🌾🌸Corin szemszöge🌸🌾
-Ne nézz rám, tovább fogok röhögni! -próbáltam meg leállítani a nevető Shawnt. Erre a fiú mégjobban elkezdte meresztgetni a szemeit, így elérve, hogy ismét hahotázzak. -Ne már! Fejezd be! -ütögettem a mellkasát finoman.
-Jó. Megpróbálom... -szuszogott nagyokat, annak megakadályozása érdekében, hogy ismét hatalmas röhögés szakadjon ki belőle. -Lehetek az apucid? -kérdezte hírtelen. A kérdés hatásár a hajamig szaladt a szemöldököm.
-Hogy mi? -pontosan tudtam miről van szó, mégis megkérdeztem.
-Csak ma éjjel! -kérlelt. -Úgy is hajnali egy van! -próbálkozott tovább. -Kérlek, kérlek, kérleeeek!
-Shawn, ha egy szót is szólsz, a fél emberiség apucija lehetsz! -értetlenkedtem.
-Lehet. De nekem csak te kellesz. -hajtotta a vállamra a fejét, majd csücsörített, hogy elérje a nyakamat. -Bébiiiiii! -fordult felém teljes testtel. -Légyszi! -nyafogott. -Gyere, állj fel! -ragadta meg mindkét kezem, majd felrántott a székről. Elkezdett felém rohamosan közeledni, hátráltam. Tudtam, hogy nincs tovább, amikor a hátam a falnak koccant. Teljes testével hozzámért, belemarkolt a fenekembe, mire egy apró nyögés szakadt ki belőlem. -Áhh, Cica... Imádom ezt a hangot. -duruzsolta a fülembe. Szerencsétlenül, full pirosan álldogálltam ott Shawn előtt, aki a falhoz szorított és ágyékával ott is tartott. -Apuci szereti, ha ezt csinálod... -nyalta meg a fülemet.
-Hé! Fejezd be! -toltam el magamtól. -Shawn, basszus csak két évvel vagy idősebb, nem szeretném ezt.
-Mit? -értetlenkedett.
🎭💑Shawn szemszöge💑🎭
-Ezt "játszani". -mutatott macskakarmot a levegőbe. - Nem szeretném. Nem vagyok hozzá elég felnőtt. Nem vagyok hozzá elég merész. -azért imádkoztam, hogy ne mondja ki. -Nem vagyok elég hozzá. -nem szólaltam meg, csak szoros ölelésbe zártam.
-Hidd el... -kezdtem el én is könnyezni, a feje tetején pihentettem az állam. -Elég vagy. -suttogtam, a könnyeimet nyelve. -Jól figyelj, nem nagyon fogod ezt többet hallani... -sóhajtottam, majd a tenyereim közé vettem arcát, és a könnyes szemeibe fúrtam a tekintetem. -Szeretlek, és nálad jobbat nem is kívánhatnék. Tökéletes vagy... Számomra teljesen. Úgy szeretlek ahogy vagy! Ha tudnám irányítani sosem bántanálak. Ha akarnálak sem tudnálak, hiszen nem lenne hozzá szívem. Ezt tartsd a fejedben: El sem tudnám képzelni az életem nélküled, szeretlek Pipacs. -teljesen lesokkolódva bámulta a tekintetem, majd a könnyfátyolon keresztül bólintott egy aprót. A hüvelykujjammal letöröltem a nedvességet az arcáról. -Megcsókolhatlak? -susogtam, ismét egy apró bólintást kaptam, felbátorodva az ajkaimat az övére illesztettem, és úgy csókoltam, mintha az első lett volna.
[...]
A reggel boldogan keltem, Corinnal mellettem. Az este nem feküdtem le vele, nem akartam vele úgy éreztetni, hogy csak a szex kell, mert nem így van. Ő maga kell.-Ébren vagy Baba? -suttogtam, hogy ha nem akkor ne ébredjen fel.
-Hmmhm. Hm. -csak mosolyogtam, mert ő sem gondolta volna, hogy ezt megértem. Végigsimítottam az oldalán, majd egy kicsit elkalandozott a kezem, a fenekére tévedt. -Ühmmm! -morgott agresszívebben, hogy hagyjam abba. Beharaptam alsó ajkam, és bele is markoltam. -Fejz e! -morogta "fejezd be" jelentéssel. Visszatértem az oldala simogatásához, és a vállát puszilgattam.
-Cica... Már csak három nap... -sutyorogtam a fülébe. Fintorgott egyet.
-Ne már... -fordult felém. -Hiányozni fogsz... -ölelt át. A fejét a mellkasomra hajtotta.
-Te is nekem Pipacs... -kezdtem el simogatni a haját. Egy puszit nyomtam a feje búbjára, majd apró zokogást hallottam. -Ne, Cica ne sírj! -toltam el magamtól, hogy a szemébe nézhessek.
-Nem sírok... -szipogott párat, majd sietősen megtörölte a szemét. -Csak a szememen át izzadok! -nevetett fel. Ezt már egyszer elsütötte. -Én is aktív leszek instán, töltök fel egy képet. -terelte a témát, de bólintottam.
~INSTAGRAM~
❤💬✉
corinhill01: Just happy... 😆😄❤Kedveli: @shawnmendes, @shorin, @amandaparker és további 1,098,126 ember.
amandaparker: Gyönyörű vagy Hugi! ❤
/shawnmendes: Tudja ő azt! 💕
/shorin: Na neeeeeeee! 😍😍😍❤
/corinhill01: Mindketten nagyon cukik vagytok! 😍💖💕 #Shawn,elnehidd,tenemvagyaz! 😂😂
/shawnmendes: 😞😞 Köcsög tudsz lenni! 😂😂😂 #deénakkorisbírlak! ❤😂😂 #elnehidd
/shorin: #friendshipgoals vagy #couplegoals? 😻😸😻
/shawnmendes: Tudod te azt! 😂😂 [privát hozzászólás] És akkor a médiának:
/shawnmendes: Csak friendship... 😄
shawnsmuffin.s: Szép vagy! 😍😍❤💕
aaliyahmende.s: Mikor találkozunk már??? 😞😞😥
/corinhill01: Majd ha itthon vagytok! 😝😉❤
/shorin: Shawn nincs otthon? 😱😱😱 [privát hozzászólás]
/corinhill01: De igen, Aaliyahék csak elutaztak egy-két napra... [privát hozzászólás]
--------------------------------------Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💕💖
YOU ARE READING
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfiction"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...