🌛🌠Shawn szemszöge🌠🌛
-De Corin... Nekem csak te számítasz! Ne hidd azt, hogy akárki más is. -kezdtem el a magyarázkodást.
-Shawn... Elhiszem, de neked ott van a szex iránti folyamatos vágyad, nekem pedig még legalább egy hónapig nem menne... -mondta sírva.
-Megértem miért nem menne, meg is érdemlem, de a vágyaimat nem tudom kontrollálni... -mondtam a tehetetlenségben szinte fulladozva.
-Én pedig egy kicsit még mindig rettegek tőled, de szeretlek így teljes tehetetlenség alakult ki nálam.
-Nálam is... -sóhajtottam hatalmasat. -Tudod, régen hozzá voltam szokva ahhoz, hogy akár napi két lányt is felviszek magamhoz, így most nehéz lesz a váltás...
-Azt meghiszem... -sóhajtozott ő is. -Haileyvel lefeküdtél a parti után? -határozottan megráztam a fejem.
-Rád vártam. És addig fogok várni, ameddig te készen nem állsz. Megígérem. -biztosítottam róla, hogy biztonságban van mellettem.
-Biztos? -kérdezte beharapva a száját. Bólintottam, de meg is szólaltam.
-Megmutassam? -nem hagytam neki válaszolási lehetőséget, belepusziltam a nyakába. -Tudod, hogy megértettem amit mondtál, csak őrítően hiányoztál... -nevetett egy aprót, majd felém fordult. Nem késlekedtem, megcsókoltam. -Szeretlek! -suttogtam a fülébe, majd egy picit megharaptam.
-Én is szeretlek! -suttogta, majd megpuszilta a nyakam.
-Cica, mit csináltál ameddig nem beszéltünk? -vontam fel a szemöldökömet.
-Sírtam. Meg énekeltem, jaj meg voltam bent Amandánál a kórházban. Asszem ennyi. -bökte oda, elhúzott szájjal.
-Sajnálom... Nagyon, nagyon sajnálom! -öleltem meg.
-Tudom, mondtad már párszor... -sóhajtott, hangjában éreztem egy kis gúnyt bújkálni, de nem szóltam vissza semmit, inkább egy puszit nyomtam az orra hegyére.
-Aludjunk? -kérdeztem, érdeklődően vadító kék íriszeibe bambulva.
-Aludjunk. -suttogta, majd letette a fejét, majd átöleltem.
-Jó éjt Pipacs... -mormogtam alig érthetően.
-Jó éjt Shawnie. -mondta, ő viszont teljesen tisztán. Az egyik tenyerem a derekán pihent, a másik a fejem alá volt helyezve, az ő feje alatt is ott volt a sajátja, a másik, viszont a mellkasa előtt pihentetett. Túl jól ismer, biztos egész éjjel piszkos gondolatok kavarogtak volna a fejemben, mély, de mélyebbé tehető dekoltázsa láttán.
[...]
Reggel, a csípője szinte teljesen rá volt fordítva az enyémre, a keze már a mellkasomon pihent, dekoltázsa eléggé izgató látványt nyújtva (számomra). A fejem apró mozdításaival jobb kilátást nyújtva számomra, teljesen belefeledkeztem a nyálam csorgatásába, pont annyira, hogy összerezzentem, amikor Corin lassan kinyitotta szemeit, majd rámemelte kómás tekintetét, majd elmosolyodott.-Szia... -motyogta kómásan.
-Szia Pipacs. -simítottam meg haját, egyetlen mozdulattal.
-Mennyi az idő? -kérdezte kómásan.
-8 óra, 25 perc-néztem meg az telefonom képernyőjét.
-Na, bakker 9-kor mennünk kell a kórházba... -ásítozott. -Gyere, készüljünk! -próbált felkelni.-Áhhh, megyek... -sóhajtottam, lebiggyesztett szájjal. Feltápászkodtam, lekaptam a pólóm, felvettem az ingemet, és a szokásos szűk farmeremet, ami kiemeli fiú létemre elég formás lábaimat. A zoknit már csak az ágyon ülve tudtam felvenni, mert ahogyan ismerem magam, képes lettem volna ott helyben eltaknyolni.
-Siess! -rivallt rám Corin, az ajtóban állva.
-Hogyan lettél kész ilyen gyorsan? -csodálkoztam el. Megvonta a vállát, majd említett testrészére felkapott egy táskát.
-Siess már Shawn! Fél óra alatt oda kell érnünk! -nyaggatott Corin, én pedig sietősen felhúztam a csizmám cipzátját. -Miért hordasz mindig csizmát? -vonta fel a szemöldökét.
-Mert könnyű felvenni, elegáns ráadásul kényelmesebb is. -zártam rövidre. -Ja, meg illik is a szexi stílusomhoz! -kacsintottam a nevető lányra.
-Hogyhogy ilyen elegánsan öltözöl? -tett fel még egy kérdést.
-Mert van egy stylistom. Meg így szeretem. -vontam meg a vállam. -Láttad te, hogy régen, hogyan öltöztem? A Magconon képes voltam megjelenni szűk pólóban, és háromszor akkora nadrágban. De mindegy, neked így tetszem, úgyhogy marad ez. Amúgy viccen kívül, sokkal komfortosabban érzem magam így.
[...]
A kórház kapuja előtt állva, Corin szenvedett, nem akarta, hogy látszódjon az, hogy félt engem a nővérétől. Tudom, elég hülyén hangzott, de nem attól, hogy megtép, hanem attól, hogy velem is megtörténik a ami azzal a kib*szott Austinnal történt, legalább 2-3 hónapja. Hogy oldjam egy kicsit a hangulatot, elkezdtem amihez a legjobban értek. Na jó, a zenélésen kívül, tehát a fülébe szerettem volna suttogni mocskos dolgokat, amiket még én sem vártam saját magamtól.-"Darlin', I wanna see every inch of you, I could lost in a way you move..." - idéztem a saját számomból, egy eléggé sötét részletet.
-Shawn, értem mit szeretnél, de ez most, itt nem működik. Majd után, vagy bem tudom, de most ne. -kért meg egy számomra szinte lehetetlen dologra. -Köszi. -megköszönte, nem haragszom.
Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, írjatok kommentet!
Sziasztok! 👋❤💖💕💓
ESTÁS LEYENDO
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfic"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...