👸👑Corin szemszöge👑👸
A kocsiban ülve, éppen az irodába, majd később a stúdióba tartottunk. Shawn váltót fogó kezén az enyém pihent, így kézenfogva utaztunk.
- Shawn. - szóltam neki. Rámnézett és felvonta a szemöldökét. - A Fallin' All In You -nak miért van Ed Sheeranes hangzása?
- Emlékszel, hogy te főztél, én pedig írtam a jegyzetfüzetembe, de néha telefonoztam is? - bólintottam. - Eddel beszélgettem. És közösen írtuk a dalt.
- Hogy mi?! Ed Kibaszott Sheeran segített megírni a rólam szóló dalt? - akadtam ki teljesen. Shawn csak felnevetett és némán nézte tovább az utat.
[...]
Az iroda, ahová legutóbb egy hónapja mentünk be, valamilyen oknál fogva, most is teljesen rendben fogadott minket. Az épület előtt pedig egyikőnk sem számított egy csoport paparazzira, így kézenfogva érkeztünk, de amint észrevettük őlet, csak haverokként sétáltunk egymás mellett. Még így is záporoztak ránk, a kínosabbnál kínosabb kérdések, amikre egyáltalán nem szívesen válaszol az ember.Biztonságben feljutottunk az irodába, ahol Robert fogadott minket.
- Sziasztok. - mondta kimérten. Teljesen biztos, hogy van valami gond...
- Szia. - köszöntünk egyszerre.
- Bajban vagytok. - jelentette ki egyszerűen, igazolva a sejtésemet, miközben az asztala mögé ért. Ledobta magát a bőr székbe.
- Mi történt? - kérdezte Shawn, ajkait rágcsálva.
- Túl sokan sejtik, hogy van köztetek valami.
- És? Három hónap van az ominózus fesztiválig, az sem gond, ha addig kiderül. - állt ki mellettem Shawn. - Egyébként arról nem mi tehetünk, hogy szinte mindenkinek feltűnt, hiszen nagyon sok stúdió kért fel minket az utóbbi időben. És ti elfogadtátok, hogy együtt menjünk. - vonta meg a vállát. - Attól, hogy ti meguntátok a jókisfiú imidzsemet, attól még nem kell Corint ribamcnak beállítani, akkor is, ah ezek a dolgok félig igazak, mert a média mindent nyolcszorosára nagyít.
Nagyon szépen kérek most mindenkit, hogy aki szeretné, hogy legyen 2.évad, az jelezze kommentben! ❤
(Ha nincs rá igény, nem csinálom.)- Igazad van. - ismerte be Robert, az orrnyergét dörzsölgetve. - Figyeljetek, ha nagyon szeretnétek már túllenni ezen, akkor én ezt a csatát megvívom Daviddel. - nézett ránk. David, ha jól sejtem a kiadó tulajdonosa.
- Tényleg? - csillant fel a szemünk.
- Igen. - bólintott fáradtan. - Mennyi ideje titkoljátok?
- Négy-öt hónapja ismerem, eleinte csak pár hétig voltunk együtt, két hónap múlva megint összejöttünk, így jóval több mint egy hónapja. - számolgatott Shawn.
- Rendben. Valljátok be. - adta meg a végleges engedélyt.
- Nem lenne jobb marketing szempontjából a fesztiválon? - vetettem fel a kérdést.
- Igaza van a kölyöknek! Addig csak sejtessétek. Töltsetek fel cuki képeket együtt, de majd csak ott ismeritek be. - tapsolt egyet és felpattant. - Most pedig irány a stúdió! - kapta fel a dzsekijét, és az ajtó felé indult, Shawnnal pedig követtük.
[...]
Összesen tizenháromszor énekeltük fel a számot, mire mindenkinek megfelelt. Elfáradtam kellően. Még ott a stúdióban csináltunk cuki képeket, amiket feltöltöttünk, de márcsak Shawnnál.~INSTAGRAM~
❤💬✉
shawnmendes: Fun in the studio. 😁❤ [👤: @corinhill01]Kedveli: @robertjohnassen, @corinhill01, @camerondallas és további 1,367,821 ember.
corinhill01: Mi ketten hoztuk a formánkat, a többiek amatőrségén nevettünk ennyit. (Aha, persze)
/shawnmendes: Azértis fekszünk a földön, hogy kifejezzük a profizmusunkat. (egyáltalán nem azért, mert majd' meghalunk a röhögéstől)
/camerondallas: #couplegoals?
/shawnmednes: Nono, csak #friendshipgoals.
/justinbieber: Perszepersze, azért kúrtok a reptéren, mert barátok vagytok. [privát hozzászólás]
/shawnmendes: Ki mondta, hogy csak ott? 😏😂😂 [privát hozzászólás]
robertjohnassen: Ez a kettő tényleg nagyon tébolyult.
/corinhill01: Arra nincsen kifejezés! 😂
shorin: Jskduhebksxkhahdkdl 😍😭😍😍
/shawmila: 😒😒😒
/shawnmuffin.s: ahdskiemsyllyhabk 😍😍😭😍
/camerondallas: #Shorin
/shorin: Na neeeeee! Cameron válaszolt! De amúgy #Shorin
/teamlarry: #Shorin
/shawnmuffin.s: #Shorin
/aaroncarpenter: #Shorin
/nashgrier: #Shorin
/shawn.fanpage: #Shorin
/justinbieber: #Shorin
/arianawells: #Shorin
/shawnfanmendes: #Shorin
/shawnmendes: Srácok, nincsen Shorin, nem is lesz, köszönjük a megértéseket! ❤
/corinhill01: Ez jó rím volt Shawn, jó szám lehetne belőle! 😉👏
/shawnmendes: Hülye vagy! 😂😂❤
/corinhill01: Tudom! Álmos is... 😂❤
------------------------------------------------------------Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfiction"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...