Deel 31

197 23 48
                                    

Previously on Familie Saleh:
Perspectief Boutaina:
"Heeft iedereen een hooddie aan? Ze mogen ons niet herkennen." vraagt Hamza. Iedereen knikt. "Laten we gaan." zegt Ayman. "3alahbarakatillah" zeg ik met een diepe zucht.

back to the story

Perspectief Boutaina:
"Hoe lang nog Kaoutar?" vraag ik. "We zijn er over vijf minuten om precies te zijn." antwoord Kaoutar. Ik zie dat Selma Kaoutar maar vies aankijkt. "Dus... Kaoutar... Hoe zit het tussen jou en *kuch* *kuch*?" vraagt Selma jaloers achtig. "Ik weet niet waarover je het hebt." zegt Kaoutar verward. "Doe niet alsof je van niks weet!" zegt Selma boos.

"Kappen nu!" onderbreek ik Selma. Ze rolt met haar ogen en staart uit het raam. "Waar heeft ze het over?" vraagt Kaoutar aan mij. "Ik leg het je later wel uit." zeg ik snel.

5 minuten later

We worden de Villawijk binnen gelaten en rijden rustig naar de villa van Oussama's oom. In de tussentijd zie ik de villa van op de foto. "Kijk daar eens! Daar zit Fatine waarschijnlijk!" zeg ik, terwijl ik naar de villa wijs. "Hoe zou hij daar aan komen eigenlijk?" vraagt Selma. "Waarschijnlijk drugshandel." zegt Kaoutar. "Als het goed is, is Amine rond deze tijd weg." zeg ik.

We stappen uit de twee auto's en lopen richting de deur van de villa van Oussama's oom. Oumaima doet gelijk open. "OUMAIMA!!!" schreeuwen ik en Selma tegelijkertijd uit.  We springen half op haar en geven haar een dikke knuffel. Als we uitgeknuffeld zijn kijkt Oumaima achter ons. Ze ziet Hamza staan en krijgt tranen in haar ogen.

Ze rent naar hem toe en geeft hem een dikke knuffel.

Perspectief Oumaima
Ik ren naar Hamza toe en geef hem een dikke knuffel. "Ik heb je gemist." fluisterd Hamza met een schorre stem. Ik graaf mijn hoofd in zijn nek en begin een beetje te huilen. "Ik jou ook.." fluister ik snikkend. We blijven even zo staan en laat me los. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en kijkt me glimlachend aan. "Waag het om mij te verlaten!" zegt Hamza streng.

"Nooit. Nu maar hopen dat mijn vader toestemd." zegt Oumaima. Hij knikt en we lopen naar binnen.

Perspectief Oussama:
Daar zitten we dan, met z'n allen... Nooit gedacht dat we tot dit punt zouden komen. "Gek he?" begint Boutaina. "Op het ene moment waren we gewone tieners die chillde bij de supermarkt voor eten en nu zijn we op het punt gekomen dat we moeten leren om volwassen te zijn... En mensen moeten redden waarvan we zoveel van houden..." maakt Boutaina af.

Aicha begint diep te zuchten. "Het ene moment is er iemand die zoveel om je geeft en het andere moment veranderd die persoon in een duivel die je leven kapot wil maken." zegt Aicha verdrietig. "We moeten sterk blijven, we moeten blijven vertrouwen op Allah swt." zeg ik.

"Hoe komen we onopgemerkt door de bewaking heen en... hoe gaan we Amine überhaupt pakken?" vraagt Selma verward. "Jullie zitten wel in een moeilijke situatie... Misschien dat ik wat mannen kan oproepen van mijn beveiliging." zegt Yassin. "Je moest een weten wat we allemaal hebben meegemaakt." zegt Oumaima hoofdschuddend. "Ayman en Hamza hebben me alles verteld echt een flikker die Amine..." zegt Yassin.

"Lhi 3ta Allah 3ta." zegt Kaoutar. "Jij moet al helemaal je mond houden!" kapt Selma haar af.

Perspectief Boutaina:
"Stop nou, Selma!" roep ik boos uit. "Ik vertrouw haar gewoon voor geen ene meter!" snauwt Selma. "Ze blijft je nicht en ze blijft mijn zus! We zijn familie en familie horen elkaar te steunen door dik en dun in deze situaties!" roep ik boos uit. Ayman legt een hand op mijn schouders om me te kalmeren.

"Luister eens vriend! Realiseer je je wel wat Kaoutar heeft gedaan? Zij is de persoon die dit heeft veroorzaakt! Zij is de persoon die Ilias heeft vermoord en ZIJ is de persoon die ALLES weer gaat verpesten!" roept Selma boos uit. "Ten eerste ga je gewoon normaal tegen me praten! Wie denk je wel niet dat je bent?! Zij heeft ons teminste geholpen om te vertellen waar Oussama zou zijn! Zij is de persoon die ons de Vila liet zien EN ZIJ is is de persoon die ons nu wil helpen en NIET gaat saborteren zoals wat JIJ aan het doen bent!" roep ik boos uit.

"HOE DURF JE?! Hoe durf je te zeggen dat ik jullie wil saborteren?!" schreeuwt ze. "Luister eens! Je had een paar dagen geleden Kaoutar vergeven en nu ben je JALOERS OP YASSIN EN KAOUTAR, TERWIJL ER NIKS AAN DE HAND IS TUSSEN DIE TWEE! En je wil er ALLES aan doen om haar leven zuur te maken! En je moest eens weten, wat jaloezie wel niet doet!!! Dit is al het zoveelste bewijs! We zijn hier om FATINE TE REDDEN! En als je dat niet wil en je ons allemaal wil snitchen bij onze ouders... Ga je gang, pak het vliegtuig! Maar je bent NIET meer welkom bij ons!" schreeuw ik boos terug.

Ze kijkt me geschrokken aan en loopt naar boven toe. Het bloed stijgt serieus boven mijn hoofd uit. Iedereen is er stil van... Ik loop even naar de tuin om me af te koelen.

Het is al donker en de tuin is heel groot en wordt mooi verlicht... De tuin bevat een verlicht zwembad. Ik doe mijn schoenen en sokken uit en vouw mijn broekspijpen om hoog, ik ga op de rand van het zwembad zitten en stop mijn benen het koude water in.

Ik lig naar achter en bewonder de mooie sterren hemel. Plots voel ik iemand naast me. Ik kijk op en zie opgelucht Ayman staan. Hij komt naast me liggen en we kijken beide, zonder wat te zeggen, naar de sterren. Ik hou mijn hand omhoog en bekijk mijn verlovings ring die verlicht wordt door de sterrenhemel.

"Je bent zo mooi, Ma Sha Allah." begint Ayman. Ik kijk weg en begin te blozen. Plots voel ik dat hij mijn hand vast houd. "Ik heb echt zoveel geluk met jou, ik ben Allah swt zo erg dankbaar dat hij mijn pad met de jouwe liet kruisen. Ik beloof dat ik je met alles wat ik heb ga beschermen In Sha Allah." Fluisterd Ayman in mijn oor.

Een koude rilling stroomt door mijn rug. "Ik ben Allah swt ook heel dankbaar dat hij mijn pad met jou heeft laten kruisen... Ik beloof dat ik een goede vrouw voor je zal zijn en voor je zal zorgen tot het eind In Sha Allah. In Sha Allah dat we samen Jannah mogen betreden." zeg ik zacht. Er veschijnt een glimlach op zijn gezicht die je zelfs in het donker kan zien.

"In Sha Allah."

Salamailikoum 7abaybi
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden🙈❤️ Vergeet niet te stemmen.

Would you rather: Naar de gevangenis gaan voor 4 jaar, terwijl je het niet hebt gedaan. Of ergens mee wegkomen maar wel gedaan hebben en dat de schuld je levend opeet?

Thallah lieverds

Familie Saleh (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu