Itt van a jubileumi 10.rész!
Annyival különlegesebb, hogy sokkal hosszabb lesz, mint általában szokott lenni
(kb. 600 szó), most viszont kb. 1000 szavas lesz.⚡🌴Shawn szemszöge 🌴⚡
Az egész utunkat végig liveoltuk, Corin nagyon élvezte, szerencsére nem nézte a hatalmas számokat.
-Akkor, mi a terv? -kérdezte Corin, miközben rám pillantott, immár kamerák nélkül.-Foggalmam sincs. -a háta mögé sétáltam, átöleltem a derekát és megpuszilgattam fejét. -Szeretlek. -ráfagyott a mosoly az arcára a 35 fok ellenére.
-É, én is! -nyögte ki.
-Mi lenne, ha elmennénk a partra? -ajánlottam fel.
-Öhmm, jó lenne! -egyezett bele. -Nem hoztam fürdőruhát...
-Semmi gond, odamegyünk hozzád érte. -köszönésképpen csak szorosan megölelt.
-Miért vagy ennyire kedves velem? -érdeklődött.
-Mert a barátnőm vagy, és mert szeretlek! -csak szerényen mosolygott, én pedig megcsókoltam, immár a mi ajtóban.
-Éljen a Gerlepár! -ujjongott Aaliyah.
-Vicces vagy! -öltöttem ki a nyelvem a húgomra. -úgy szeretlek titeket! -húztam magamhoz mindkét lányt és szorosan megölelgettem őket. -Bemegyek öltözni! -szóltam nekik.
Felszaladtam az emeletre, be a szobámba, előkotortam a fürdőnadrágom és gyorsan felvettem.
[...]
Corin még ott helyben átöltözött, így egyből indultunk a partra.
-Még nem láttam a fürdőruhád, úgyhogy gyorsan öltözz majd át! -mosolyogtam perverzen.-Én is itt vagyok! -morgott Aaliyah a hátsóülésről. Ő is hozzánk csapódott, már csak ismerkedés miatt is. -Amúgy megérkeztünk! -szólt Aaliyah, mutogatva kifelé az ablakon.
-Köszi, hogy szóltál, nem vettem volna észre. -köszöntem meg Aaliyahnak. -Akkor menjünk. -pattantam ki a kocsiból, majd Corin ajtajához futottam, majd kinyitottam neki az ajtót.
-Köszi! -nevetett, látva igyekezetemet.
-Nagyon szívesen Hercegnő! -Aaliyah is mosolygott a becenév hallatán, mert köthető ahhoz a sorozathoz, amiben én is szerepeltem.
[...]
-Öltözz Cica! -súgtam oda Corinnak.Megfogadta "tanácsomat" és elkezdett öltözni, ami abból állt, hogy levette pólóját és nadrágját. Immár láttam gyönyörű testét, avagy végtagjait teljesen fedetlenül.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfic"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...