~33~

1K 56 14
                                    

🍔🍟Shawn szemszöge🍟🍔

-Veled mi van? -kérdezte Corin ijedten.

-Semmi, csak megihletett a téma... -duruzsoltam a fülébe folyamatosan. -Amúgy megint hívtak ínterjúra... -mondtam, mostmár normál hangerőn és nem a fülébe.

-Hová? -kérdezte, miközben kezével kifésülte a kósza tincset a homlokomból.

-Egy rádióhoz, de közvetítve is lesz. Annyit kell tudnod, hogy mindennél kínosabb kérdések lesznek, nem csak nekem, de neked is. -egy aprót bólintott, majd feltápászkodott.

-Amanda, jössz? Most jön a kínosabb része, elmondom Anyunak... -sóhajtozott nagyokat. Amanda egyből felpattant, majd követett minket. -Szia Anyu... -köszönt, a konyhapultnál álló anyukájának.

-Csókolom... -próbálkoztam én is a köszönéssel.

-Sziasztok! -ugrott Corin nyakába. -Hogyhogy itt? És hogyhogy vele? -mutatott rám.

-Beszélni szeretnék veled... Shawnnal pedig azóta is együtt vagyunk, így nincs miért aggódnod. -Corin anyukája bólintott, nyugtázva az esetet. -Lehetne hatszemközt? -tette fel ismét a kérdést, ismét elvonultunk, csak most Corin szobájába.

-Mi történt? -ült le egy székre, mi ketten Corinnal pedig az ágyra, ismét a combját kezdtem el simogatni.

-Lefeküdtem a lányával. -segítettem ki Corint, mire az anyja összeszorította állkapcsát és kezeit is.

-Anyu, ne haragudj!

-Nem haragszom, örülök, hogy elmondtad. -mosolyodott el. -Mikor?

-Ma. -zárta le a témát talán túl gyorsan is. Erica bólintott, nem vette zokon a témát.

-Neked pedig köszönöm, hogy nem hagytad ott a lányom. -köszönte meg nekem.

-Sosem tenném, szeretem. -pillantottam Corinra, büszke mosollyal.

-Anyu, mi lassan mennénk, késő van... -törte meg a kínos csendet.

-Rendben, menjetek nyugodtan. -mosolyodott el. Kikísért minket az ajtóhoz, adott két puszit Corinnak, majd Amanda kezdett el búcsúzkodni. Megölelte Corint, majd megszólalt.

-Legyen jó az estétek! -kuncogott, majd kacsintott egyet.

-Az lesz! -nevettem fel, majd csak Corin szemforgatását figyeltem.

-Szia! -köszöntünk egyszerre. Megragadtam Corin mancsát és lebotorkáltunk 10 emeletet...

~INSTAGRAM~

❤💬✉shawnmendes: See ya! 👀❤

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

❤💬✉
shawnmendes: See ya! 👀❤

Kedveli: @corinhill01, @camilacabello, @shorin és további 2,942,087 ember.

corinhill01: See ya too! 👀😂❤
/user1: Ohh, Corin szivet küldött Shawnnak! 😍😍😱😍 @shorin
/shorin: Na neeee! 😍😍😱😍😍
/shawnmendes: Ma este látni fogsz mindent Pipacs! 😏❤ [privát hozzászólás]
aaliyahmende.s: 🍅😂❤
/shawnmendes: Kapdbe! 😂😂😂❤
/corinhill01: #siblinggoals
/shawnmendes: Csakis! 😂😂
shawnmuffins: Annyira Ahwwww! 😍🔥😍🔥
camilacabello: 👀 Kit látsz? 👀
/corinhill01: Nem téged! 😒 [törölt hozzászólás]
shorin: 😍🔥🔥Remélem Corin lát! 😏
/shawnmendes: Jackpot! 😏😋😂 [privát hozzászólás]
/shorin: Tudtaaaam! 😍😍😍❤ [privát hozzászólás]
--------------------------------------
[...]
-Álmos vagy? -öleltem át a derekát hátulról.

-Nem nagyon... -rázta meg a fejét, letette a konyhapultra a kést és megfordult, majd a nyakamba tette karjait. -Mit készítsek? -túrt bele a hajamba.

-Valami finomat! -nevettem. -Amúgy semmi ötletem. -megvontam a vállam.

-Hiii, mi lenne, ha magyar kaját csinálnék? -csillant fel a szeme.

-Mi van benne? -húztam el a számat.

-Sok minden. -nevetett fel. -Amúgy zöldségek. Paradicsom is... -fintorogtam. -De alig érezni rajta a paradicsomot.

-Nekem megfelel, de csak ha tényleg alig érezni. -kötöttem a lelkére. Bólintott, így majdnem lezártnak tekintettem az ügyet. -Van benne hús? Finom lesz? Mi kell hozzá?

-Kuss, bízd rám és csókolj meg! - nevetett fel, kaján mosolyra húztam a számat és nem késlekedtem, erőteljesen megcsókoltam. -Csak ülj le a kanapéra, szólok, ha készen van. -utasított. Bólintottam, majd leheveredtem. Rossz volt, hogy nem Corin ölében van a fejem, szinte már hiányérzetem volt.

[...]
-Huhh, készen vagyok! -törölte meg a homlokát laza másfél óra után.

-Mutiiiiiii! -zsongtam be teljesen, kisfiúsan odaszaladtam. Egy fakanalat nyomott a számba (az este én is "fa"-val kezdődő dolgot fogok a szájába adni, csak nem éppen azért, hogy megkóstolja...), aminek isteni íze volt! -Ez kurva jó! -káromkodtam hatalmasat, kikotortam a szekrényből egy tányért és már tartottam is neki.

-Köszi! -nevetett fel, látva esetlenségemet. Kikapta a kezemből a tányért, majdnem teleszedte, letette az asztalra, majd császárzsemlét is tett mellé.

-Én köszönöm. -mosolyodtam el úgy, hogy a fogaim ne látszódjanak. Tudom, hogy egy picit idétlen, de azt is tudom, hogy szinte minden lány cukinak tartja, így nála is bevetettem. Most sem késlekedtem, magamhoz ragadtam, és úgy istenigazából megcsókoltam. -Írtam egy dalt... -vallottam be neki, amikor levegőhöz jutottam.

-Elolvashatom?

-Még nincs teljesen kész... -kezdtem el forgatni a gyűrűt az ujjamon.

-Kiről és miről szól? -vonta fel természetes szemöldökét. Nem szeretem, ha egy lánynak ki van húzva a szemöldöke.

-Rólad... -kezdtem el ismét piszkálni a rajtam lévő ékszereket.

Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💕💖

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant