~16~

1.3K 78 12
                                    

🐼🍃Corin szemszöge🍃🐼

A hatalmas stúdió előtt állva kémleltem az épületet, amihez hasonlót még sosem láttam, az egyik szint ablakokkal teli, a másikon pedig sehol egy ablak... Az épület mögött pedig a parkolóban gyönyörű virágok nyíltak.

-Készen állsz? -kérdezte Shawn, határozottan bólintottam, majd benyitott az épületbe, előreengedett. Kár volt, mert fotósok sokasága sorakozott ránk várva. -Uhh... -csodálkozott el ő is, de észbekapva, megfogta egyik karom és maga mögé rántott.

A profibbnál profibb gépekkel kaptak le minket, folyton szálltak felénk a furcsa kérdések... De egy teljesen jogos hallatszódott: "Együtt vagytok?". Egyikőnk sem válaszolt semmit, próbáltunk továbbhaladni a megmentő ajtó felé. Shawn könnyen kirántotta az előbb említett ajtót, majd mindketten eltűntünk mögötte.
-Jól vagy? -kérdezte teljesen kifulladva.

-Igen.

-Szerencséd! -nevetett, majd tenyerei közé vette arcomat. -Szeretlek. -a válaszolás lehetőségét meg sem adta, megcsókolt. Gyengéden megcsapkodtam egy kicsit a karját, hogy észrevegye, jönnek. Vagyis jön, James.

-Sziasztok, örülök, hogy itt vagytok, 20 perc és kezdünk. -ugyanaz a stílus és aranyosság, amit mindig, mindenhol látni. -És már most egy kérdés: Együtt vagytok? -úgy gondolta, hogy a média előtt is, mivel látta a csókunkat.

-Nem, de lehet sejtetni. -válaszolt Shawn. James bólintott, majd megszólalt.

-Rendben.

-Köszönjük. -hálásan pillantott Jamesre.

-Semmiség, velem is volt hasonló. -legyintett, elnézve nekünk a dolgokat.

🍅⚠Shawn szemszöge⚠🍅

[...]
Corin mellettem ülve, alig láthatóan feszengett a bőrkanapén, addig én teljesen lazán süppedtem bele.
-Shawn, mesélj egy kicsit az új albumodról! -kezdte el az interjút James.

-Öhmm, Május 25-én adjuk ki, többet nem mondhatok. -zártam rövidre.

-Corinnak lesz benne valami szerepe? -kerdezett újból.

-Öhmm, jelenleg még magam sem tudom, de valószínűleg igen, mivel a régi koncertekre "hordott" gitárosom is kapott szerepet a Handwritten-ben. -magyaráztam, talán túlságosan is nagy érdekeltséggel, mivel Corinról szeretek beszélni, csak még nem szabad túlzottan.

-Tényleg, ki az a lány az instagramodon, a naplementében? -vonta fel szemöldökét.

-A barátnőm. -mondtam egyszerűen, miközben nevettem. -Tudom mire vagytok kíváncsiak, C-vel kezdődik a neve... -Corin hatalmas szemekkel nézett rám, rosszalló tekintettel.

-Csak nem? -mutatott ránk, tettetett meglepettséggel.

-Nem. -válaszolt helyettem Corin, lángoló tekintettel.

[...]
Eléggé kínos volt az interjú, mivel James feszegette a köztünk lévő dolgokat. Nem haragudhatok rá, mivel ez a munkája, de Corin kisebb kirohanása után, már szinte biztosra lehet venni, hogy együtt vagyunk...

Ezen gondolkodtam még otthon is, sajnos Corin aggódni kezdett, mert azt mondta meleg a fejem...

Az ágyamon fekve Corin kételkedően a homlokomon tartotta a kezét.
-Aaliyah, gyere! -szólt a húgomnak is.

-Itt vagyok, baj van? -kérdezte aggódó tekintettel.

-Szerintem lázas, nézd meg te is légyszi... -húzta el a száját Corin. Következő pillanatban már Aaliyah kezét éreztem a homlokomra nehezedni.

-Uhhh, szerintem is lázas... -rökönyödött meg a húgom, érezve hőmérsékletemet. -Hívjam az orvost? -Corin bólintott egy aprót, majd elkezdett simogatni. A húgom pedig kilépett a szobából.

-Hogy érzed magad? -suttogta nekem.

-Nem jól... -mormogtam. -Akkor jobb lenne, ha megcsókolnál... -néztem rá boci szemekkel.

-Ha elkapom, te leszel a felelős. -mosolyodott el.

-Nem baj, nem fogod... -dörmögtem, majd megvontam a vállam. Közelebbhúztam magamhoz, majd egy ráérős csókot nyomtam a szájára.

-Wow... -mondta alig hallhatóan.

-Mi az? -vontam fel enyhén szemöldökömet.

-Még betegen is ugyanolyan jól csókolsz... -kuncogott.

-Ki mondta, hogy nem? -nevettem halványan. Megvonta vállát, majd válasz érkezett.

-Senki. De te bebizonyítottad, hogy semmi ok a feltételezésre. -megpuszilta a homlokomat.

-Máshol is... -mutattam erőtlenül az egész testemre.

-Nem Shawn, pihenned kell. -intett nemet.

-De pihenek, csak a te szád dolgozik. -mondtam alig kivehetően.

-Hihetetlen, hogy még ilyenkor is ezen jár az agyad. -nevetett.

-Hát most na, férfiból vagyok. -bólintott, majd szájonpuszilt. -Naaa, csak ennyi. -mutattam a számra.

-Nem. -mondta gyorsan, majd megcsókolt, amin én magam is meglepődtem. Ő is nagyon jól csókol, csak az a gond, hogy ezt a "teknikát" nem én mutattam neki... Az a kicseszett Austin... Bár nem szeretek arra gondooni, hogy nem én tanítottam meg erre, de attól még kifejezetten tetszett, amit csinál, így az egyik kezem beletúrt a hajába, a másik pedig a derekát húzta közelebb hozzám. Egy két perc elteltével pihegve vált el a számtól. -Szerintem mára elég. -határozottan megráztam a fejem, majd megint közelebb húztam magamhoz. -Ne, Shawn... Beteg vagy, pihenned kell. -csalódottan bólintottam, majd lebiggyesztettem a számat.

Mára ennyi szerintem elég, ha tetszett akkor vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💖💕

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant