~19~

1.1K 77 0
                                    

🍔🍟Shawn szemszöge🍟🍔

-Miért nem mondtad? -kérdezte Aaliyah.
-Miért nem kérdezted? -vágtam vissza azonnal. Amikor erről a témáról kell beszélnem, mindig ideges leszek, mert Andrew csak úgy szó nélkül lelépett.

-Jól van, Shawn nyugi... -próbált nyugtatni Corin, miközben a combomat simogatta.

-Nem. Tudok. Lenyugodni... -szuszogtam. Félve elkapta lábamról kezét, majd ijedt tekintettel vizslatott.

-Elég legyen! -csattant fel Apa. -Ez a lány egy angyal, te pedig egy idegbeteg barom vagy! -ebben a mondatban nem az fájt, hogy ezeket gondolja rólam, hanem az, hogy teljesen igaza van. -Nem érdemled meg! Az rendben van, hogy sikeres vagy, de egyben egy pszichopata is!

-Nem igaz... -mondta halkan Corin, mikor apu befejezte "beszédét". -Shawn kedves és aranyos is. -bizonygatta. Mosolyogva simogattam a combját. -És, ha nem is lenne az, akkor is szeretném, és ez a lényeg.

-Apu, Anyu ha nem tetszik, akkor, mondjátok el, ne titkolózzatok, vagy ha nem fogadjátok el, hogy mi együtt vagyunk, akkor hozzám ne szóljatok! -mondtam, immár kevésbé idegbetegen. -Komolyan mondtam.

-Rendben, nem erről van szó, csak nem illetek össze. -magyarázkodott Anya.

-Az viszont már a mi dolgunk, semmi esetre sem a tietek. -megértően bólintottak, majd "nyugodtan" folytattuk tovább a vacsorát.

[...]
Corin éppen megpróbálta teljesíteni Robert kérését, én modellt álltam neki, ugyanis lerajzolt.

-Kész vagy már? -kérdeztem a kezdés után 10 perccel.

-Nem, és egy ideig nem is leszek még. -közölte velem, mire unottan sóhajtottam egyet. -Ennyire nem kell unni, örülj, hogy jobban vagy! -nevetett. -Ha kell énekelek! -ajánlotta fel, két ásításom között.

-Uuuu, légyszi! -"tapsikoltam". Engedelmesen bólintott, majd megszólalt.

-Rakj be alapot, nem tudok alap nélkül normálisan énekelni... -kért meg, teljesen feleslegesen.

-Nem, majd gitározok én! -nevettem, egy pillanat alatt felpattantam, elvettem a sarokból a gitárt, majd elkezdtem játszani a teke me to church-t. Mint mindig, gyönyörűen énekelte, de az rátett egy lapáttal, hogy közben rajzolt is, igaz én nem láthattam még, hogy mit. Befejeztük a számot, amit borzasztó jól sikerült előadnunk, akár fel is vehettem volna.

[...]
Kb. 20 perccel később készen lett, mire én elgémberedett szájjal és zsibbadó arccal néztem meg a képet, amit kérésemre úgy írt alá, hogy ne lehessen elolvasni a nevét. "Odaszökkentem" a lány mellé, aki aggódóan a fejét vakargatta.

-Szerintem nem lett jó... -mutatott rá a számomra mesterműnek tűnő alkotásra.

-Most csak viccelsz, ugye? -megrázta a fejét, mejd értetlenül néztem rá. -Akkor is kirakom instára. -mondtam, ellentmondást nem tűrő hangon. -Meg a falamra is. -javítottam ki magam.

~INSTAGRAM~

❤💬✉️shawnmendes: Wow! Nagyon jól rajzol az én Babám! ❤ Ez a mestermű, a falamon landol majd egy 15 perc múlva, mert tuti kiteszem! 😉

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💬✉️
shawnmendes: Wow! Nagyon jól rajzol az én Babám! ❤ Ez a mestermű, a falamon landol majd egy 15 perc múlva, mert tuti kiteszem! 😉

Kedveli: corinhill01, arianawells, justinbieber és további 2,095,123 ember

Hozzászólások:
corinhill01: Tényleg nagyon ügyes barátnőd van! @shawnmendes
  /shawnmendes:Az előbb még azt mondtad, hogy szarul csináltad! [privát hozzászólás]
camilacabello: Tényleg nagyon ügyes! 😍👌
  /shawnmendes: Köszöni szépen! 😂
justinbieber: Wow, ember biztos jó nő! 😂 Csak viccelek, nagyon tetszik, várom, ki a barátnőd! 😉
  /shawnmendes: Írj privátban!
  /justinbieber: Rendben.
shorin: Na jó! Ha ez Corin műve mégjobban imádom! 😍😘💕
  /shawnmendes: Van miért imádnod! (Én is imádom azt a hülye fejét!) [hozzászólás törölve]
camerondallas: Azt hittem, hogy csak jól néz ki, de hogy jól is rajzol! Mit csinál még jól Shawnie? 😏
  /shawnmendes: Mindent! 😏 [privát hozzászólás]

-----------------------------------------
Today, 19:54

Írtam! 😂

Látom! 😂 Gondolom szeretnéd látni Corint.

Őt már láttam. A barátnődet szeretném! 😏

Ő a barátnőm. 😂😂😂😂😂

Hmm, tényleg jót fogtál ki!

Tisztában vagyok vele! 😂

Nem nagyon emlékszem az arcára, küldenél egy random képet?

Itt van: (asszem tegnapi, nem teljesen biztos)

Itt van: (asszem tegnapi, nem teljesen biztos)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem szebb mint Selena, de tetszik! 😏

Nana, enyém! Neked még mindig Selena? 😱

Tudom, mennyi idős? Igen. Még mindig nagyon! 😍

17, majdnem 18 éves. Meglepődtem...

Wow, srácom legyél vele tisztában, hogy illegális.

A szexuális együttlét illegális, nem az, hogy járjunk.

Nem feküdtél le vele????? 😱😱😱😱😱😱

Nem. Tudsz valamit Andrewról?

Nem. Semmit. Hogyhogy neeeeeeem???????? Nem így ismerlek.

Kár. Már így fogsz! 😂😂

Rendben, megpróbálok barátkozni a gondolattal. Haileyt is megfektetted. Sőt Camila-t is.

Emlékszem, de megváltoztam. Miatta érdemes.

Megértem. Haver, majd beszélünk, hív Robert.

Okés. Szia.

Szia. Vigyázz a lányra.

Fogok, megígérem.
-----------------------------------------

Ez a rész Justin és Shawn beszélgetésével zárult le, ha tetszett vote-olj, kommentelj!
Sziasztok! 👋❤💖💕

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Where stories live. Discover now