~27~

1K 67 14
                                    

🐰🍒Corin szemszöge🍒🐰

Shawnnak jogosan égett a feje, konkrátan rajtakaptak a rajongói...

-Öhhh, sziasztok... -motyogta Shawn zavartan.

-Szi... Sziasztok... -köszöntek egyszerre, tátott szájjal.

-Figyeljetek... Mielőtt akármit is mondanátok, ezt nem láttátok! -törölte le sietősen szájáról a rúzsomat. -Na, kezdhetjük? -kezdett el eljátszami egy teljesen normális szituációt, ami teljesen különbözik a valóságostól.

-Várj... -szólalt meg a feketés hajú lány. -Mi most elrontottuk az első békülési csókotokat? -kérdezte félénken, majd beharapta a száját és feszülten várta a választ.

-Nem! -nevette el magát Shawn. -Tegnap békültünk ki így. -magyarázta meg az eléggé abszurd helyzetet.

-Akkor hogyhogy úgy csókolod meg, mintha egy éve nem tehetted volna meg? -nevetett flegmán a jobb oldali külsőleg is karótnyeltnek tűnő lány.

-Igazából, reggel óta nem tettem, és ez a kis idő is egy évnek tűnt... -próbált cukiskodni, ami csak a másik két lánynál jött be, meg természetesen nálam, így mindhármunk ajkait egy "Ahwwww!" hagyta el. -Mit szeretnétek? -törte meg a kínos csendet.

-Egy képet és egy aláírást, ha lehet... -szólalt meg az egyik, eddig néma lány, aki előhúzott a zsebéből egy alkoholos filcet, majd átadta Shawnnak. -Én Corintól is szeretnék majd, ha lehet.

-Ezt tőle kérdezzétek meg! -nevetett Shawn, majd rámkacsintott.

-Kérhetünk tőled is? -kérdezte a két aranyos lány.

-Persze! -hatalmas mosollyal az arcomon kértem el a filctollat Shawntól, aki figyelmesen nézte aláírásomat, ami a "Corin" szó volt, az N betűből kiindulva pedig egy apró szívet rajzoltam.

-Wow, százszor jobb az aláírásod, mint nekem! -nevetett.

-Tanulj a mestertől! -nevettem, miközben rátettem a kupakot a filcre.

-Vele is szeretnétek képet? -nézett rá a két aranyos lányra.

-Persze! -csillant fel a szemük, majd előkapták a telefonjukat, és lőttünk pár képet. Nem csinálom gyakran, szinte sosem készítettem képeket másokkal, de ehhez mától rá kell szoknom! -Nagyon köszönjük! -mentek el. -Sziasztok! További kellemes délutánt! -kacsintottak, majd kuncogva elsiettek. Az ellenséges lány, csak szemforgatva utánuk sétált.

Pár perc múlva pittyegett a telefonom, megjelöltek egy képen.

~INSTAGRAM~

❤💬✉shorin: Finally met them! 😍❤ We accidently ran into them in the street! 😍[megjelölve: @shawnmendes és @corinhill01]

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

💬
shorin: Finally met them! 😍❤ We accidently ran into them in the street! 😍
[megjelölve: @shawnmendes és @corinhill01]

Kedveli: @corinhill01, shawnmuffin.s és további 457 személy

corinhill01: ❤❤❤❤
/shorin: ❤❤😍😍
/corinhill01: Miért nem mondtátok, hogy ti vagytok az oldal vezetői? Ez volt az első közös fanoldalunk!
/shorin: Nem akartunk ezzel zaklatni titeket, hihetetlen érzés volt veletek találkozni, mégegyszer köszönjük! Egy kérdésem lenne, mikor jöttök össze megint? 😂😂😂
/corinhill01: Köszi, hogy nem mondtátok el! ❤ (privát hozzászólás)
/shorin: Nincs mit! ❤❤ (privát hozzászólás)

-----------------------------------------
-Haza? -kérdezte Shawn, miközben a kezemet fogta meg. A válaszom csak egy bólintás volt. -Kihez? -válaszként itt is némán, megvontam a vállam. -Oké. Hozzád. -felvontam a szemöldököm, olyan "miért is oda?" stílusban. -Mert közelebb van. -magyarázkodott. Bólintottam, majd elkezdtünk sétálni, oda ahonnan jöttünk.

🌙🌠Shawn szemszöge🌠🌙

[...]
Reggel szokás szerint én keltem korábban, így volt időm tervet eszelni. A neve "Ma lefekszem vele" lett. Na ja, innen kitalálhatjátok, hogy nagyjából mit tartalmazhat... Lassan felültem, lekaptam a pólóm, majd óvatosan ledobtam, már amilyen óvatosan le lehet dobni egy ruhadarabot a földre... Az ágy végébe kúsztam, óvatosan lehúztam az apró shortot róla, majd kissé szétnyitottam lábait, pont annyira, hogy közéjük férjek. Térdtől felfelé kezdtem el puszilgatni, néha egymástól elnyílt ajkai közül távozott egy "hmhmmm" ami már megtanultam, nála annyit jelent, hogy "hagyj, reggel van". Nemsokára nem így fogja gondolni... A bugyijához értem, nem értem hozzá (még), hanem elkezdtem keltegetni, a magam módján, ami annyit takar, hogy belepusziltam a köldökébe. Nem kel. Akkor, meg is nyalom. Hirtelen mozdulatomtól felriadt, hátrébbcsúszott és a kezeivel támaszkodott.

-Shawn, te mi a francot csinálsz!? -üvöltötte volna, ha nincs berekedve.

-Shhhh... Tetszeni fog. -emeltem át a combját simogató kezem a hasára.

-Hogy a francba szedted le rólam a nadrágot? Mit csinálsz? -akadt ki. -Vedd vissza a felsőd, nyugodj le!

-Sh, shhhh! -"süsögtem" folyamatosan. -Hidd el, jól fog esni! -győzködtem. -Sőt, könyörögni fogsz, hogy csináljam megint! -suttogtam, majd egyik kezem az övére, másik kezemet pedig a combjára helyeztem vissza. Elhasaltam előtte, a combját puszilgattam.

-Shawn! Ne csináld! -kezdett el könyörögni.

-Shhhh! Nincs semmi olyan szándékom, nem is ment el az eszem, csak meg szeretnék mutatni valami olyat, ami számodra ismeretlen... -lenyugodott, visszafeküdt, de még mindig engem kémlelt. -Mondom mi lesz. -kezdtem bele monológomba.

Mára ennyi, Shawn kéri, hogy votelojatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋💖💕❤

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•حيث تعيش القصص. اكتشف الآن