30. Kapitola

177 44 4
                                    

„Tak proto říkala, že byla s matkou, kryla ji!" natvrdlý asistent vypadal opravdu překvapeně, což asi také byl.
„Proč to dělala?" nedokázal to pochopit Wood.
„Když někoho vážně miluješ, uděláš pro něj i to, co bys normálně neudělal. A v tomhle případě to bylo potvrzení alibi," pokrčila rameny Cure.
„Musíme ji dostat do vězení," usoudila jsem.
„Smart..."
„Jo, já vím!" odsekla jsem a znovu nás přemístila před její dům.
V domě byla zhasnutá světla, což v devět večer bylo dosti neobvyklé.
Natvrdlý asistent zavolal na tu otravnou oranžovou jednorožku. „Hele, babo, nevíš kde je Shining Note."
„Vzala roha," odpověděla jednorožka.
„A kudy?"
„Hele, jako, to ti jako nemůžu říct. Prostě. Jako," hýkavě se zasmála jednorožka.
„Hele, já jsem od policie!" ohradil se natvrdlý asistent.
„Hele, jako, neříkal jsi, že se jmenuješ natvrdlý asistent, hele jako?"
„Pane bože!" natvrdlý asistent odněkud vytáhl zbraň. „Řekni mi to, nebo tě na místě zastřelím!"
„Oukej, no, jako. Támhle utíká," ukázala jednorožka doprava.
Přemístila jsem nás na konec ulice. „Tam!" ukázala jsem na modrou klisnu.
Ta si nás všimla a zrychlila. Bohužel pro ni se přerazila hned o první kámen.
Ze sedlové brašny jí vypadla pistole, podobná, jakou měl natvrdlý asistent. Zvedla ji a namířila na natvrdlého asistenta, který obrátil oči v sloup a vytáhl svoji.
„Woode, Cure, překvapte ji zezadu," zašeptal natvrdlý asistent.
Ti se urychleně rozběhli pryč. Shining Note si zřejmě myslela, že utíkají, protože s tím už nechtějí mít nic společného, a tak je nechala na pokoji.
„Odhoď zbraň!" zařval na ni natvrdlý asistent.
„To by se ti líbilo, co?" ušklíbla se Windina matka. „Nikdy!"
Pak bez varování vystřelila a výkřik mi prozradil, že se trefila.
„Ne!" vykřikla jsem.
Note zasáhlanatvrdlého asistenta do krku, odkud teď proudem tekla krev.
„Co jsi to udělala!?" rozkřikla jsem se.
„Jsem povinna zabít každého, kdo .i přijde na tth vraždu," pokrčila rameny Note a já zkoušela nahmatat natvrdlému asistentovi tep. „Ale ty mé tajemství neprozradíš. Že ne?"
„To ani nemusím!" sebrala jsem ze země asistentovu zbraň a aniž bych přemýšlela, jsem zmáčkla spoušť.
Shining Note byla na místě mrtvá. Zasáhla jsem ji mezi oči a ona se skácela k zemi.
Za ní stáli Cure a Wood.
Otevřela jsem ústa, abych něco řekla, ale nešlo to. Já ji zabila...
Cure se rychle rozběhla k natvrdlému asistentovi. „Žije," řekla po chvíli zkoumání. Zvedla mobil, nadiktovala adresu a zase ho uklidila do tašky.
„Máma za chvilku přijede," oznámila Cure.
„Já ji zabila," brečela jsem.
„Byla to sebeobrana, Smart, nic špatného jsi neudělala," Cure se mě pokoušela uklidnit, ale moc jí to nešlo.
„Zabila jsem jí," vzlykla jsem. „Teď jsem doopravdy vrah..."

Magie Není Všechno ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat