~32~

977 58 0
                                    

🍉🍵Shawn szemszöge🍵🍉

Ideges voltam, féltem, hogy mit fog reagálni az anyukája... Corin talán még nálam is jobban izgult, teljesen lefagyott, én toltam be a liftbe...

-Most van az első alkalom, hogy liftezek... -motyogta.

-Mennyi ideje laktok itt? -kérdeztem, puszta kiváncsiságból.

-Asszem 3-4 éve... -motyogta megint, alig hallhatóan. Úgy gondoltam, hogy egy kicsit felébresztem, nem késlekedtem, elkezdtem falni az ajkait. Már csak reflexből is visszacsókolt, de akkor nyugtáztam sikeresnek az akciómat, amikor a tarkómtól elkezdte felfelé vezetni a hideg kezeit, egyenesen bele a hajamba. Ökölbe zárta kezeit, amivel egy kicsit meghúzta a hajam és egy nyögés szakadt ki belőlem, ilyen sem nagyon volt még, hogy én nyögök bele egy csókunkba... Egészen addig folytattuk ezt a tevékenységünket, ameddig fel nem ért, a szerencsére ritka lassú lift. -Köszi, ez most kellett... -törölgette meg a száját, saját kezébe, majd én is ugyanígy tettem.

Corin kopogtatott, egy bő fél perc múlva nyílt az ajtó, Amanda nyitotta ki.

-Szia Hugi! -ölelte meg azonnal. -Hogyhogy itt? -kérdezte, mikor kiszabadult az ölelésből.

-Igazából szeretnék beszélni Anyuval, Shawn csak elkísért. -magyarázkodott, a "Shawn" szónál rám pillantott és akaratlanul is elmosolyodott. -Először lehet, hogy veled is beszélek? -tette hozzá, majd beharapta alsó ajkát.

-Persze, gyertek! -tárta ki az ajtót, majd mindketten besomfordáltunk rajta. -Mi az? -állt meg a pöttöm nappali kellős közepén.

-Ha lehetne hatszemközt. -súgta oda Amandának, aki megértően bólintott és elkísért a szobájához. Bezártam magunk után az ajtót, hiszen egy egészen intim témáról lesz szó.

-Szóval... -ült le Corin a díszpárnákkal borított ágyra, én is követtem az ő példáját. -Magyarázatot követelek! -nevetett Amanda, miközben helyet foglalt egy széken.

-Lefeküdtem vele. -bökte ki, mire Amanda az éppen szájában lévő vizet kiköpte.

-Hogy mi? -kérdezte indulatosan, az állát törölgetve. -Ti most is? -akadékoskodott folyamatosan.

-Igen. -bólintott, majd a combjára helyeztem a tenyerem.

-Mikooooor? -csillant fel a szeme.

-Ma. Délelőtt. -mondta. -Reggel. -javította ki magát. -Kinek hogy tetszik... -sóhajtott.

-Most azonnal részleteket kérek! -csillogott mégjobban Amanda szeme.

-Hát... -pillantott rám. -Ma van, hogy egy hónapja találkoztunk... Reggel, éhes volt, elmentem a boltba, addig ő... Igazából foggalmam sincs mit csinált... Úgyhogy, mondd el te! -öltötte ki a nyelvét rám.

-Igazából, elmentem egy virágoshoz, ahol felmarkoltam az összes rózsát, hazaszaladtam, gyerekpezsgőt bontottam, fürdővizet engedtem, teleszórtam szirmokkal és habot is tettem. Csináltam egy cuki kis csokrot, amit odaadtam neki és elsírta magát... -meséltem, miközben folyamatosan mosolyogtam és Corint néztem. Amanda ahww-zott egyet, majd Corin folytatta.

-Aztán felmentünk, igaz a fürdővíz nem lett használva csak egy 10 percig... -természetesen elpirult. -Shawn elmennél mosdóba? -kaptam meg eddigi életem második legfurcsább kérdését.

-Persze! -nevettem, majd elindultam a mosdóba.

🔓🔑Corin szemszöge🔑🔓

Teljesen sikerült megnyílnom Amandának, szerencsére szinte egyszer sem estem zavarba. Legalábbis azt hiszem...

-Ugyanolyan jól néz ki meztelenül, mint a képeken? -hevesen bólogattam.

-Sőt! -nevettem fel. -Áhh, az a has!!! -ámuldoztam, Amandának az igazi csajos tapsikolása közepette.

-Milyen? -vonta fel a szemöldökét, majd egy pici karikát formált hüvelyk és mutatóujjából, majd lassan elkezdte húzogatni a másik mutatóujját. -Keményen csinálja, vagy lassan?

-Huhú! -nevettem. -Magabiztosan szeretné csinálni, de látszik rajta, hogy túlságosan szeret ahhoz, hogy ennyit jelentsen neki.

-Értem, elég! -nevetett fel ő is. -Vigyáz rád, vagy vad?

-Vigyáz. -bólintottam. -Nagyon gondoskodó... És olyan kedves! Annyira jól is néz ki!

-Igazi tökéletes pasi? -kérdezte.

-Ühüm! -bólogattam hevesen. -Minden meg van benne ami nekem kell...

-És? Mekkora? -nevette el magát Ami. Én csak fintorogtam és hozzátettem egy "fúj"-t. -Naaaaa! -nyaggatott. -Nem tudod mihez viszonyítani, de csak mutatsd meg a kezeddel. Mutattam egy körülbelüli értéket, Amanda pedig eltátotta száját. -Hogy fért beléd? -nevetett. -Biztos jó méret? -nézett rám összeráncolt szemöldökkel.

-Biztosíthatlak róla, hogy a lehető legjobb méret! -lépett be Shawn az ajtón, diadalmas mosollyal az arcán. Amanda és az én arcomra is hatalmas pirosság kúszott, nem tehettünk ellene semmit. -Látom, családi vonás! -nevetett, majd visszaült mellém. -Hidd el kicsim, keményen is meg tudnálak b*szni, csak nem akarom, hogy fájjon... -mormogta a fülembe.

Mára tényleg ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💕💖💗

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Where stories live. Discover now