~38~

975 56 1
                                    

🐷🐽Shawn szemszöge🐽🐷

Ami azt illeti az éjjel nem nagyon hagytam aludni Corint, és ő sem engem. Életem egyik legjobb estéjét töltöttem el vele, nem csak a szex tekintetében, mert nagyon sokat nevettünk is.

Reggel nem aludtam tovább, mint Corin, így lementem a konyhába összekaparni valami reggelit, de eszembe jutott, hogy a lány nem olyan régen volt a boltban, így bőségesen volt otthon miből válogatnom. Úgy döntöttem, viszek fel neki ágyba reggelit, az csodás este miatt. Ami tőlem ilyenkor futja, az italok egy szendvics, mindenféle zöldségekkel, így a paradicsomokat sem tudtam elkerülni... Fintorogva vettem ki a hűtőből, majd "nagy" konyhai gyakorlatomnak köszönhetően a csap alá tartottam két röpke másodpercig, majd egy konkrét ejtéssel ledobtam a konyhapultra. Fingom sincs hogy hívják azt a deszkát, amin Corin valamelyik este vágott, így megtalálni mégnagyobb lehetetlenségnek bizonyult volna, így a konyhapultot céloztam meg. A tőlem tellhető legszebbre vágtam, amire végül ránéztem, és arra jutottam, hogy nem nekem való ez az egész szarság. Inkább maradok zenész. Megvakartam a tarkóm és nekiestem a szekrénynek, hogy találjak egy viszonylag elfogadhatóan kinéző tálcát. Tálcát nem sikerült találnom, helyette megtaláltam azt a deszkát, amit el sem kezdtem keresni... Na ja, én és a konyha...

Amikor végre találtam egyet, a ismét a hűtőnkben való kutakodás kezdődött... A sonkára valamilyen csoda folytán szinte azonnal ráakadtam, de amilyen könnyen a felvágott jött, a sajt annyira nehezen. Kb. egy öt percig kerestem, mire ráakadtam egy kissé eldugott helyen. Két bögrét lekaptam a polcról, a kakaó megtalálását is lehetetlenségnek tartottam, így tejeskávéra esett a választásom. A kávé helyét fejből tudom, így ezzel semmi probléma nem volt. A tejet a hűtő ajtajában találtam, így a kávé zsippzsupp megvolt. Különböző arányokban csináltam a kettőtt, hiszen Corin inkább iszik tejeskávét, mint kávét. Neki jól megdűtöttem a cukrot és a tejet is, számomra viszont csak a tejet döntöttem meg, a cukorhoz hozzá sem értem. A tegnap előtti csokrából kicsempésztem egy szálat, majd rátettem a tálcára szendvics mellé.

Mikor úgy véltem végre készen vagyok, egy nagyon cuki fotót készítettem és azonnal fel is toltam az instagramra.

~INSTAGRAM~

~INSTAGRAM~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💬✉
shawnmendes: Egészen jól sikerült, de nem leszek szakács... 😋😇

Kedveli: @camerondallas, @shawmila, @shorin és további 2,451,096 ember.

aaliyahmende.s: Úgy látom van benne 🍅is! 😝😝
  /shawnmendes: Hidd el, megszenvedtem vele, hogy ne hányjam el magam ott helyben. 😓
shawmila: Ahwww, el tudom képzelni, ahogyan Camilanak csinálja a reggelit! 😍😍😍
  /shorin: Vagy Corinnak! 😏😍
  /shawmila: Corin nem is illik hozzá! 😒 Meg egy ribanccal sisem jönne össze, ezt te is tudod!
  /shorin: Persze, hogy tudom, ezért nincsenek együtt Camilával... 😒😒
  /shawnmendes: Befejezni! Egyikőjük sem ribanc! Corin meg főleg nem! A legjobb barátaim egyike, ha igazán szerettek, akkor megértitenétek a válaszom...
  /shawnmendes: @shorin Csak neked: Igen, Corinnak készül, a tegnap este miatt! 😏😏 (ez a két emoji mindent elárul, ami miatt kapja) [privát hozzászólás]
camerondallas: Haver, te aztán egy romcsi típus vagy! 😙😂😂
  /shawnmendes: Te meg aztán egy faszfej típus vagy! ❤😂😂
  /camerondallas: De így szeretsz igaz?
  /shawnmendes: Persze! ❤ #buzulás
--------------------------------------------------------------

A tálcával a kezemben egyensúlyoztam a lépcsőn, nehogy balfaszságomnak köszönhetően hátravágódjak. Szerencsére nem tettem, így biztonságban beléptem a szobaajtón, ahol az ágyon Corin elterülve, a takaró belőle csak a lábát és a háta egy kicsi részét takarta. A feneke szabadon, ruha nélkül, az esti tevékenységeink miatt... Egy hatalmasat nyeltem, hiszen én is férfiból vagyok. Ellenálltam a kísértésnek, hogy mocskosabbnál mocskosabb dolgokat műveljek formás fenekével, így a hátán simítottam végig. Leraktam az ágy mellé a tálcát, majd keltegetni kezdtem.

- Cica... Gyere kelj fel, hoztam neked reggelit. - mondtam férfias hangleejtéssel, mire Corin csak egy "mhahmmm"-mal válaszolt. Ebből aztán sokat értettem. A tekintetem párszor óvatlanul a fenekéhez tévedt. Ha nem kel, erre majd fel fog! Gondoltam akkor, majd felékereketem és a boxeremen keresztül bejáratához dörgöltem férfiasságomat, ami a kilátások miatt már javában éledt. A fülébe kezdtem el sutyorogni. - Akarlak... - ezzel az egszavas mondatommal párhuzamban a bejáratához helyeztem magam, mint aki készenáll a mozdulatra, ami igaz is, csak sajnos a boxerem miatt neméppen ideális. Megilletődött a mozdulataimtól, majd gyorsan felpattant. Az nem jutott eszébe, hogy tejesen pucér, így előttem ült és a karjain támaszkodott, melleit is takarás nélkül hagyva. Hatalmasat nyeltem, majd lehajoltam a tálcáért, ezzek egyidőben ő egy pólót vett fel, mire én felegyenesedtem már rajta volt.

- Csak egy pillanat... - pattant fel, majd magárakapta a bugyiját. Meg volt illetődve.

- Ezt neked csináltam. - mondtam, mikor leült mellém.

Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Hejjjhó! 👋❤💞💖

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Where stories live. Discover now