27. Kapitola

161 44 13
                                    

„Zatkneme ji!" vyhrkl Wood. „Konečně máme nějaký důkaz!"
„Nedá se to považovat za důkaz," řekl natvrdlý asistent.
„Proč ne?" nechápal Wood.
„Protože changelingové," vysvětlil natvrdlý asistent. „Musíme provést výslech a najít vražednou zbraň."
„To ale bude trvat moc dlouho!" namítl Wood.
„A jako za jak dlouho myslíš, že nějaký případ běžně řešíme? Hodinu?"
„V seriálech to tak většinou je," pokrčil rameny Wood.
„A jsme tu snad v nějakém seriálu?"
„Ne."
„No tak vidíš!" natvrdlý asistent začal hledat Windinu adresu.
„Nemáš lékařství, Cure?" došlo mi, když jsem zjistila, kolik je hodin.
„Máme očistit tvoje jméno, Smart. To je důležitější než lékařství," Cure se usmála, ale bylo vidět, že zrovna s lékařstvím se loučí velice těžce.
„Tak toho si važ, Smart," užasl Wood. „Když kvůli tobě nejde na lékařství, musí tě vážně zbožňovat."
Cure se usmála.
„To je úžasné, ale co se vrátit k řešení případu?" navrhl natvrdlý asistent.
„To asi bude nejlepší," souhlasila jsem.
„Smart, přemísti nás," podíval se na mě natvrdlý asistent.
„To tam nemůžeme prostě dojít?" zavrčela jsem, ale poslušně jsem nás teleportovala na příslušné místo, tedy Windin dům.
Cure zazvonila na zvonek.
Otevřít přišla Windina matka, která se od své dcery lišila jen tím, že měla na rozdíl od ní zelené oči. „Přejete si?" zeptala se otráveně.
„Natvrdlý asistent, kriminální policie," představil se natvrdlý asistent a já a Cure jsme vyprskly smíchy.
„Já jsem Shining Note. A tihle kidi tu dělají, prosím, co?" Windina máma se na nás pohrdavě zadívala.
„Ti vás nemusí zajímat, budete mít jiné starosti, až vám řeknu, proč jsem tady."
„Proč jste nás tedy poctili svou milou návštěvou?"
„Vaše dcera je podezřelá z dvou vražd," prohlásil natvrdlý asistent.
Na výrazu Shining Note se na okamžik objevil vyděšený výraz. Pak ho ale znovu vystřídal pohrdavý obličej. „A důkazy?"
„Nahrávka, na které vaše dcera zabíjí detektiva Storma Wice. Teď nás pustíte dál," nařídil natvrdlý asistent.
„Ne!"
„Jsem policajt, takže mě budeš poslouchat a uhni," odstrčil ji natvrdlý asistent, kterému už zřejmě lezla krkem. „Kde je Wind?"
„Ve svém pokoji, po schodech nahoru a doleva," odpověděla Shining Note.
Natvrdlý asistent odběhl. Když přišel, nesl v magii vzpouzející se Wind.
„Zodpovíš nám pár otázek," poučil ji natvrdlý asistent. „Vy, Shining Note, buďte tak laskava a vypadněte."
Jednorožka se naštvala a zabouchla za sebou dveře do obýváku.
„Kde jsi byla v noci kolem tří hodin ráno?" položil otázku natvrdlý asistent.
„Spala jsem," pokrčila rameny Wind.
„Můžeš to dokázat?"
„Máma mi to potvrdí."
„Jo?" ušklíbl se natvrdlý asistent. „A co řekneš tomu, že máme nahrávku, na které zabíjíš detektiva?"
„Ale..."
„Zabila jsi i Watery?"
„Tak dobře, řeknu vám to," Wind si povzdechla a vypadala dosti nervózně. „Nebyla jsem to já, ale vím, kdo to udělal."

Magie Není Všechno ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat