Deel 18

248 32 48
                                    

Previously on Familie Saleh:

Perspectief Boutaina:
Ik kijk hem met geschrokken ogen aan. "JAAAA!!" schreeuw ik blij. Hij doet de ring om mijn vinger en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Tranen glijden over mijn wangen...
Niet van verdriet, maar van geluk.

Back to the story

Perspectief Ali:
Fatine ligt in het ziekenhuis... Ze had de spiegel stuk geslagen, waardoor er veel stukjes glas in haar hand vastzitten. Ze is trouwens nog steeds geschokeerd over het feit dat Oussama met iemand anders gaat trouwen, het lijkt dat ze niet meer helder kan denken. Ik realiseer me nu pas wat ik heb gedaan. Ze zal nooit van mij houden, maar van hem.

Ik zit in de wachtkamer te wachten, totdat een dokter mijn kant op loopt. "Familie van mevrouw Saleh?" vraagt de vrouw. "Gaat het al goed met haar?" vraag ik ongeduldig. "Het gaat goed met haar hand, we hebben alleen wat minder goed nieuws over Fatine zelf..." verteld de dokter met een brok in haar keel. "Wat voor nieuws?" vraag ik paniekerig. "Haar bloeddruk en hartslag zijn heel erg hoog, het kan te maken hebben met een trauma of stres, ik verzoek u om een afspraak te maken bij een psycholoog." legt de dokter uit.

7awala waqo wata ilabillah. "Kan ik haar zien?" vraag ik snel. "Ja dat kan, u moet wel voorzichtig met haar praten, want ze kan agressief overkomen, ze had zelfs haar potje met plas over een zuster heen gegooid, omdat de zuster vroeg of ze haar hoofd had gestoten." legt de dokter hoofdschuddend uit. Bij de gedachte alleen al moest ik al lachen.

Ik loop naar de kamer toe en klop op de deur.

Perspectief Hamza:
Ik pak snel mijn auto sleutels, om naar Amine te gaan. We moeten Aicha en Oumaima vinden. Ik kreeg van de dokter te horen dat Aicha's lichaam verdwenen was.

Aangekomen bij het huis van Amine, klop ik op de deur. Geen antwoord. Tfoe waar kan hij zijn man, heeft hij niks beters de doen in zijn leven. Ik probeer hem te bellen, maar ik krijg geen antwoord. Als ik door het raam kijk, zie ik tot schrik, een kapotte tafel en wat kapotte stoelen liggen. Wat is hier aan de hand?

Ik loop terug naar mijn auto en pak een pistool. Ik heb die altijd in mijn auto liggen. Ik stop hem in mijn zak en loop naar de achtertuin. Ik kijk achter de schuur en vind reserve sleutels, daar legt Amine ze altijd neer. Ik loop voorzichtig naar de tuindeur en draai met de sleutel het slot open.

Ik stap naar binnen en ik stamp gelijk met mijn schoenen in stukjes glas, Hamdulilah hebben mijn schoenen dikke zolen. Ik kijk om me heen, maar ik zie alleen maar kapotte meubelen. Ik loop naar boven en ik zie tot schrik bloedsporen op het bed liggen. "Wtf is dit?" Ik loop naar de bloedsporen toe en ik zie oppeens de ketting van Oumaima liggen. Ik weet duizend procent zeker dat die van haar is, haar vader had het speciaal voor haar laten maken...

Achter me vind ik een foto van Aicha die beklad is met rode stift. Er moet hier meer achter zitten. Ik leun tegen de muur aan, waardoor de muur naar achter schuift. Een geheime deur?!!! Ik loop naar binnen en ik kan mijn ogen niet geloven! Ik zie een prikbord met allemaal foto's van verschillende mensen.

Wacht is? De foto's staan op volgorde. Ilias, Fatine, Aicha, Oumaima, Selma... en Kaoutar?!
Bij de foto's van Ilias, Fatine, Aicha en Oumaima is er een rood kruis getekend. Bij Selma's foto is er een cirkel getekend! Amine probeert ze vast allemaal uit de weg te ruimen?! Dit is vreemd... heel vreemd, Ilias (broertje van Fatine en Boutaina) werd vermoord door Kaoutar, hoezo staat hij op dit lijstje? En hoezo wil hij Kaoutar ook uitschakelen.

Fatine is niet vermoord... Als ik goed naar het plaatje kijk, staat er iets bijgeschreven. "Wordt uitgehuwelijkt en daarna door verkocht aan het hoerenhuis." lees ik hardop voor. Als er al een kruis is getekend bij Aicha en Oumaima... zijn ze dan ook vermoord?! Als ik hier naar kijk, voel ik dat mijn boosheid groter en groter word, WIE DURFT ER AAN MIJN PRINSES TE KOMEN!!!!

Als ik weer naar de foto's kijk zie ik dat Boutaina's foto mist. Dit is heel erg vreemd... Ik loop naar het bureau toe en doe de laatjes open, ik zie allemaal documenten, met namen erop staan. Ik blader door de documenten, totdat ik Boutaina's naam tegen kom. Ik doe het document in mijn rugzak en maak snel foto's van het prikbord. Ik loop de geheime kamer uit en probeer de muur terug te schuiven, ik pak snel Oumaima's ketting en maak foto's van de bloedsporen.

Plots hoor ik voetstappen. Shit shit shit. Ik open snel het raam en spring eruit, gelukkig werd ik opgevangen door de bosjes. Ik ren naar mijn auto en rij weg.

Wat denkt Amine niet, Aicha is zijn verloofde man, ze zouden volgende week trouwen... Zoveel vragen onbeantwoord. Als ik denk dat Oumaima dood is, begin ik te huilen... Ik weet het... echte mannen huilen niet, maar de gedachtes dat je je toekomstige vrouwtje niet meer gaat zien...

Perspectief Ali:
Als ik naar binnenloop zie ik Fatine voorzich uit staren. "Hey." begin ik. Ze kijkt me met een dodelijke blik aan. "WAAROM MOEST JE ME NAAR HET ZIEKENHUIS BRENGEN?!" schreeuwt ze. "Het was voor je eigenbest wil, vertrouw me nou maar." "Tsss, voor je eigenbestwil, dat dacht je ook toen je met me ging trouwen.." snauwt ze. "Ey ik doe nog gewoon mijn best." snauw ik terug. "Niet genoeg.." zegt Fatine zonder emotie.

"Je bent gewoon gek!!! Vandaar dat je met een psycholoog moet praten, je bent dom en gek!!! Je laat je leven kapot gaan door één jongen!!" schreeuw ik.

Perspectief Fatine:
Ik schrok van zijn woorden. Dat was het verschil tussen Oussama en Ali, Oussama zag me niet als zwak, hij accepteerde hoe ik me gedroeg, Ali in tegenstelling niet. "Ga weg..." zeg ik droog. "Ma-." "GA WEG!!!" Schreeuw ik. "Sorry ik bedoelde het niet zo." "GA DEFUCK WEG!!!" Hij schrikt van mijn reactie en loopt weg.

Die scheidingspapieren kunen alvast komen.

Salam 7abaybi
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden❤️ Vergeet niet te stemmen🙈❤️

Dusss Amine wil mensen uitschakelen. Gaat het hem lukken? Waar zijn Aicha en Oumaima? Zijn ze vermoord? Gaat Fatine van Ali scheiden? Wat zal er in het document staan van Boutaina?

Find out...

Thallah

Familie Saleh (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu