„Vítejte na škole pro nadané jednorožce!" Pronesla slavnostně klisna. „Nejlepší a nejlépe vedené škole v historii Equestrie." Několik poníků nadšeně vypísklo. „Já se jmenuji Roselle Sweet a jsem tady ředitelkou. Nyní vás provedu po škole a ukážu vám, kde budete ubytováni."
Roselle Sweet nás poměrně dlouho prováděla po škole a já měla pocit, že už jsme ušli snad pět kilometrů. A vzhledem k tomu, že jsme tam podle hodin na zdi chodili nepřetržitě skoro tři hodiny, to možná byla pravda.
„Tady je učebna chemie a zde mají někteří žáci hudební nauku." Dokončila svůj proslov ředitelka a otevřela dveře, vešla do poměrně dlouhé chodby, otevřela jiné dveře s nápisem prima a my měli vejít dovnitř.
„Ložnice budou po čtyřech, rozdělte se nějak." Požádala nás Roselle Sweet.
Okamžitě se strhla hádka o to, kdo s kým bude, které jsem se já nezúčastnila, protože dle mého názoru byla pod mou úroveň.
„Chceš bejt s náma v pokoji?" Přišla za mnou jakási jednorožka. Měla zelenou srst a tmavě hnědou hřívu. „Vlastně nemáš na výběr, jsme poslední." Uchechtla se.
„Fajn." Odsekla jsem. Nejradši bych měla celý pokoj pro sebe.
Klisna otevřela dveře a vtáhla mě a další dvě jednorožky dovnitř.
„Máme docela hezkej pokoj." Vyjádřila svůj upřímný názor jednorožka.
„Do večera máte volno na seznamování, někdy v pět za vámi přijdu s potřebnými papíry a v sedm hodin se sejdeme na večeři, kde mi ty papíry dáte." Oznámila Roselle Sweet a někam odběhla.
„Tak se seznámíme." Poučila nás světle růžová klisna s rudou hřívou. Na souhlas se radši neptala. „Já jsem Joyful June a jsem z Appleloosy, kde má moje rodina obchod s ovocem. Mám ráda tanec a samozřejmě taky magii."
„Já se jmenuju Spring Floret." Prohlásila zelená jednorožka. „Bydlíme v Ponyvillu a nejradši lítám venku s kamarádkama."
„Moje jméno je Clover Smile, pocházím z Manehattanu a k mým zálibám patří čtení a hraní na klavír."
„A ty?" Podívala se na mě Joyful June, když jsem dlouho nic neřekla.
„Smart Mystery." Řekla jsem.
„A?" Pozvedla obočí Clover Smile. Tohle představení jí zřejmě nestačilo.
„Jsem odsud, z Canterlotu a baví mě magie, historie a biologie." Zabrblala jsem.
„Co budem dělat?" Chtěla vědět Floret.
„Nevím, já jdu támhle, a vy si tu něco dělejte." Obrátila jsem oči v sloup, šla ke své poličce a začala si vybalovat věci z tašky.
„Budeme něco hrát!" Navrhla June.
„Twisteeeer!" Zaječela Floret a vyndala ze svého poněkud prostorného kufru onu hru.
„Jdeš taky, Smart?" Otočila se na mě Clover.
„Tak na to zapomeň." Odsekla jsem a pokračovala ve vybalování věcí.
Zhruba ve tři čtvrtě na pět přišla ředitelka Roselle Sweet a rozdala nám seznam s asi třiceti volitelnými předměty, z nichž jsme si měli vybrat aspoň tři.
Zakroužkovala jsem magii a biologii navíc, chemii, psychologii a literaturu.
Všechny moje spolubydlící se přihlásily na stejné předměty, a to přátelství, módu a gymnastiku.
V duchu jsem si oddechla, protože aspoň na těchhle pěti předmětech s nimi nebudu muset trčet v jedné třídě.
„Čas na večeři!" Zaječela Floret, jakmile hodiny ukázaly na sedmičku.
Všechny jsme se zvedly a přes půlku školy se vydaly do jídelny.
ČTEŠ
Magie Není Všechno ✔
FanficNamyšlená a ambiciózní klisna jménem Smart Mystery začala chodit na školu pro nadané jednorožce, kde i přes svůj velký talent na magii a vysokou inteligenci není příliš oblíbená. Do toho se jí její zlá stránka snaží udělat ze života ještě větší pek...