Deel 14

290 35 58
                                    

Previously on Familie Saleh:
"Wallah ik ben niet in de mood man!" zegt Amine. "IK BEN OOK NIET IN DE MOOD OM JOU GEZICHT TE ZIEN, EN ZIE JE ME KLAGEN?!!!" schreeuwt Oumaima. "Rustig hbiba." zegt Boutaina.
"Broer, ga zeggen man!" zegt Hamza boos.
"Het begon allemaal toen..."

Back to the story

Perspectief Fatine:
"Okey Amine vertel op!" zeg ik geïriteerd. "Paar dagen gele-." voor Amine nog wat kon zeggen, onderbrak de dokter ons. "Zijn jullie familie van Aicha El ****?" vraagt de dokter. "Ja!" zegt Amine snel. "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat willen jullie eerst horen?"

"Wallah zeg gewoon het nieuws, man!" roept Selma geïriteerd. "Het goede nieuws is, dat we de wond hebben gehecht." "Wat is er dan gebeurt?" vraagt Boutaina. "Z-ze i-is met een heel breed en groot mes neergestoken." zegt Amine met een brok in zijn keel. "Het slechte nieuws is, dat ze veel bloed heeft verloren, waardoor ze nu in coma ligt." zegt de dokter voorzichtig. "WAT?!" schreeuwt Oumaima.

"Hbiba, nu niet stressen, dat zou Aicha niet hebben gewilt." zeg ik voorzichtig. Zonder nog op te kijken loopt ze boos weg. Voor ik achter haar aan kon rennen, hield Selma me tegen. "Laat haar maar, ze heeft wat ruimte nodig." Ik knik en ga op de grond zitten. "Ya Allah, laat Aicha snel weer wakker worden, In Sha Allah.

Perspectief Oussama:
Ik ben mijn parel kwijt geraakt en dat allemaal door die Kaoutar.... Wallah meh, ik ga niet voor haar vechten. Ze is van mij en van mij alleen. Ik ben nu in een bloemenwinkel, rozen zijn Fatine's favoriet. Dat weet die ALI niet😒.

"Heeft u misschien rode rozen?" vraag ik vriendelijk aan een vrouw. "Oh, voor wie zou je die willen kopen." zegt ze terwijl ze me een knipoog geeft. Wallah meh ze is barki. "Voor mijn verloofde." zeg ik met een grijns. Ze rolt met haar ogen, ze komt dichterbij en fluistert in mijn oor: "Ik kan je meer geven.". Ik stap naar achter. "Heb je die rozen of niet?" vraag ik chagrijnig .

Ze komt vanachter haar bali vandaan en komt dichter bij me staan. Onze gezichten 2 cm van elkaar verwijdered. Ze is niet lelijk..

Wallah wat denk ik wel! Ik heb Fatine.. Of had Fatine.. "Wil je een deal sluiten?" vraagt de vrouw verleidelijk. Ik doe weer een stap naar achter. "Wat voor een deal." vraag ik. "Jij geeft me wat ik wil (jwz) en ik geef je rozen, een xxxl teddybeer én chocolade bonbons gratis en voor niets.

Ik kom dichterbij staan en neem haar gezicht in mijn handen. "Had het gelijk gezegd."

Perspectief Fatine:
We zitten nog steeds in de wachtkamer te wachten. "Amine ga je nog wat zeggen, awla?" vraagt Boutaina ongeduldig. "Uh-uh oh ja." stottert Amine.

"Een paar dagen geleden had Kaoutar me gechanteert, als ik niet mee zou werken, zou ze Aicha uh- uh, wat aan doen... D-dus ik was diegene die Boutaina en Selma achtervolgde en uh-uh ik was diegene die morgen een zakje met drugs aan Ali zou geven om uh-uh, in Boutaina's tas te stoppen. En uh, Aicha zag me vandaag praten met Kaoutar in het park en ze was woest en toen liep ze weg en kwam Kaoutar vanuit de struiken en stak Aicha neer." vertelde Amine twijfelachtig.

"Wat?!!! DUS JIJ WOU MIJ EN SELMA NEERSCHIETEN!?!!!!" schreeuwt Boutaina. "Uhm, het is niet wat het lijkt!!! Ik deed alsof, en zou dan een smoesje bedenken en jullie laten onderduiken ofzo, zodat Kaoutar zou denken dat jullie dood waren." "WE ZITTEN HIER NIET MIDDEN IN DE TWEEDE F#### WERELD OORLOG, MET JE ONDERDUIKEN!!!" schreeuwt Selma woest.

"Nu is het genoeg!" roept Hamza boos. "Ja, Amine zat fout, maar hij wou Aicha beschermen, plus Aicha heeft NU onze steun nodig! En ruzieënde kinderen, HELPT NIET." zegt Hamza boos. "Guys, hij heeft gelijk, maar we moeten het hem vergeven, als Allah iedereen vergeeft, wie zijn wij om hem niet te vergeven!" zeg ik.

Boutaina neemt een diepe zucht. "Goed je hebt gelijk, Amine ik vergeef je, maar flik weer zoiets! Dan is het beter dat JIJ onderduikt." snauwt Boutaina. Ik kijk Selma aan en knik. "Okey okey, ik vergeef het je ook." zegt Selma met tegen zin. Ik kijk ze aan en knijp in hun wangetjes. "Oh, wat zijn mijn kleine meisjes toch groot geworden." zeg ik met een moeders stem die tegen kleine kinderen praat.

"

"Jullie kunnen nu per tweetal naar binnen gaan." zegt de dokter. "Ik ga wel eerst met Selma." zegt Boutaina. Ik knik en neem weer plaats op mijn stoel.

Perspectief Boutaina:
"Ben je er klaar voor?" vraag ik aan Selma, terwijl we voor de grote deur staan. Ze knikt en samen lopen we naar binnen.

Als ik Aicha op het bed zie liggen, stromen er tranen langs mijn wangen. "Oh mijn Allah!" zeg ik huilend. Als ik naar Selma kijk, zie ik haar ook huilen. Ze is als een zus voor ons, ze heeft ons in moeilijke tijden gesteund, waar heeft ze dit aan verdiend. Ik loop richting haar bed en geef een kus op haar voorhoofd. "Allah y chafik oh 3afik, a hbiba." zeg ik verdrietig.

"Lhi 3ta Allah 3ta." zegt Selma verdrietig. Ze loopt naar Aicha toe en pakt haar hand vast. "Verlaat ons niet." "We love you." zeg ik erachter aan.

Perspectief Fatine:
Mijn hart begint steeds sneller te kloppen, arme Aicha... Zonder dat ik het merk laat ik tranen vallen. Hamza en Amine zijn even een luchtje scheppen. Tot schrik voel ik twee mannelijke handen op mijn schouders, als ik me omdraai zie ik Ali achter me staan.

Ik sta gelijk op en kijk hem boos aan. "Wat moet je, en wat doe je hier? Oh wacht? je werkt mee met KAOUTAR." zeg ik geïriteerd. "I-ik kan het uitleggen." zegt hij. "Oh, waar heb ik dat eens eerder gehoord?" vraag ik sarcastisch. "Het is echt niet wat het lijkt, ik wil je juist helpen!" zegt Ali. "Oh, zeker drugs in Boutaina's tas stoppen?" vraag ik boos. "Ja en nee, je moet me echt vertrouwen! We moeten Kaoutar verslaan." zegt Ali smeekend. "Ik weet niet hoor." "Uiteindelijk moeten we toch samen trouwen, beetje binding is toch niet erg?" vraagt hij.

"Ik w-."

Salam 7abaybi❤️
Ik hoop dat jullie dit deelte leuk vonden! Vergeet niet te stemmen🙈❤️

Moet ze Ali vertrouwen?

Thallah❤️

Familie Saleh (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu