Kis tájékoztatónak:
Halihó!
Jelenleg időben ott járunk, hogy a második évad 3.részét kitettem.
(2018.10.16)
Amikor elkezdtem írni, botrányos volt, de direkt nem változtattam rajta, így már látszik a fejlődésem a prológus és az 50.rész között. A barátaim kommentjeit sem töröltem, direkt, hogy látszódjon, nem a profizmusra törekszem. A nem kedves szándékkal írt kommenteket sem töröltem. Röviden, mindent úgy hagyok, ahogy történt, nem írom át.
-------------------------------------------Név: Corin Hill (Cor, Pipacs)
Kor: 17
Jellemzés: Jól gitározik és énekel, imádja a zenét, mégsem futott be (még) a kinézete Palvin Barbara. Félig magyar, félig kanadai, de mégis Kanadában, Torontóban él szüleivel."- Az exem miatt azt gondoltam, hogy minden pasi szemét. Aztán jöttél te. Te más vagy. Azt hittem, hogy azt fogod gondolni, csak a pénzed és a hírneved miatt érdekelsz. Nem így lett. Láttam a szemedben, hogy nincs benned egó, és egy kicsit sem vagy előítéletes senkivel szemben. Velem sem voltál, és így érted el, hogy belédszeressek. - a hirtelen vallomásától először meglepetten, végül pedig hatalmas mosollyal a fejemen hallgattam."
------------------------------------------------------------
Név: Shawn Peter Raul Mendes (Shawnie)
Kor: 19
Jellemzés: Híres kanadai énekes, az életben nem olyan, mint amilyennek kiadja magát. Van egy testvére, Aaliyah, akit mindennél és mindenkinél jobban szeret. Torontóban él családjával."Tudod mit szerettem a többi lányban? - kérdeztem, mire gyanútlanul megrázta a fejét. - A farkam. - fáradtan megforgatta a szemét, és röhögve rácsapott a mellkasomra. - És azt tudod, hogy benned mit? - ismét nemleges választ adott. - A belsődet, a külsődet, mindent. Csak miattad hagytam el a csapongó életmódomat, amióta megismertelek, azóta nem volt egyéjszakásom."
------------------------------------------------------------
Név: Aaliyah Jasmine Mendes (Ali, Jas)
Kor: 14
Jellemzés: Shawn a bátyja, nem sok szerepe lesz, de a főszereplőinket jó tanáccsal fogja ellátni. Shawnnal és szüleivel él.------------------------------------------------------------
Név: Ariana Wells (Ari)
Kor: 17
Jellemzés: Corin legjobb barátnője, ugyanolyan szerepe lesz, mint Aaliyah-nak. Ariana Grande a megformálója külsőleg.------------------------------------------------------------
Név: Cameron Dallas (Cam, Hülyegyerek)
Kor: 21
Jellemzés: A Magconról ismert teljesen bolond alakját adja, Shawn egyik legjobb barátja, Corin is sokat jelent neki, talán egy kicsit túl sokat is.------------------------------------------------------------
Név: Amanda Parker (Ami)
Kor: 21
Jellemzés: Corin nővére, először kicsit sem pozitív szereppel, később nagyon szerethető karakter válik belőle...------------------------------------------------------------
Tudom, eddig elég kevés szereplővel lett megáldva a story, de a legtöbb csak mellékszereplő lesz.
Sziasztok! 👋❤💖💕💞💟
KAMU SEDANG MEMBACA
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fiksi Penggemar"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...