🙈🍑Corin szemszöge🍑🙈
-Érted? -fejezte be hosszas beszélés után, majd kissé ijedt arccal néztem, megszeppenten bólogattam. -Kezdhetem? -óvatosan bólintottam, majd felbátorodva lehúzta a bugyimat, mire ijedten a szemébe néztem.
[...]
Mindenem remegett miközben csinálta, és nem azért mert rossz volt, sőt, hanem azért mert az egész érzés idegen volt és még sosem éreztem ilyesmit. Külön megkért rá, hogy a nevét mondjam. Mondtam is, nem egyszer. Kicsit be voltam parázva, nem tudhattam mit művel. A művel az kicsit túlzás, hanem inkább alkot...-Szeretlek... -emelkedett fel mellém, majd megcsókolt. -Mondtam, hogy tetszeni fog... -suttogta a fülembe. Csupasz mellkasa az enyémnek nyomódott, ami textillel volt fedve. -Hiányoztál.
-Mikor? -ráncoltam össze a homlokomat, hiszen az utóbbi pár napban végig együtt voltunk.
-Te? Nem tudsz most hiányozni, az hiányzott, hogy ilyen fajta örömet tudjak okozni. -hajolt le egy újabb csókért. -Végre veled is megtapasztaltatthattam. -magyarázott folyamatosan.
-Kuss, és csókolj meg! -nevettem fel, majd Shawn sikeresen elfolytotta a maradék röhögést, így kivehető, hogy egy fél másodperc sem telt el, egyből megcsókolt.
-"Oooh, damn you look so good with your clothes on, and I am not tryna come off too strong, but you know that I can't help it, cause girl you're so beautiful... Mhmhhh. I can't deny I want your body, but am a gentleman so I'll be!" -énekelte a Lights On című számát, aminek egy kicsit perverz szövege van.Csak nevettem, hiszen az egészet jellegzetes galamb fej mozgásával adta elő.
-Hihetetlen, hogy ilyenkor is tudsz viccelni! -nevettem, majd két kezemet a nyaka köré fontam, közelebb húztam magamhoz, majd szorosan megöleltem.
-Tudom, én már csak ilyen vagyok! -nevetett teljes magabiztossággal a hangjában. -Mikor tudnál velem lefeküdni? -vette komolyra a témát, miközben megpuszilta a kulccsontomat.
-Igazából... Nem tudom. Lelkileg nem állok még teljesen készen. Testileg viszont, hát na. Érted... Meg illegális. -nevettem kínosan. Lebiggyesztette a száját, maj hülye szipogós hangot adott ki, amit egy igazi kuncogással díjaztam.-Értem... -bólintott. -Amúgy, mikor lesz a szülinapod? -zavarodott össze.
-Nyár elején. Nincs olyan messze. -vontam meg a vállam.
-Nekem igen... -ismét megölelt, amit inkább bújásnak neveznék, hiszen belémdörzsölte a fejét.
[...]
-Éhes vagy? -kérdeztem, mikor befejeztük a filmnézést.-Aha, picit. -nézett le a hasára, ami pont mintha időzítve lett volna, pont akkor korgott egy sort.
-Okés, akkor lemegyek a boltba. -tápászkodtam fel, majd felkaptam egy szokásos farmert és egy sima pólót. Nem nagyon volt miből válogatnom, alig vittem cuccot Shawnhoz.
Innen remélem kivehető, hogy pár nap eltelt Shawn szar terve óta, pontosan 5-re gondoltam.
-Nem kell elmenned! Megleszek. -győzködött, miközben újra korgott egyet a gyomra.
-Shawn... Ide hallani, hogy farka éhes vagy, lemegyek, nem nagy cucc. 10-15 perc és már itt is vagyok. -győzködtem én is. -Lemehetek?
-Okés. -fonta össze erős karjait izmos mellkasa előtt, majd durcás fejet vágott. -De csak ha adsz egy puszit... -kérés nélkül "repültem" is, egy puszit nyomtam az orrára. -Hmmm, nem elég. Csókot is kérek. -követelőzött, mire megforgattam a szemem, és megcsókoltam. -Szia. -köszönt, pedig még a szobája ajatján sem értem ki.
-Szia! -köszöntem, majd egy puszit küldtem neki.
💐🔥Shawn szemszöge🔥💐
Na ja, ma van az, hogy egy hónapja találkoztunk, először... Igazából ötletem sem nagyon volt, hogy mit vegyek/ajándékozzak, hiszen nem vagyok valami profi az ilyen dolgokban... Úgyhogy egy virág mellett döntöttem, így felkaptam a farmerem és sz ingem, és a bejárati ajtó előtt pedig a csizmám. Kirohantam a házból, a virágbolt egy 200 méterre van a háztól, így végig futottam. Az apró a zsebemben végig csörgött, nem volt időm ezzel foglalkozni.
Odaértem, lihegtem egy sort, majd a vörös rózsákhoz léptem. Mind gyönyörű, de megtaláltam a legszebbet. A pénztárhoz siettem, megvettem, majd ismét haza szaladtam. Félúton jutott eszembe, hogy nem csak egy szálat kellett volna vennem, így visszarohantam, felmarkoltam szinte az összes rózsát, azt is kifizettem, így már megpakolva siettem haza.
Leraktam a komódra a csokrot, kiszedegettem belőle a csúnyábbakat, majd dúdolászva a fürdőszobába siettem. Fürdővizet engedtem (magamnak IS), majd egyesével leszedegettem a szirmokat, belhajintottam a vízbe. Lerohantam a konyhába, felmarkoltam a gyerekpezsgőt, majd megint fel a lépcsőn, megint szórni a szirmokat, megint leszaladni a szebb csokorért. Térdelve vártam, hogy megérkezzen, nem csaltak az érzéseim, egy perc se telt el, megérkezett.
Mára ennyi, ha tetszett vote-olj, kommentelj!
Sziasztok! 👋💖💕❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfiction"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...