👶❔Shawn szemszöge❔👶
- Corin, kicsim! - az állánál fogva kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen. - Ugye nem? - tettem fel a kérdést, amire nem kaptam választ, csak egy fejet a mellkasomba. - Hé, gyere. - suttogtam, majd felkaotam a lányt. Betántorogtam vele a szobámba és a halántékát puszilgattam. Letettem az ágyra és mellé feküdtem. - Terhes vagy? - néztem a szemébe.
- Nheeem merthem megnézni... - zokogott tovább.
- Ahjj, istenem. - sóhajtoztam, majd az arcát kezdtem el puszilgatni. - Gyere. - álltam fel mellőle, majd megint az ölembe vettem. Kihurcoltam a fürdőbe, majd a mosdókagyló szélére letett terhességi teszten megakadt a szemem. Egy csík. Olyan boldog lettem, mint még soha. Csillogó mosollyal néztem a szemébe. - Nem vagy terhes! - csókoltam meg teljesen bezsongva.
- Tényleg? - ugrott ki a kezeim közül, és a kagyló mellett lévő negatív tesztet tanulmányozta. - Ahjj, istenem de jó! - sóhajtott fel, majd mellém lépett és átkarolta a nyakam. - Szeretsz? - bámulta bociszemekkel az enyémeket.
- Mindennél jobban. - mosolyodtam el csábítóan, és gondolkodás nélkül lekapott. - És te? - vontam fel a szemöldököm.
- Imádlak. - nézett csodálattal a szemembe. Én is megcsókoltam, csak úgy, ahogyan ő tette.
- El kéne menned nőgyógyászhoz. - mondtam, mikor már elváltunk egymástól. Értetlenül nézett rám. - Csak, hogy adjon fogamzásgátlót. - vontam meg a vállam. Bólintott. - Csak, hogy ne pazaroljuk a gumit.
- Pazaroljuk? - ráncolta össze a szemöldökét.
- Tudod, hogy hogy értem. - forgattam meg a szemem. - Tudod milyen boldog vagyok? - néztem bele a szemébe, bólintott. - Nem is az, hogy boldog, hanem megkönnyebbült. - javítottam ki magam. - Menjünk el edzeni! - csillant fel a szemem. Nekem brilliáns ötletnek tűnt, Corin pedig fintorogva nézett rám.
- Most komolyan? - fintorgott még mindig.
- Holnap kiadom az albumot. - néztem bele komolyan a kék szempárba. - Szeretnéd meghallgatni? - vontam fel a szemöldökömet. Vadul bólogatott, majd elrogamtunk a szobámba, ahol a telefonom az éjjeliszekrényen hevert.
Felkaptam a készüléket és Spotifyon még privátban volt mind a 13 dal, (amikből hetet Corinnak írtam, legalábbis ő ihlette) amik az albumon szerepeltek. Síri csendben hallgatta a dalokat, még azokat is hatalmas nagy figyelemmel követte, amik már singleként kijöttek. Néha, néha legördült egy könnycsepp az arcán, amikor meg akartam vígasztalni, csak legyintett és azt mondta, ez egy természetes fan reakció. Árgus szemekkel figyeltem, ahogyan a hangomat és a még nem publikált zenéimet hallgatta. Könnyes szemekkel állította le az idő közben újraindult albumom.
- Shawn, ez gyönyörű! - sírta el magát, miközben szorosan megölelt. - Azt hittem tizennégy dal van rajta... Legalábbis a dalcím tizennégynek volt hírdetve.
- Ha nagyon egoista lennék, akkor azt mondanám, hogy tudom, de így azt mondom, köszönöm. - mosolyogtam rá. - Egyébként azt, amit nem hallottál, azt ma vesszük fel. - magyaráztam. - Veled.
- Hogy mi? - csodálkozott el.
- Jól hallottad. - válaszoltam a kérdésére sajátos módon. Már láttam magam előtt a következő kérdését, így azt nagyon hamar meg is válaszoltam. - A Like To Be You-t.
- Az nem Julia Michaels kollab lenne? - értetlenkedett.
- Eredetileg. De te vagy a barátnőm, így te leszel benne. És be lesz vallva, hogy te vagy a másik hang. Nem Julia. - minden egyes szóval közelebb hajoltam hozzá, így a végén már a szánk majdnem összeért.
- Szeretlek. - jelent meg egy apró mosoly az arcomon, majd hírtelen megcsókoltam.
- Én jobban. - döntöttem le az ágyra.
- Hé, most ne. - tolt el magától, a mellkasomnál fogva.
- Miért? - biggyesztettem le a számat.
- Nem vagyok hangulatban. - nézett bele a szemeimbe.
- Majd leszel! - nevettem fel halkan, majd belepusziltam a nyakába. - Egyébként csak viccelek, ha nem szeretnéd, akkor nem kell. - mondtam, miközben megpusziltam a homlokát. - Tudod mit szerettem a többi lányban? - kérdeztem, mire gyanútlanul megrázta a fejét. - A farkam. - fáradtan megforgatta a szemét, és röhögve rácsapott a mellkasomra. - És azt tudod, hogy benned mit? - ismét nemleges választ adott. - A belsődet, a külsődet, mindent. Csak miattad hagytam el a csapongó életmódomat, amióta megismertelek, azóta nem volt egyéjszakásom.
- Az exem miatt azt gondoltam, hogy minden pasi szemét. Aztán jöttél te. Te más vagy. Azt hittem, hogy azt fogod gondolni, csak a pénzed és a hírneved érdekelsz. Nem így lett. Láttam a szemedben, hogy nincs benned egó, és egy kicsit sem vagy előítéletes senkivel szemben. Velem sem voltál, és így érted el, hogy belédszeressek. - a hírtelen vallomásától előszörmeglepetten, végül pedig hatalmas mosollyal a fejemen hallgattam.
- Tudod mi a vicces? - megrázta a fejét. - Az, hogy nem is volt tudatos amikor összejöttünk. - csendben bólogatott, majd pár perc múlva mindketten egyszerre röhögtünk fel. Így volt a legjobb. Mindketten csendben gonfoltuk át eléggé zűrös kapcsolatunk apró kis részleteit.
Mára ennyi, ha tetszett vote-oljatok, kommenteljetek!
Sziasztok! 👋❤💕💗
YOU ARE READING
Ég és Föld •S.M• •1.évad ✔•
Fanfiction"Mindkettőnk teste izzadt volt, de nem érdekelt. Egy kicsit sem. Elvesztünk a csók és a szabadság mámorító érzésében, hiszen hónapok óta rejtegettük a kapcsolatunkat." #6 in shawnmendes - 2018.08.17-18 #1 in ff - 2019.04.05 Kezdve: 2018/04/03 1. Éva...