~21~

1.2K 72 4
                                    

☀☁Shawn szemszöge☁☀

Borzasztóan megbántam ami tettem, nem voltam önmagam... Ez a lány jobbat érdemel nálam... Sokkal jobbat, de nem tudok parancsolni az érzéseimnek, így rá kell vennem valahogy, hogy beszéljünk. Egy instagram poszt alatt beleegyezett, hogy lejön a ház elé, mert "itt vagyok", így immár kigyógyultan, frissen itt állok a házuk előtt, várva Corinra.

Volt számára egy hatalmas meglepetésem, reméltem tetszeni fog neki. Kinyílt az ajtó, kilépett rajta egy kisírt szemű, félénk lány, az én barátnőm. Borzasztóan haragszom magamra amiatt, amit tettem, sajnos nem tudom visszacsinálni, pedig akár 100-szor is visszacsinálnám, ha kell...

-Szia... -köszöntem a már majdnem síró lánynak.

-Szia Shawn. Mit akarsz? -kérdezte kimérten, de remegő hangon. Odaadtam neki egy csokor tulipánt. Nem válaszoltam, csak levettem a vállamról a gitártokot, kivettem belőle a gitárt és elkezdtem játszani a "Youth"-ot. Befejeztem. Már fel is van énekelve, eredetileg vele akartam, de az istennek sem tudtam elérni, így Khalid lett az akivel együtt megcsináltam.

-Tetszett? -néztem fel a döbbent lányra, ugyanis letérdeltem elé.

-Nagyon... -motyogta halkan, a megilletődöttségétől.

-Hogy vagy? -álltam fel, majd megsimítottam a lány arcát.

-Nehezen viselem... -gyűlt ismét könny a szemeibe. -Kavarognak az érzelmeim. Egyik pillanatban azt érzem, hogy gyűlöllek, a másikban pedig azt, hogy szeretlek... -mondta bizonytalanul.

-Most melyiket érzed? -kérdeztem féloldalas mosollyal.

-A szeretetet... -suttogta elvörösödve. -De Shawn, tudnod kell, hogy még mindig borzasztóan haragszom rád!

-Megértem, és meg is érdemlem. -sütöttem le a szemeim. -Egy igazi barom voltam. Sajnálom... -bólintott. Érzem, hogy borzasztó feszült, és fél is tőlem. -Corin... Ne félj. Nem tenném meg újra. Csak akkor ha te is szeretnéd. -győzködtem. -Megölelsz? -kérdeztem bizonytalanul.

-Shawn, én még nem békéltem meg veled. Szeretlek meg minden, de borzasztóan haragszom. -mondta még mindig félénken. -És félek is tőled egy kicsit. -bökte ki. -Akárnennyire is "You can't take my youth away", te elvetted.

-Tudom... Sajnálom, de nem tudom mi volt velem. Nem, egyszerűen nem tudtam magam kontrollálni. Úgy mint amiko első nap falhoz szorítottalak. Emlékszel? -bólintott.

-El kéne menned orvoshoz... -javasolta.

-Igazad van. -egyeztem bele. -Mikor megyünk? -meglepődött hirtelen kérdésemen. -Tudod, egyszer megígérted, hogy velem jössz, ha elmegyünk.

-Jaaa, tényleg. Emlékszem már. -mondta. -Megígéred, hogy nem fogsz bántani? -kérdezte beharapott szájjal. Bólintottam egy aprót, majd karjainál fogva közelvontam magamhoz, majd megöleltem.

-Szeretlek Pipacska. -puszilta meg feje búbját. -És mégegyszer nagyon sajnálom... -suttogtam a fülébe. -A Youth ki is lett adva. -nézett fel rám. -Tudom, hogy szereted Khalid-ot, így vele csináltuk meg. -a szája elé kapva a kezét elkezdett ugrándozni, és sikítozni.

-Khalid és Shawn Mendes az én dalomat énekelték!!! -sikoltozta. -Nem lehet igaaaaz! -ordítozott.

-De az! -nevettem, miközben ott álltam szerencsétlenül a sikoltozó lány mellett. -Corin... -kérdőn nézett rám. -Kérdezhetek valamit? -bólintott. -Haragszol még?

-Egy kicsit. Nem rád haragszom, hanem arra amit tettél. -szomorkásan bólintottam, majd Corin egy puszit nyomott az arcomra. -De nagyon köszönöm neked! -magyarázta meg az előbbi cselekedetét.

-Azért még a barátnőm vagy? -kérdeztem félénken.

-Nem tudom... Szeretlek, de kicsit félek is tőled... -hátrált folyamatosan.

-Corin, nem kell félned, az nem én voltam, nem voltam önmagam. -mondtam arcáról letörölve egy kósza könnycseppet.

-Szeretlek te hülye... -temette vállamba az arcát, majd űgy kezdett el megint sírni. -Miért mindig ilyen hülyébe szeretek bele? -duruzsolta a pulcsimba.

-Ó Corin most jutott eszembe, hogy csináltam egy instasztorit, baj? -merázta a fejét. -És az, hogy megjelöltelek? -most is csak egy fejrázással felelt.

~INSTAGRAM STORY~

-----------------------------------------

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-----------------------------------------

-Visszajössz hozzánk? -kérdeztem félve, bem tudtam mit fog reagálni.

-Nem... -mondta halkan. -Most Amandán van a hangsúly, nen rajtam, így meg bírok így lenni. Nem tudják mi történt.

-Hogyhogy nem? -kerekedett el a szemem.

-Mert nem akartam, hogy akármilyen konfliktusuk legyen veled. Ha már Anyu amúgy sem csípett, így meg aztán méginkább nem csípne. -húzta el a száját szomorúan.

-Akkor még együtt vagyunk? -kérdeztem bizonytalanul Corintól.

-Shawn, két hónapja nem csókoltalak meg, és eszméletlenül haragudtam rád. Most is haragszom még a viselkedésedért, de már nem annyira, mint eddig. -mondta néha elhaló hangon.

-Megértem, hogy haragszol, én is borzasztóan haragszom magamra. -mondtam. -De Corin van egy kérdésem. -térdeltem le elé, a kezét fogva. -Lennél újra a barátnőm?

Izgalmas rész befejezés, remélem tetszett, ha igen vote-oljatok és kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💕💖

Ég és Föld •S.M•  •1.évad ✔•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora