saleh. Met als hoofdpersonages...