~25~

1K 57 20
                                    

Srácok, félévadzáró!
Írjátok meg IDE kommentbe, hogy mi legyen a különkiadásban!
1. Engem ismerhettek meg jobban.
2. A szereplőket (ide tratozik: Shawn, Corin, Ariana, Aaliyah, Robert és a többi mellékszereplő)
3. Kérdezz-Felelek velem
4. Kérdezz-Felelek attól a szereplőtől, akit szeretnétek.
Ez az egész, majd a következő részben valósul meg, ugyanúgy 600 szó, utána az, amit megszavaztatok, illetve írtatok kérdéseket!
A szavazásnál elég a számot leírni, de ha Q&A, akkor kérdéseket is kérek, ha szereplőknek írtok, akkor azt is írjátok le, hogy kinek címezitek azt!
Elég a rizsából, kezdem:

🚑🏥Shawn szemszöge🏥🚑

Mivel Corin idegességének, csökkentése kudarcba fulladt, így még mindig idegesen nyitotta ki az ajtót.

-Gyere Cica, nem kell ennyire sietni. -próbáltam nyugtatni, a magam módján. Válaszként csak mosolyogva megforgatta a szemét, és elkapta a hatalmas mancsom.


-Gyere Shawnie, látogassuk meg a szenvedő nővéremet, ami miatt én szenvedtem 2 hónapja, sőt már 3... -gondolkodott el.

-Jó, oké, tudod, hogy nem úgy gondoltam! -kértem sajátos módon bocsánatot. Csak elindult a kórtermekhez, megkérdezett egy orvost, hogy "Hol található Amanda Parker?" mi a franc, csak féltestvérek lennének? Akkor viszont mégjobban érthető, hogy miért utálja ennyire Amandát. -Féltesók vagytok? -kerdeztem, hirtelen felindulásból, válaszul csak egy apró bólintást kaptam. Meglepett...

-Sziasztok... -lépett be sóhajtozva, lehajtott fejjel a kórterembe.

-Csókolom. -köszöntem én is Corin szüleinek.

-Sziasztok, Amanda ott van bent. -mondták egyszerre, most látszik igazán, hogy Corin honnan örökölte a magasságát, most látom az apukáját állva, alig alacsonyabb nálam vagy 2-3 centiméterrel.

-Bemehetünk? -kérdezte Corin, kicsit idegesen.

-Persze. Menjetek. -adtak engedélyt. Corin abban a pillanatban feltépte az ajtót, majd berontott a fehér, tisztítószer szagú szobába.

-Szia... -köszöntünk egyszerre a fekvő ezek szerint félnővérére.

-Sziasztok. -köszönt rekedtes hangon. Nagyon hasonlítanak. De Corin szebb és csibosabb, bár csak annyira, amennyire egy ilyen kórházi hálóruhában csinosnak lehet lenni. Bár amikor Corin volt kórházban, még úgy is rácsodálkoztam gyönyörű alakjára. A nővére az ágyon fekve, teljesen megviselve, karikás szemekkel, smink nélkül, bekötözött alkarral nézte meg a mobilját. -Corin, ő ki?

-Nem az új áldozatod, az biztos, de a barátom. -mondta gúnyosan. Nem akartam beleszólni, így kussban maradt a beszólásom.

-Szia, Shawn Mendes vagyok. -nyújtottam a tetkós kezem, azzal a szándékkal, hogy mezetfogok vele.

-Corin... Te most komolyan... Jézusom... Te tényleg az igazi Mendes vagy? -csodálkozott el, teljes intenzitással.

-Igen, úgy látszik. -nevettem el magam az eléggé abszurd helyzeten.

Srácok, gyors helyzetjelentés:
Kint van a Nervous, most arra bulizok, közben pedig részt írok...

-De ti, hogy? Vagy mi van? -akadt ki teljesen.

-Behívtak egy kiadóhoz, ami megnevezve az Island Records. Shawn is ott volt, elkezdtünk barátkozni, majd ez a barátság párkalcsolattá lőtte ki magát, így most vagyunk kb. egy hetesek... Ja, meg kollégák is vagyunk. Bemutatom Shawn legújabb gitárosát! -mutatott magára. Az eddig rajta látható dühnek semmi nyoma sem volt, teljesen feloldva csevegett a nővérével.

[...]
2 órán keresztül folyamatosan dumáltak, nekem néha már rohadt idegesítőek voltak, de túléltem.

-Neked volt valami nagy celeb crushod? -kérdeztem Corintól.

-Volt! -nevette el magát, a kórházból kifelé tartva.

-Kik? -kérdeztem felvont szemöldökkel.

-Öhmm, Cameron Dallas... -nevetett folyamatosan, én pedig eltátottam a számat. -Te... -pirult el. -Meg egy magyar youtuber. -nevetett tovább.

-Akkor, a te tündérmeséd valóra vált! -fogtam meg a kezét. -Ki volt a legnagyobb?

-Cam, meg Te... -somolygott az orra alatt.

-Szeretnél találkozni Cammel? -kérdeztem hatalmas mosollyal.

-Persze! -mondta igazi fangirl-ös beütéssel.

-Okés, akkor felhívom, úgy sem találkoztam vele egy ideje, és most pont itthon van. -bólintottam rá, és már tárcsáztam is a számot.

[...]
Éppen Cam felé tartva beszélgettünk, mindenféle baromságról. Hozzáteszem kézenfogva haladtunk, amiről nem kizárt, hogy készült is pár kép, de bánja a fene. Egyébként Cameronnal a találkozót egy kávézóhoz beszéltük meg, ami nincs valami közel a kórhághoz, de egy kis mozgás sosem árt senkinek.

-Sziasztok! -köszönt Cam, amire mindketten felkaptuk a fejünket. Én indultam meg felé, eléggé sietős léptekkel, majd megöleltem.

-Furcsa ezt mondani, de hiányoztál... -nevettem, mikor kiszabadult szoros ölelésemből.

-Te aztán jól megnőttél! -nevetett, megpaskolta méretes karomat, majd jobban szemügyre vette magasságomat, ami az évek során "kicsit" megugrott. Régen alig voltam magasabb Camnél, azóta csak a számig ér. -Ő itt Corin, gondolom... -nézett rá a szoborként álló lányra.

Mára ennyi, 25-e van, ma jött ki Shawn új albuma! 😍😍😍😍 Már most imádom, függője lettem... A történetben nem tartunk ott, majd a dalok háttere a sztorihoz kötve kiderülnek!
Ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💞💖💕

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Onde histórias criam vida. Descubra agora