23. Kapitola

194 41 18
                                    

O několik minut později přišla Cure.
„Nemáš být ve škole?" zeptala jsem se smutně.
„Úča je na počítači, nemá tušení, co se kolem ní děje," zasmála se Cure. „Ale ty potřebuješ pomoc, třída je úplně blbá."
Nebyla jsem si jistá, jestli myslí to, že si myslí, že někdo může umřít na krvácení ze rtu, nebo to, že mě obviňují z vraždy, ale tak či tak jsem musela souhlasit.
„Půjdeš se mnou na další hodinu?" zeptala jsem se opatrně.
„Půjdu s tebou kamkoli budeš chtít," ubezpečila mě Cure. „Slibuju."
Pak něco zvláštního začalo přibližovat naše rty k sobě. Ale právě když se měly setkat, do místnosti napochodoval Wood. „Ta třída je úplně vypatlaná," vyjádřil svůj názor.
„Ehh... jo," rozpačitě jsem se usmála.
„Tak... příští hodinu je magie, tak co... tam jít?" navrhla Cure něco, co mělo zamaskovat to, co by se stalo, kdyby Wood tak debilně nepřišel.
„Tak jo," souhlasil Wood. „Tady máš tašku," podal mi modrou kabelku se všemi učebnicemi.
„Díky," usmála jsem se.
Vydali jsme se do učebny magie, kde nikdo nebyl.
Tentokrát jsem neměla zájem se posadit dopředu a usadila se v zadní lavici u okna, abych měla co pozorovat v případě, že vyučování bude nudné a zbytečné. Což určitě bude.
Cure si sedla vedle mě a Wood si to namířil do první lavice.
Po chvíli do třídy napochodoval zbytek mých otravných spolužáků.
Opět bylo největší a nejčastější téma jejich rozhovorů Smart Mystery = vrah, což jsem příliš neuvítala, ale hlavní bylo, že na mě nikdo nepokřikoval, takže jsem to moc neuvítala.
Po zvonění přišla Lightning Flame, tedy učitelka, která nás měla na magii. „Dnes se budeme učit..." začala, ale nedořekla, poněvadž kdosi otevřel dveře.
Byl to natvrdlý asistent.
„Jdou si pro tebe, vrahoune!" zaječela Wind na můj účet.
„Uklidněte se," vyzval nás natvrdlý asistent. „Nikoho zatýkat nebudu. Lightning Flame, mohu s vámi mluvit."
„Jistě," učitelka vypadala dost nervózně, když vyšla na chodbu a zavřela za sebou dveře.
Chvíli o něčem tiše mluvili a pak se Lightning Flame vrátila do třídy. „Stala se další vražda," oznámila nám pochmurně. „Detektiv Storm Wice byl zabit a podezřelá je celá tahle škola."
„Cože!?" zaječela Floret.
„Jeho tělo našli na chodbě," vysvětlovala Lightning Flame. „Budu vás jednoho po druhém volat. První ty, Smart, ty už jsi jednu vraždu spáchala, ne?"
„Já nikoho nezabila!" ohradila jsem se.
„Na tom nesejde, jdi."
Vzala jsem si tašku a zamířila na chodbu.
„Dobrý den, natvrdlý asistente," pronesla jsem nenávistně a zabouchla za sebou dveře.

Magie Není Všechno ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat