~12~

1.5K 83 39
                                    

🐺☀Shawn szemszöge☀🐺

A szobám felé baktatva végig az előttem menő lány hátsó részét vizslattam. Félig elázva, ugyanis elkezdett esni, elég keményen.

A kicsi hálószobámba beérve letámadtam volna, ha nem hajol le hirtelen. Mindegy, legközelebb.

Felállt, felém fordult és láttam az arcán, hogy mondott volna valamit, csak nem engedtem, ugyanis lefoglaltam ajkait az enyémekkel. Hátrafelé tántorodtam és becsuktam az ajtót. Felkaptam Corint, és hirtelen mozdulataimat egy pici sikkantással díjazta. Lassan letettem a matracra és fölé magasodtam. Ismét megcsókoltam. Közelebb nyomultam a megilletődött lányhoz, mire reflex-szerűen a derekam köré fonta lábait. Frank javában élt, amit Corin is érzékelt.

-Shawn... Shawn. -érdeklődve néztem rá. -én még mindig nem szeretném.

-Miért? -néztem rá kérdőn.

-Mert bazdmeg Shawn szűz vagyok! -eltátottam a számat.

-Mekkora idióta vagyok... -fogtam a fejem, immár a lány mellett ülve.

-Az vagy... -ült fel mellém. -Neked mikor volt?

-15 éves voltam. -biccentettem szomorúan. -amint beindult a karrierem egyből minden lány... Érted. -bólintott.

-Meg nem is lenne legális... -kuncogott halkan.

-Igaz! -nevettem. -Tényleg, bocsánat.

-Semmi gond, megértem. -a mellkasomra hajtotta a fejét, aztán a fejét simogattam.

Csipogott a telefonom, Robert volt az, aki mindössze egy linket küldött.

~NEWS~

Shawn Mendes új gitárosa!
Shawn gitárosa egy gyönyörű lány, Corin Hill.

A lány azt nyilatkozta, hogy sok időt töltenek el egymással, és nagyon jó barátok, pedig csak pár napja ismerik egymás személyesen, ami azt jelenti, hogy Corin már egy idelye ismeri Shawnt, sőt rajongója is

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

A lány azt nyilatkozta, hogy sok időt töltenek el egymással, és nagyon jó barátok, pedig csak pár napja ismerik egymás személyesen, ami azt jelenti, hogy Corin már egy idelye ismeri Shawnt, sőt rajongója is. A lány 17-18 éves, Shawn pedig idén tölti a 20-at. Az Instagram nevű közösségi oldalon pedig egy élőadás kereteiben nyomon követhettük karaokezásukat, amiben kiderült, hogy Corinnak hasonlóan jó a hangja, mint Shawn Mendesnek.
Vajon több van a két fiatal között, mint barátság? Vajon Corinban egy új feltörekvő zenészt/előadót ismerhetünk majd meg? Kövesd oldalunkat, a legfrissebb hírekért!

-----------------------------------------
-Elolvastad? -pillantottam a lányra, aki mellettem ült.

-Ja, hogy te most végeztél? -bámult rám, mint borjú az új kapura.

-Te addig mit néztél? -kérdeztem ideges fészkelődését látva.

-Téged.

-De mimet? -akadékoskodtam.

-Az álladat. Bámulatos az állad... -nézte az említett testrészt, majd mutatóujját idegörlően lassan végighúzta az említett testrészen. -Tudtad, hogy a rajongóid Tommy-nak hívják? -suttogta, óvatosan megráztam a fejem, nehogy megszakítsam jóleső érintését.

Apró puszikat hintett "bámulatos" állam vonalára, miközben én nagyokat nyeltem, mivel azért én is férfiból vagyok, úgyhogy hatással voltak rám apró, óvatos mozdulatai. Amikor előre ért, határozott mozdulattal ajkait az enyémekre tapasztotta. Első alkalom, hogy ő csókolt meg, és nem én őt. Meglepődtem annyira, hogy nem csuktam be a szemeimet, úgy ahogyan szoktam.

-Lehet egy kérésem? -bólintottam szavak helyett. -a legelső youtubeos coveredet el tudnád énekelni? -láttam, hogy kételkedik a válaszomban, de ennek ellenére is igent mondtam.

👇Ezt muszáj meghallgatnod! 👇

Érdekes volt a legelső híresebb coveremet újra, kamerával énekelni, de főleg hallgatni. Corin az egészet felvette, de nem bántam, mivel egy ideje terveztem ezt csinálni, de sose fogtam hozzá, mert nem volt kedvem, sem barátnőm hozzá. De most mindkettő van, így új videó lesz a csatornámon, ami összehasonlítja a mostani hangomat a régivel.

🐞💮Corin szemszöge 💮🐞

Bámulatos volt hallani, a kicsi és a mostani Shawnt, külön meg "duettben" is. Szeretem. Mindenét. Tökéletes... Úgy ahogyan van. Mát nem azt a szemtelen humorú, jófej énekest látom benne, hanem a barátomat. A barátomat, aki bámulatos és tökéletes... Minden tekintetben... Velem ellentétben. Elmegyek. Jobbat érdemel.

-Más vagy mint én vagyok, más rétegből való. -szólt volna, de csendre intettem. Aggódóan letette a gitár és felém nézett. -Nem illek hozzád. Sehogyan. Amikor ennek az egésznek vége, akkor jön el az... Az amin most a nővérem is keresztül megy. Tudom... Tudom, hogy idegesítelek a folytonos hülyeségeimmel. Azzal, hogy hangulatingadozásom van, azzal, hogy nem vagyok elég jó... Azzal, hogy nem fekszem le veled. -temettem tenyereimbe a fejem. -Szerencsétlen vagyok. És, ha lesz valam amin összekapunk, akkor az lesz, hogy sokkal bánatosabb leszek, mint voltam, mivel neked milliók közül lehet válogatnod... Mert... Te tökéletes vagy. Velem teljes ellentétben. -sírtam el magam. -Shawn... Most ne szólj semmit, ne nehezítsd meg. Kérlek engedj... -rángattam ki az egyik kezem az övéi közül.

Lerohantam az emeletről csomagokkal, Shawnnal a nyomomban, aki folyton azt kiabálta, hogy "állj!", de nem tettem. Kirohantam az utcára a sötétbe, búvóhelyet keresve, ahol elbújhatok a kétszer olyan gyors Shawntól. Nem akartam bántani, de így mindenkinek jobb.

Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek.
Sziasztok! ❤💘💖💕👋

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon