Deel 37

159 27 10
                                    

Previously on Familie Saleh:
Perspectief Fatine:
Ik haal diep adem en loop naar mijn raam toe. Was Aicha Allah y Rahma maar hier... Zij had altijd de beste raad. Ik mis je zo erg...

Back to the story

Perspectief Oussama:
Ik loop met een goed gevoel naar werk. Nu kan ik Zohra weer zien! Fatine wil niet meer met mij praten, ewaja komt toch goed uit. Fatine wil alles op haar eigen gemak doen. Daar heb ik toch geen tijd voor. Na alles wat ik voor haar heb gedaan, is ze nog steeds afstandelijk. Het moet toch van beide kanten komen?

Als ze niet van mij houd, kan ik er vrij weinig wat aan doen. Hou ik van haar? Ja... Geeft ze me aandacht? Nee... Wie dat wel doet is Zohra, zij wordt mijn toekomstige vrouw! Ik loop het gebouw binnen en loop richting mijn kantoor. Ik heb het bedrijf overgenomen van mijn Oom. Hij heeft geen kinderen en wou het bedrijf door mij laten voortzetten. Ik bekijk mijn mail en hoor iemand op de deur kloppen. "Binnen."

"Hoi baas." zegt een verleidelijke stem. "Jij hoeft toch geen 'baas' te zeggen." zeg ik grijnzend. Ze geeft me een knipoog en loopt mijn kant op. "Je zei gisteren dat je me wou spreken." zegt Zohra. "Ik wou het graag over een paar dingen hebben, take a seat." antwoord ik.

Ze gaat zitten en kijkt me met grote ogen aan. "Ten eerste wil ik graag dat jij de nieuwe C.E.O wordt." begin ik. "Wat?! Ik?!" zegt ze enthousiast. Ik knik. "Ten tweede wil ik graag een aanzoek doen." zeg ik. "Wat voor aanzoek?" vraagt ze verward. Voordat ze verder vragen kon stellen, liep ik naar haar toe en kniel ik voor haar.

"Wil je met mij trouwen?" vraag ik. "Ze kijkt me met grote ogen aan. "OMG JA!!! TUURLIJK!!" schreeuwt ze uit. Ze geeft me een dikke knuffel en een zoen op mijn wang. "Je hebt mij het allergelukstige gemaakt!" roept ze blij uit.

Perspectief Fatine:
"Selma, niet doen!!" roep ik boos naar d'r. "Maar ik wil er nog eentje!" zegt ze smeekend. "Nee is nee! Je weet wat de dokter heeft gezegd!" zeg ik chagerijnig. "MAAR CHOCOLA IS MIJN LEVEN!" roept ze bijna huilend uit.

Selma had een controle bij de dokter en het bleek dat ze suikerziekte heeft. En wat ze niet hoort te eten right now, is chocola! (En andere slechte suikers)

Ik sta boos op en ruk het pakje chocola uit haar handen. Ze kijkt me smeekend aan, maar ik trek me er niks van aan. Ze gaat op de grond liggen en begint met rollen. Wat is er mis met haar. "Wat zit er in deze chocolade?!" vraag ik verontwaardigd. "Ik wil chocola!" roept ze boos uit. "Selma, STA OP! GEEN CHOCOLA VOOR JOU!!!" schreeuw ik uit.

"Maar-". "Nee, geen gemaar!" zeg ik streng. Ze staat op en kijkt me boos aan. "We wonen vanaf vandaag met z'n allen in dit huis, en ik ga 24/7 op je letten." leg ik uit. "Ugh, ik ben geen klein kind meer." zegt ze bot. "Je gedraagt je er wel naar!" antwoord ik boos. "Bla bla bla, hoe gaat Oussama het met jou overleven." zegt ze hoofdschuddend.

Ik schrik op en leg de doos chocola neer. Ik zeg niks en loop weg. "HEB IK IETS VERKEERDS GEZEGD!" hoor ik Selma achter me schreeuwen.

Ik kan het niet geloven! Oussama is nog steeds niet naar me toegekomen 🙃 . Goed ik hoef hem niet te zien, zomaar met een andere vrouw flirten.

"Telefoon"

Fatine: Salamailikoum, Oumaima!
Oumaima: Wailikoum Salam...
Fatine: Wat klink je sip.
Oumaima: Goed, ik ben bijna thuis. Niet flippen en niet op je telefoon kijken."
Fatine: Hoezo?
Oumaima: Wacht gewoon tot ik thuis ben.

...

Ik heb echt geen tijd voor meer problemen. Ik wacht wel tot ze thuis komt.

...

Oumaima komt binnen en trekt me mee naar haar kamer. Nadat ik uitgevallen was tegen Oumaima, had ik besloten om haar alles te vertellen. Alleen zij hoeft het te weten.

"Waarom mocht ik niet op mijn telefoon kijken?" vraag ik. Ze pakt haar eigen telefoon erbij en laat me een nieuwbericht lezen... Ik kon mijn ogen niet geloven!

Oussama Yaghouri heeft het allemaal
Het hoofd van het grootste bedrijf in Europa, Oussama Yaghouri van Yaghouri enterprise, heeft een nieuwe C.E.O benoemd, genaamd "Zohra Ahmadi". Het beste nieuws komt eraan. Oussama is verloofd met de nieuwe C.E.O van het bedrijf.

Veel felicitaties komen binnen. En voor veel mensen is Zohra Ahmadi ook niet bepaalt onaantrekkelijk. Iedereen wenst ze veel geluk samen en een toost op het mega bedrijf.

Ik bekijk de foto's en geef de telefoon terug aan Oumaima

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik bekijk de foto's en geef de telefoon terug aan Oumaima. Een diepe zucht verlaat mijn mond. "Is... Is dit de vrouw waarmee hij zat te flirten?" vraagt Oumaima onzeker. Ik knik voorzichtig.  "Ben je niet boos?" vraagt Oumaima weer. "Ik weet het niet meer, Oumaima." zeg ik rustig.

"Sorry..." begint Oumaima. "Hbiba! Tis niet jouw schuld... Jij wou voorkomen dat ik dit in me eentje zou zien." zeg ik. Ze geeft me een knuffel en vraagt: "Wat ga je nu doen?" "Ik ga het zo laten, ik heb dit liever, dan dat hij vreemd zou gaan als we getrouwd zouden zijn." leg ik gespannen uit.

"Ik ben trots op je!" zegT Oumaima glimlachend. "Genoeg drama! Hoe gaat het met Boutaina's wedding?" vraag ik.

Natuurlijk ben ik er kapot van! Maar ik heb geleerd dat dingen gebeuren met een reden. ALs Allah swt het zo zou hebben gewild, is het beter zo.

"We moeten nog een paar dingetjes, die foto's die je stuurde vanuit Boutaina's pinterest! Die dingen heb ik precies kunnen vinden!" zegt ze Blij. "Hamdulilah, nu nog een jurk!" zeg ik. "Maar hoe gaan we dat doen?" vraagt Oumaima. "Daar heb ik een ideetje voor." zeg ik sneaky.

Salamailikoum 7abaybi
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden❤️🙈 Vergeet niet te stemmen!

Morgen In Sha Allah weer een deel. Even vrij van schoolwerk :)

Would u rather?: Je hele kamer (incl meubels) in het knal groen. of je hele kamer (incl meubels) in het knal paars?

Thallah Lieverds!

Familie Saleh (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu