Deel 20

251 30 55
                                    

Previously on Familie Saleh:
Perspectief Hamza:
Hoezo stond Ilias dan tussen de foto's, want hij werd vermoord door Kaoutar. Maar Amine keert de rug toe naar Kaoutar, zonder dat ze het weet.
Mijn hoofd wordt er duizelig van en ik besluit om over een uur naar Ayman en Boutaina te gaan.

Back to the story

Perspectief Oumaima:
"En wat gaan we nu doen?" vraag ik machteloos. "Oumaima stop nou met zeuren! Als we nu terug gaan naar Nederland kan Amine ons vinden en dan zijn wij er geweest en kunnen we de andere niet helpen!" zegt Aicha geïriteerd. Ik rol met mijn ogen en loop naar de badkamer.

Tranen rollen over mijn wangen. "Ya Allah, laat alles goed komen, In Sha Allah." smeek ik. Ik voel een hand op me schouder en zie dat het Aicha is. "Sorry dat ik zo boos deed, het is allemaal zo moeilijk." geeft Aicha verdrietig toe. Voor Aicha is het sowieso moeilijk, zij zou deze week haar Henna feest hebben met Amine en nu flikt hij zoiets.

"Ik heb een idee!" zeg ik snel. "Hmm?" "Boutaina en Fatine hebben toch een nicht hier in Frankrijk, genaamd Dounia Saleh.( zie personages laatste foto). "Ja hoezo?" vraagt Aicha. "Misschien kan zij ons helpen! Ze woonde tenslotte eerst in Nederland, dus comuniceren gaat sowieso makkelijker." leg ik uit. "Misschien kan dat wel werken." stemt Aicha toe.

Perspectief Boutaina:
"Ik kan het niet geloven!!! Ik ga trouwen met Ayman!!" schreeuw ik blij. Plots voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om en zie dat het Hamza is. "Hoe ben je binnen gekomen?" vraag ik tot schrik. "Geen tijd, is Ayman hier ook?" vraagt Hamza gehaast. "Ja, hij is in de keuken, mijn moeder helpen." zeg ik.

Zonder wat te zeggen rent hij naar de gang en roept kei hard: "AYMAN BRO KOM EVEN!!!" Ik deins terug door het kei harde geroep. Ayman komt naar boven en vraagt: "Ey, man wat is er? Heb je iets over Oumaima gehoord?"

Hij ziet er verward uit en begint zijn verhaal. Hij verteld over het huis van Amine, de geheime kamers, het document over mij, zijn lijst en de verwarring tussen Amine en Kaoutars samenwerking.

We kijken hem met open mond aan. "D-Dus, Aicha en Oumaima zijn waarschijnlijk vermoord?" vraag ik met een brok in mijn keel. "Waarschijnlijk wel, anders was hun hoofd niet afgetekend met een kruis." zegt Hamza gespannen. Ik voel dat mijn ogen prikken en ren zo snel als ik kan naar de badkamer.

Ik doe de deur opslot en huil al mijn tranen eruit. "Hoezo ik niet? Hoezo is iedereen in gevaar en waarom?" vraag ik mezelf verward af. Plots hoor ik de deurbel, maar ik heb geen puf om op testaan.

Perspectief Ayman:
Met tegen zin loop ik richting de deur. Als ik de deur open doe, zie ik tot schrik Fatine staan met verband om haar hand heen. "Hey, Fatine?" vraag ik. Ze kijkt me chagrijnig aan en loopt gelijk naar de woonkamer toe. "MAMA PAPA!!" schreeuwt Fatine.

Perspectief Fatine:
Ik wacht totdat mijn ouders de woonkamer binnenlopen. Ze zien mijn verband en beginnen allerlei vragen te stellen. "Ik ben er klaar mee." zeg ik. "Hoe bedoel je, Benti?" vraagt mijn vader bezorgd. "Ik ga scheiden van Ali en ik hoef ook niet met Oussama te trouwen, ik ben KLAAR MET ALLE MANNEN!!!" roep ik uit. "Heeft hij dit gedaan?" vraagt mijn vader boos.

"Nee.. Maar ik kan het niet, snap het dan! Ik weet dat ik niet perfect ben! Maar laat mij zelf beslissen met wie ik wil eindigen, ik ben NIET gelukkig en ga dat ook nooit worden met Ali.." zeg ik met een brok in mijn keel. Mijn moeder loopt naar me toe en geeft me een knuffel. "Oh benti inou, als je dit niet wil dan hoeft het niet van mij, mijn lieve meisje mag zelf bepalen." zegt mijn moeder met tranen in haar ogen.

Mijn moeder draait zich naar mijn vader toe en zegt: "Als onze dochter niet met hem wil zijn, dan gaat ze ook niet met hem zijn! Ik heb me stil gehouden, maar jij zag niet dat onze dochter, ONZE OUDSTE dochter gebroken was. Nu is het te laat en gaat Oussama, haar droom man, trouwen met iemand anders!" Ik schrik van mijn moeders reactie en kijk mijn vader aan.

Mijn vader krijgt rode ogen en loopt mijn kant op. "Sorry benti, vergeef het mij. Ik ga Ali bellen en verplicht hem om de scheidingspapieren te tekenen." zegt mijn vader met een schuldgevoel. "Natuurlijk vergeef ik het u, papa." zeg ik en geef hem een knuffel. Als Allah mensen vergeeft, waarom zou ik mijn bloed eigen vader niet vergeven?

Na een tijdje loop ik naar boven. Op dat moment zie ik Boutaina uit de badkamer lopen met rode ogen en zie ik Hamza en Ayman gestrest naar de grond kijken. "Heb ik iets gemist?" vraag ik. Het voelt eigenlijk een tijd geleden dat ik hier voor het laatst was.

Hamza legt het hele verhaal uit en ik krijg nog te horen dat Ayman en Boutaina gaan trouwen. Ik feliciteer ze en ga dan weer naar de serieuze stand. "Dus? Amine wil mij naar een hoerenhuis sturen?" vraag ik. Hamza knikt. "WAT DENKT HIJ A MATTIE? MOET IK DIE HMAR FF UITHALEN OF WAT?!" schreeuw ik boos. "Je hand is toch gewond." zegt Ayman voorzichtig.

"DAT BOEIT MIJ GEEN ENE FLIKKER, IK HEB IN HET ZIEKENHUIS IEMAND MET PLAS BEKOGELD, DAN KAN IK WEL AMINE INELKAAR SLAAN!!!" schreeuw ik. Boutaina probeert me te kalmeren, maar ik deins achteruit. "Wallah meh hij komt hier mee weg."

Ik stap de deur uit en ren naar mijn auto. "Wacht maar Amine! Dan ken je Fatine die haar woede aanvallen niet inhoudt, nog niet." zeg ik boos.

Perspectief Oussama:
Boos staar ik voor me uit. "Iedereen denkt dat ik met die Firdous ga trouwen, Wallah meh ik ga dat doen!" Die Kaoutar heeft zelfs mijn ouders wijs gemaakt, door die ene foto in de bloemenwinkel! Wat zal Fatine ervan denken. Ik weet niet eens waar ze is... Ik ben nu in Frankrijk, even weg van alle flikkers. Ik moet en zal Fatine weer de mijne maken. Kaoutar en Firdous, wacht maar! Jullie minder leuke  mektab komt eraan, In Sha Allah.

Salam 7abaybi!!!
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden🙈❤️ Vergeet niet te stemmen, eekhoorntjes van me!

Question of the week: Gaan jullie op vakantie en waar?❤️❤️

Thallah

Familie Saleh (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu